קו 23 בדן מה דעתכם על ההצעה הנל לשינוי

luisluis

Active member
המוטיבציה
זה קו מיניבוס המטרה שלו אמורה להיות שירות תושבי רמת גן וגבעתיים ופחות שירות פנימי בתוך תל אביב.
היום הקו הזה סובל מבעיה קשה שבה תל אביבים משתמשים בו כדי להגיע לעזריאלי מתוך תל אביב ובך מונעים מנוסעים שצריכים להגיע לרמת גן וגבעתיים לעלות על המיניבוס כי פשוט אין מקום.

ההצעה שלי היא לבטל את הטיול של הקו הזה בתל אביב. להסית אותו למסוף גולדה. זה יחסוך לא מעט קילומטרים ממסלול הקו ואת הקילומטרים האלה אפשר להשקיע בהכנסת הקו לעומק רמת גן בכך גם לאפשר חיבור של עומק רמת גן לקניון גבעתיים בצורה קלה ונוחה. מסלול העומק בתוך גבעתיים מבוסס ברובו על מסלול קו 267 (רחוב ירושליים, עוזיאל, טרומן)

בחלק של תל אביב זה מוסיף לקו נקודות השקה עם קוי 61,161,55 שיאפשר החלפה קלה למי שצריך להגיע לעומק תל אביב ולא מתאימה לו החלפה בעזריאלי או ברכבת השלום.

מה דעתכם?
 

קבצים מצורפים

  • 23.png
    23.png
    KB 588.4 · צפיות: 20
  • 1234.png
    1234.png
    KB 693.3 · צפיות: 19

Ccyclist

Well-known member
המוטיבציה
זה קו מיניבוס המטרה שלו אמורה להיות שירות תושבי רמת גן וגבעתיים ופחות שירות פנימי בתוך תל אביב.
היום הקו הזה סובל מבעיה קשה שבה תל אביבים משתמשים בו כדי להגיע לעזריאלי מתוך תל אביב ובך מונעים מנוסעים שצריכים להגיע לרמת גן וגבעתיים לעלות על המיניבוס כי פשוט אין מקום.

ההצעה שלי היא לבטל את הטיול של הקו הזה בתל אביב. להסית אותו למסוף גולדה. זה יחסוך לא מעט קילומטרים ממסלול הקו ואת הקילומטרים האלה אפשר להשקיע בהכנסת הקו לעומק רמת גן בכך גם לאפשר חיבור של עומק רמת גן לקניון גבעתיים בצורה קלה ונוחה. מסלול העומק בתוך גבעתיים מבוסס ברובו על מסלול קו 267 (רחוב ירושליים, עוזיאל, טרומן)

בחלק של תל אביב זה מוסיף לקו נקודות השקה עם קוי 61,161,55 שיאפשר החלפה קלה למי שצריך להגיע לעומק תל אביב ולא מתאימה לו החלפה בעזריאלי או ברכבת השלום.

מה דעתכם?

אני לא רואה איך אפשר לקחת קו שהיעדים שלו בתל אביב הם רוטשילד, שנקין ואלנבי ולחתוך אותו למסוף מאחורי איכילוב.

הקו חוצה אזור די צפוף בתל אביב שאין בתוכו צירי רוחב מובהקים. במובן מסויים הייתי מעדיף שיהיה קו ישיר יותר מאלוף שדה לאזור, אך אין באמת איפה להעביר אותו ואלנבי כבר בעבודות בנייה לקו הסגול.

אם רוצים קו מיניבוס פנימי ברמת גן וגבעתיים, אולי עדיף שזה יהיה קו חדש שלא יהיו טענות שפעם הוא נסע לתל אביב. קו כזה יכול לחבר לצירים הראשיים כבר בעבר האיילון.
 

DanBus43Maalit72

Active member
המוטיבציה
זה קו מיניבוס המטרה שלו אמורה להיות שירות תושבי רמת גן וגבעתיים ופחות שירות פנימי בתוך תל אביב.
היום הקו הזה סובל מבעיה קשה שבה תל אביבים משתמשים בו כדי להגיע לעזריאלי מתוך תל אביב ובך מונעים מנוסעים שצריכים להגיע לרמת גן וגבעתיים לעלות על המיניבוס כי פשוט אין מקום.

ההצעה שלי היא לבטל את הטיול של הקו הזה בתל אביב. להסית אותו למסוף גולדה. זה יחסוך לא מעט קילומטרים ממסלול הקו ואת הקילומטרים האלה אפשר להשקיע בהכנסת הקו לעומק רמת גן בכך גם לאפשר חיבור של עומק רמת גן לקניון גבעתיים בצורה קלה ונוחה. מסלול העומק בתוך גבעתיים מבוסס ברובו על מסלול קו 267 (רחוב ירושליים, עוזיאל, טרומן)

בחלק של תל אביב זה מוסיף לקו נקודות השקה עם קוי 61,161,55 שיאפשר החלפה קלה למי שצריך להגיע לעומק תל אביב ולא מתאימה לו החלפה בעזריאלי או ברכבת השלום.

מה דעתכם?
מתכון לאסון. הקו הזה ילך פייפן.
השירות של הקו במזרח ומרכז תל אביב הוא קריטי.

