קו חדש 254 רעננה ראש העין

ohadg09

Member
מצ"ב ההודעה
קו טוב (שיחד עם 252 נותן תדירות יפה יחסית של כל חצי שעה בין ראש העין לרעננה)
הבעיה העיקרית היא במגבלות האיסוף וההורדה
אם אפשר להשתמש ב252 מרעננה להוד"ש למה אי אפשר להשתמש ב254 מרעננה לכפר סבא?
המוזר באמת: לכיוון כפר סבא הוא מעלה רק עד היציאה מראש העין, ואפילו בתחנות על כביש 444 רק מוריד (ורק מעלה לכיוון ראש העין) וזה חבל כי זה מראה שביצירת הקו חשבו רק על ראש העין ולא על הרשת באיזור
הקו היה יכול להיות תגבור מעולה לקו 444 וקווי המושבים באיזור שאני מנחש שבעלי זיקה יותר לכפר סבא מאשר לראש העין
 

ohadg09

Member
לפי מה נקבע אם קו כזה יהיה של מטרופולין בגלל רעננה וכפס או אפיקים בגלל ראש העין?
בטח בגלל הסיבוב בראש העין, קווים שעוברים ברחוב ויצמן או באזור התעשייה של רעננה כנראה נחשבים הקווים שנועדו לשרת את הערים שמהם הם מגיעים ופחות את כ"ס רעננה
דוגמאות: 636 ו626 של קווים, 252 של אלקטרה אפיקים, 267, 151 וקווי ה80 של תנופה וגם קו 444 שאמנם מטרופולין מפעילה אבל במסגרת אשכול אונו אלעד
וזה לא כולל את מסוף רעננה והוד השרון
 

oshri1987sg

Active member
חלק גדול מהמסלול חופף את הרכבת
הרכבת אינה נכנסת למקומות ישוב אלה ביציאות מהעיר ככה שזה לא חופף ולטענה שאפשר לבטל את קו 252 אני לא מסכים 252 עובר בהוד השרון 254 בכפר סבא
אפשר את 252 אולי להעביר את תחנת המוצא ללב פארק רעננה
 
למעלה