הוא חלק מרשת של לדעתי כמה עשרות קווי תלמידים שרובם פנימיים בבני ברק וחלקם ממשיכים לרמת גן ותל אביב, הקווים לדוגמה לתל אביב הם לסמינר בית יעקב (ליד הכרמלית) ונוסעים בלי תחנות ביניים בין בני ברק לשםמה הרציונל בעצם?
זה קו בין רמת גן לבין ברק באיזור שיש בו כיסוי תחבורתי עירוני מעולה ואין בעיה להגיע מנקודת המוצא ליעד.
למה צריך אקסטרא קו תלמידים מיוחד בשביל המסלול הזה?
מה הרציונל בעצם?
זה קו בין רמת גן לבין ברק באיזור שיש בו כיסוי תחבורתי עירוני מעולה ואין בעיה להגיע מנקודת המוצא ליעד.
למה צריך אקסטרא קו תלמידים מיוחד בשביל המסלול הזה?
הרציונל זה הכניסה לפרדס כץמה הרציונל בעצם?
זה קו בין רמת גן לבין ברק באיזור שיש בו כיסוי תחבורתי עירוני מעולה ואין בעיה להגיע מנקודת המוצא ליעד.
למה צריך אקסטרא קו תלמידים מיוחד בשביל המסלול הזה?
הרציונל זה הכניסה לפרדס כץ
שכחת כנראה שמדובר בקו תלמידים, תחנת המוצא והיעד הוא בית ספר ברמת גן לרוצים לבוא אליו משכונת פרדס כץ.הרציונל הוא שלא אמורה להיות העדפה לשירות נקודתית של משתמש דרך ספציפי על חשבון המערכת כולה.
ואם הissue זה כניסה לפרדס כץ אז שיהיה קו שמבצע רק את המקטע הזה. אפשר לחסוך כך מאות אלפי קלימוטרים בשנה של נסיעות מיותרות.
הרציונל זה שיש כמות תלמידים עצומה שתעמיס על הקווים "הרגילים", זה סוג של תגבור מותאם לביקוש באותן שעות. אגב, אתה רשאי לנסוע בקווים אלו, אלו קווי תח"צ רגילים לחלוטין.מה הרציונל בעצם?
זה קו בין רמת גן לבין ברק באיזור שיש בו כיסוי תחבורתי עירוני מעולה ואין בעיה להגיע מנקודת המוצא ליעד.
למה צריך אקסטרא קו תלמידים מיוחד בשביל המסלול הזה?
בדיוק, יצא לי לראות את 914 בעבר והוא נראה עמוס כשממילא הקווים הפנימיים עמוסים גם ככה, יש צורך בקווים האלההרציונל זה שיש כמות תלמידים עצומה שתעמיס על הקווים "הרגילים", זה סוג של תגבור מותאם לביקוע באותן שעות. אגב, אתה רשאי לנסוע בקווים אלו, אלו קווי תח"צ רגילים לחלוטין.
תאמין לי שצריך אני עשיתי אותו כמה פעמיםמה הרציונל בעצם?
זה קו בין רמת גן לבין ברק באיזור שיש בו כיסוי תחבורתי עירוני מעולה ואין בעיה להגיע מנקודת המוצא ליעד.
למה צריך אקסטרא קו תלמידים מיוחד בשביל המסלול הזה?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.