קו ישיר לראש העיר!

קו ישיר לראש העיר!../images/Emo45.gif

בכל יום שישי, החל מתאריך 5/11/2004 בין השעות 10:00-7:30 תינתן אפשרות לתושבים להתקשר ישירות לראש העיר בטלפון 09-7649101 בנוסף ניתן לקבוע פגישה אישית עם ראש העיר בתיאום מראש, בכל יום שלישי בין השעות 18:30-15:30 את הדבר הזה לקחתי מאתר העירייה, בכל אופן אני מעוניינת להתקשר לראש העיר ולדבר איתו על דברים שעלו כאן בעבר. אני מעוניינת לדבר בשם הפורום, האם יש לכם דברים להעלות?
 

Super Chuly

New member
לי יש...

העובדה שלבני נוער אין לאן לצאת בשעות הערב. אחרי שכבר ראינו את כל הסרטים שיש, ונמאס לנו לשחק באולינג, ולאון ליין יש מסיבות סגורות רק לגילאי 12 עד 14, ולכל שאר המועדונים אפשר להכנס רק מגיל 18, מה הפלא שבסוף תמצאו את בני הנוער יושבים בספיר, מעשנים נרגילות ודברים קצת יותר חמורים מנרגילות ושותים וודקה? מה הפלא שנערים חוטפים קנסות על רעש שהם עושים, כי הם מסתובבים ברחובות... ברור שזה גם הנוער אשם, כשהוא שם בראש מעייניו את האלכוהול והסמים, אבל אני חושבת שאם היה פה איזהשהו מועדון לבני נוער, היה הרבה פחות צרות... ליהי :)
 
הא זה נחמד ביותר...

הייתי אומר לך מה אני הייתי אומר ל ראש העיר .. אבל זה לא אותו כמו שאני יגיד את זה ביום שישי אני לא עובד , אז אני בהחלט ינצל את ההזדמנות וינסה להוציא פגישה עם ראש העיר.. חצי שעה איתי ותראו איך עניינים מתחילים לזוז בעיר הזאת
 
ואם יש לך איזה קשרים

שיכולים לקדם אותי לעומת אחרים בשביל להיפגש עם ראש העיר.. זה גם יהיה נחמד
 
מה עם הפארק הזה שהעירייה היתה

אמורה להקים? "פארק סבא", נראה לי.. אפי מחשבים כבר ציין את זה איפהשהו פה.
 
למעלה