בשביל שירות פנימי ברמת גן וגבעתיים צריך קו אחר.
 

luisluis

Active member
החיבור לרוטשילד מכוסה באמצעות לא מעט קווים כולל קו 63 שמגיע מרמת גן וגבעתיים.
הרציונל של המיניבוס הוא שהוא משרת רחובות צרים בגבעתיים זה היעוד המקורי של הקו הזה.
הוא אמור להיות קו מחבר ולא קו שמשרת את תושבי תל אביב עצמה.
 

Ccyclist

Well-known member
החיבור לרוטשילד מכוסה באמצעות לא מעט קווים כולל קו 63 שמגיע מרמת גן וגבעתיים.
הרציונל של המיניבוס הוא שהוא משרת רחובות צרים בגבעתיים זה היעוד המקורי של הקו הזה.
הוא אמור להיות קו מחבר ולא קו שמשרת את תושבי תל אביב עצמה.

אם כך - המתכננים לא היו צריכים לתת לו לחצות את האיילון.
 

luisluis

Active member
לפי מה שהוא כותב אפשר לתגבר את קו 267 שהתדירות שלו יחסית נמוכה

קו 267 עושה משהו מאוד מוזר, הוא משרת איזור די מצומצם של שירות ברמת גן ומנגד נוסע ברובו על צירים שיש בהם שירות חזק של קווים אחרים.
 
אפשר גם להגדיר שמכיוון כרמלית הקו יהיה מאסף בלבד עד הכניסה לגבעתיים, במיוחד שלא תהיה הורדה במנחם בגין פינת השלום או אפילו לבטל את התחנה הזו. בדומה ל292 שיוצא עם שלטים אין הורדה בבני ברק, כי אם יעלו בו לנסיעות פנימיות בבני ברק, לא יהיה מקום באוטובוס למי שצריך לפתח תקווה
 

luisluis

Active member
אפשר גם להגדיר שמכיוון כרמלית הקו יהיה מאסף בלבד עד הכניסה לגבעתיים, במיוחד שלא תהיה הורדה במנחם בגין פינת השלום או אפילו לבטל את התחנה הזו. בדומה ל292 שיוצא עם שלטים אין הורדה בבני ברק, כי אם יעלו בו לנסיעות פנימיות בבני ברק, לא יהיה מקום באוטובוס למי שצריך לפתח תקווה

חייב להגיב שאני לא חובב של הגישה הזאת.
זה גם מייצר לא מעט ריבים עם נהגים ונהגים שמורידים נוסעים בקצוות התחנה בצורה מסוכנת כדי שנוסעים לא ינסו לעלות.

מי שמנסה לעלות בתחילת דרך נמיר על אוטובוס מכיר את הבעיה הזאת מקרוב. יש מלא אוטובוסים אבל כולם עם הורדה בלבד.
אלה שיש להם גם תחנות העלאה אפילו לא מודעים לזה (חלק מקווי נתניה) ויש לא מעט ריבים עם נהגים שם על זה.
 

fishgad

Active member
חייב להגיב שאני לא חובב של הגישה הזאת.
זה גם מייצר לא מעט ריבים עם נהגים ונהגים שמורידים נוסעים בקצוות התחנה בצורה מסוכנת כדי שנוסעים לא ינסו לעלות.

מי שמנסה לעלות בתחילת דרך נמיר על אוטובוס מכיר את הבעיה הזאת מקרוב. יש מלא אוטובוסים אבל כולם עם הורדה בלבד.
אלה שיש להם גם תחנות העלאה אפילו לא מודעים לזה (חלק מקווי נתניה) ויש לא מעט ריבים עם נהגים שם על זה.
אז צריך אכיפה
 

Ccyclist

Well-known member
אפשר גם להגדיר שמכיוון כרמלית הקו יהיה מאסף בלבד עד הכניסה לגבעתיים, במיוחד שלא תהיה הורדה במנחם בגין פינת השלום או אפילו לבטל את התחנה הזו. בדומה ל292 שיוצא עם שלטים אין הורדה בבני ברק, כי אם יעלו בו לנסיעות פנימיות בבני ברק, לא יהיה מקום באוטובוס למי שצריך לפתח תקווה

מי בשנקין צריך מיניבוס לגבעתיים ולא יכול להגיע לרוטשילד או למלך ג'ורג' ? לא הגיוני להעביר שם קו עם מגבלות הורדה בינעירוניות.
 
אפשר גם להגדיר שמכיוון כרמלית הקו יהיה מאסף בלבד עד הכניסה לגבעתיים, במיוחד שלא תהיה הורדה במנחם בגין פינת השלום או אפילו לבטל את התחנה הזו. בדומה ל292 שיוצא עם שלטים אין הורדה בבני ברק, כי אם יעלו בו לנסיעות פנימיות בבני ברק, לא יהיה מקום באוטובוס למי שצריך לפתח תקווה
אסור שיהיו מגבלות איסוף והורדה בקו עירוני, זה מייצר מצבים בלתי אפשריים לנהגים ולנוסעים. (וגם בבינעירוני אני בדיעה שזה כלי שצריך להיות מאד מוגבל).
על אחת כמה וכמה במפרקית שעולים בה מכל הדלתות כמו 292... אבל גם במיניבוס זה לא מומלץ.
 
למעלה