קו 251 באפיקים החל מה8/6

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
ואחרי זה "ויאוליה"

ביהוד היה 475 של אגד
ואחרי זה "ויאוליה"
 
להלן השינויים בקו 251 ממחר: (בראש העין יש לו 41 תחנות!!)

להלן השינויים בקו 251 ממחר: (בראש העין יש לו 41 תחנות!!)
בסוף באתר כל קו הוא נוסף רק עכשיו, אבל באתר אפיקים עדיין לא מופיע
יש לו בראש העין לא פחות מ-41 תחנות!!!!
במקום 5 נסיעות בדן, יהיו 3 נסיעות
כמובן הקו מתקצר לרכבת מרכז, ונוספת לו תחנה בצומת גהה (בדן לא הייתה תחנה בצומת גהה, הוא נסע מהיר מהסיבים ועד קניון בני ברק בלי תחנות ביניים).
 

orchilit

New member
הקיצור הוא סביר , יש מספיק דרכים להגיע לתמח"ת

להלן השינויים בקו 251 ממחר: (בראש העין יש לו 41 תחנות!!)
בסוף באתר כל קו הוא נוסף רק עכשיו, אבל באתר אפיקים עדיין לא מופיע
יש לו בראש העין לא פחות מ-41 תחנות!!!!
במקום 5 נסיעות בדן, יהיו 3 נסיעות
כמובן הקו מתקצר לרכבת מרכז, ונוספת לו תחנה בצומת גהה (בדן לא הייתה תחנה בצומת גהה, הוא נסע מהיר מהסיבים ועד קניון בני ברק בלי תחנות ביניים).
הקיצור הוא סביר , יש מספיק דרכים להגיע לתמח"ת
מה שכן, תחנת הסיום שלו היא למעשה לא אחד המסופים בפנים , (עפ"י כל קו) אלא תחנה 21139 שזו התחנה של קווים X61/55/58 בעל פרשת דרכים.
 

olli3

New member
מנהל
הסיבה היחידה שרלוונטית עבור הכנסתו לתוך מתחם רכבת מרכז

הקיצור הוא סביר , יש מספיק דרכים להגיע לתמח"ת
מה שכן, תחנת הסיום שלו היא למעשה לא אחד המסופים בפנים , (עפ"י כל קו) אלא תחנה 21139 שזו התחנה של קווים X61/55/58 בעל פרשת דרכים.
הסיבה היחידה שרלוונטית עבור הכנסתו לתוך מתחם רכבת מרכז
תהיה אם הוא צריך לרדת לאיילון כדי לנסוע לתמח"ת., אחרת שפשוט יסע על ארלוזורוב לכרמלית (אם לשם יעדו) או יפנה ימינה בנמיר עבור חזרה לראש העין ובהמשך אולי עבור 49 באונ' ת"א.
 
היתרון היחיד בקו 251 לאחר קיצורו - הקו העירוני והמונגש היחיד

הקיצור הוא סביר , יש מספיק דרכים להגיע לתמח"ת
מה שכן, תחנת הסיום שלו היא למעשה לא אחד המסופים בפנים , (עפ"י כל קו) אלא תחנה 21139 שזו התחנה של קווים X61/55/58 בעל פרשת דרכים.
היתרון היחיד בקו 251 לאחר קיצורו - הקו העירוני והמונגש היחיד
מבין קווי ראש העין לתל אביב
 

orenhz

Member
טוב מאוד. חשיבה מעולה של משרד התחבורה

להלן השינויים בקו 251 ממחר: (בראש העין יש לו 41 תחנות!!)
בסוף באתר כל קו הוא נוסף רק עכשיו, אבל באתר אפיקים עדיין לא מופיע
יש לו בראש העין לא פחות מ-41 תחנות!!!!
במקום 5 נסיעות בדן, יהיו 3 נסיעות
כמובן הקו מתקצר לרכבת מרכז, ונוספת לו תחנה בצומת גהה (בדן לא הייתה תחנה בצומת גהה, הוא נסע מהיר מהסיבים ועד קניון בני ברק בלי תחנות ביניים).
טוב מאוד. חשיבה מעולה של משרד התחבורה
תושבי ראה"ע לא מפנימים שהקו הזה מיותר, אז עכשיו הופכים אותו ליותר מסורבל התוך העיר, פחות נסיעות וגם יותר איטי (איסוף והורדה בכל תחנות הקו). סביר להניח שזה יוריד מפופולריות הקו ואז באמת יהיו מיעוט נוסעים לקו ואפשר יהיה לבטל אותו קצת יותר בקלות.
 
