הקו יהיה משדה התעופה בחיפה למרכזית המפרץ בחיפה
יחל לפעול מתאריך 13.10.24
קו ישיר ללא תחנות שיפעל כל חצי שעה
מסכים מאוד - לדעתי צריך להאריך אותו למרכזית המפרץ וכך להפוך אותו לדו כיווני (מרכזית המפרץ <-> צומת קריית אתא).מקווה שיפתח בקרוב, אבל מדוע לא להאריך את קו 18?
הקו יופעל לקראת תחילת הפעילות של אייר חיפה שאמורה להפוך את השדה לפעיל יותראפילו ללא המלחמה, בהיעדר תחנות ביניים נראית תדירות מוגזמת לשדה תעופה שבקושי פעיל
הקו יופעל לקראת תחילת הפעילות של אייר חיפה שאמורה להפוך את השדה לפעיל יותר
2 מטוסים של 70 נוסע שיכולים לעשות סבב טיסה בערך כל 4 שעות זה לא הרבה פעילות. במצב כזה בהחלט יותר הגיוני להאריך את קו 18א'הקו יופעל לקראת תחילת הפעילות של אייר חיפה שאמורה להפוך את השדה לפעיל יותר
2 מטוסים של 70 נוסע שיכולים לעשות סבב טיסה בערך כל 4 שעות זה לא הרבה פעילות. במצב כזה בהחלט יותר הגיוני להאריך את קו 18א'
חיפה יכולה לקבל שדה תעופה פעיל רק אם הוא יהיה ברמת דוד
אם כבר הזכרת את TUS, הם התחילו את דרכם עם מטוסי סאאב 340 שהיו נוחתים גם בחיפה. מהר מאוד הם הבינו שזה לא כלכלי ועברו ל אירבאס 320 כדי להרחיב את רשת היעדים ולהתחרות בחברות הצ'רטר שטסות לקפריסין.אם הם יתרכזו בקפריסין הסבב יהיה קצר יותר - שעתיים שלושה. צריך לחשוב על העניין כחיבור למערכת הטיסות האירופאית.
לצערי השתמשתי בטיסה של Tus בדיוק כך ב 8/10.
כמו כן, באנגליה אני משתמש לעיתים בשדה אזורי שחוסך לי את ההגעה לשדות הגדולים של לונדון - בין השאר כקונקשן שנגיש לי את שארל דה גול בפריס כהאב עולמי.
כנראה שיגיעו 3-4 מטוסים, לא 22 מטוסים של 70 נוסע שיכולים לעשות סבב טיסה בערך כל 4 שעות זה לא הרבה פעילות. במצב כזה בהחלט יותר הגיוני להאריך את קו 18א'
חיפה יכולה לקבל שדה תעופה פעיל רק אם הוא יהיה ברמת דוד
הבעיה שיש רק 2 חברות נוספות באזור שיש להם מטוסים שיכולים לנחות בחיפה, SKY EXPRESS ו OLYMPIC היווניות. הם משתמשות במטוסים האלה בעיקר כדי לשרת את האיים הקטנים ביוון. רב החברות לא בוחרות בדגמים קטנים כי זה מאוד מגביל את יכולת התפעול שלהןכנראה שיגיעו 3-4 מטוסים, לא 2
זה יכול לעודד חברות מהאיזור עם מטוסים מספיק קטנים לטוס לחיפה גם
מה שמתאים ונכון לקפיצה בין איים קטנים וקרובים פתות מתאים לטיסה ארוכה יותר עד לישראל.הבעיה שיש רק 2 חברות נוספות באזור שיש להם מטוסים שיכולים לנחות בחיפה, SKY EXPRESS ו OLYMPIC היווניות. הם משתמשות במטוסים האלה בעיקר כדי לשרת את האיים הקטנים ביוון. רב החברות לא בוחרות בדגמים קטנים כי זה מאוד מגביל את יכולת התפעול שלהן
מסכים לגמרי. הייתי מאוד רוצה שתהיה חברה חיפאית מקומית אבל קשה לי לראות כרגע איך זה מצליח כלכלית. גם הארכת המסלול הקטנה שדיברו עלייה, אם בכלל תקרה, לא פותרת את הבעיה כי רוב החברות שפועלות באזור מחזיקות אירבאס 320 / בוינג 737 שבכל מקרה לא יוכלו לנחות בחיפה.מה שמתאים ונכון לקפיצה בין איים קטנים וקרובים פתות מתאים לטיסה ארוכה יותר עד לישראל.
להפעיל עד לחיפה מטוס קטן (ואיטי בצורה ניכרת) רק כי המסלול קצר יכול לעבוד אולי כשירות פרימיום בעלות גבוהה יותר מטיסה רגילה- בפועל זה לא המוצא/ יעד הנכון לשרות כזה.
עד להארכת המסלול בחיפה וטיפול בעוד כמה בעיות בטיחות במרחב, כמות הטיסות והנוסעים תהיה דלה ביותר אם בכלל.
TUS כבר ניסו להפעיל שרות דומה מחיפה לקפריסין ויוון שלא הצליח, ועברו לנתב"ג עם מטוסים גדולים יותר.
ישראייר ניסו להקים HUB שני בחיפה שלא קרם עור וגידים. בפועל לא הצליחו להפעיל יותר מטיסה יומית בודדת לאילת.
כרגע יש מטוס בודד. אולי יגיע שני. חולמים בתיאוריה על שלישי ורביעי. כולם בני 70 מושבים.
כלכלית - עדיף להפעיל שאטל משדה התעופה למרכזית המפרץ על בסיס ביקוש/ לוח טיסות, מאשר קו סדיר כל חצי שעה שרוב הזמן יסע ריק או לחילופין לשנות במקצת מסלול קו סדיר שעובר בסמוך ולשפר את החיבור בין שדה התעופה לכלל האזור.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.