המוטיבציה
זה קו מיניבוס המטרה שלו אמורה להיות שירות תושבי רמת גן וגבעתיים ופחות שירות פנימי בתוך תל אביב.
היום הקו הזה סובל מבעיה קשה שבה תל אביבים משתמשים בו כדי להגיע לעזריאלי מתוך תל אביב ובך מונעים מנוסעים שצריכים להגיע לרמת גן וגבעתיים לעלות על המיניבוס כי פשוט אין מקום.
ההצעה שלי היא לבטל את הטיול של הקו הזה בתל אביב. להסית אותו למסוף גולדה. זה יחסוך לא מעט קילומטרים ממסלול הקו ואת הקילומטרים האלה אפשר להשקיע בהכנסת הקו לעומק רמת גן בכך גם לאפשר חיבור של עומק רמת גן לקניון גבעתיים בצורה קלה ונוחה. מסלול העומק בתוך גבעתיים מבוסס ברובו על מסלול קו 267 (רחוב ירושליים, עוזיאל, טרומן)
בחלק של תל אביב זה מוסיף לקו נקודות השקה עם קוי 61,161,55 שיאפשר החלפה קלה למי שצריך להגיע לעומק תל אביב ולא מתאימה לו החלפה בעזריאלי או ברכבת השלום.
מה דעתכם?
זה קו מיניבוס המטרה שלו אמורה להיות שירות תושבי רמת גן וגבעתיים ופחות שירות פנימי בתוך תל אביב.
היום הקו הזה סובל מבעיה קשה שבה תל אביבים משתמשים בו כדי להגיע לעזריאלי מתוך תל אביב ובך מונעים מנוסעים שצריכים להגיע לרמת גן וגבעתיים לעלות על המיניבוס כי פשוט אין מקום.
ההצעה שלי היא לבטל את הטיול של הקו הזה בתל אביב. להסית אותו למסוף גולדה. זה יחסוך לא מעט קילומטרים ממסלול הקו ואת הקילומטרים האלה אפשר להשקיע בהכנסת הקו לעומק רמת גן בכך גם לאפשר חיבור של עומק רמת גן לקניון גבעתיים בצורה קלה ונוחה. מסלול העומק בתוך גבעתיים מבוסס ברובו על מסלול קו 267 (רחוב ירושליים, עוזיאל, טרומן)
בחלק של תל אביב זה מוסיף לקו נקודות השקה עם קוי 61,161,55 שיאפשר החלפה קלה למי שצריך להגיע לעומק תל אביב ולא מתאימה לו החלפה בעזריאלי או ברכבת השלום.
מה דעתכם?