להערכתי "הסרבול" בתוך ראש העין נובע מסיבה אחרת

טוב מאוד. חשיבה מעולה של משרד התחבורה
תושבי ראה"ע לא מפנימים שהקו הזה מיותר, אז עכשיו הופכים אותו ליותר מסורבל התוך העיר, פחות נסיעות וגם יותר איטי (איסוף והורדה בכל תחנות הקו). סביר להניח שזה יוריד מפופולריות הקו ואז באמת יהיו מיעוט נוסעים לקו ואפשר יהיה לבטל אותו קצת יותר בקלות.
להערכתי "הסרבול" בתוך ראש העין נובע מסיבה אחרת
השינוי בתוך העיר הוא שהקו לא יתחיל בבית העלמין וישרת רק את האזור הותיק בעיר, אלא יתחיל בפסגות אפק החדשה ואחרי כל הסיבובים בשכונות הגבוהות יגיע לאזור הותיק.
כך שעל מסלול הנסיעה של הנוסעים הותיקים בקו זה לא כל כך משפיע.
פשוט מנצלים את העובדה שהקו נשאר כדי להשתמש בו גם לחיזוק הקשר בשעות השיא בבוקר בין השכונות המזרחיות בעיר לבין אזור התעשיה הישן של העיר כתוספת לקווים 9 ו 8 העירוניים.
זה גם יוצר איזשהו קישור ישיר שלא קיים היום בין פסגות אפק לבין מרכז פתח תקוה (בעתיד ממילא אמור להתווסף קו כזה).
 

oshlick1

New member
קו מיותר עבור אנשים שלא רוצים להחליף אוטובוסים

קו מיותר עבור אנשים שלא רוצים להחליף אוטובוסים
שלא לדבר על להשתמש ברכבת.
3 אוטובוסים ו-3 נהגים שהיו יכולים לתגבר קווים אחרים הולכים להתקע בפקקים של ז'בוטינסקי במקום להקפיץ עוד שכונות בראש העין לרכבת.
 
הרכבת לא מהווה תחליף טוב לקו הזה

קו מיותר עבור אנשים שלא רוצים להחליף אוטובוסים
שלא לדבר על להשתמש ברכבת.
3 אוטובוסים ו-3 נהגים שהיו יכולים לתגבר קווים אחרים הולכים להתקע בפקקים של ז'בוטינסקי במקום להקפיץ עוד שכונות בראש העין לרכבת.
הרכבת לא מהווה תחליף טוב לקו הזה
התחליף לקו הזה זה שילוב נסיעה בקווים 7/27+1/38/50/51/66/82/92/150/166/561/571/641
או נסיעה פנימית בראש העין + קו 250 (או קו 286).
 

אורי404

New member
כנראה יש נוסעים מראש העין לבני ברק ולרמת גן

קו מיותר עבור אנשים שלא רוצים להחליף אוטובוסים
שלא לדבר על להשתמש ברכבת.
3 אוטובוסים ו-3 נהגים שהיו יכולים לתגבר קווים אחרים הולכים להתקע בפקקים של ז'בוטינסקי במקום להקפיץ עוד שכונות בראש העין לרכבת.
כנראה יש נוסעים מראש העין לבני ברק ולרמת גן
לא מכיר את הקו כל כך מקרוב, מבחינת כמות הנוסעים. אבל כנראה יש נוסעים בבוקר, שגרים בראש העין ומגיעים לעבודה בבני ברק או ברמת גן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה