קו 608 ת״א נתניה דרך אבן גבירול

luisluis

Active member

  • נוסעים ביום : 545.0
  • נסיעות ביום (ג) : 93
  • נסועה מירבית לרכב : שישי - 12:00-14:59 (12.0 נוסעים)
קו של 40 ק״מ עבור ממוצע של 5 נוסעים בנסיעה כאשר הנסיעה הכי עמוסה הייתה עם 12 נוסעים
אם זה היה קו לישוב ספר מילא, אבל נתניה מקבלת שירות מטורף עם קווים רבים ותדירות עצומה.
מה הסיפור של הקו הזה?

ולמה נתניה זוכה ליחס מועדף בהכנסת קו לתוך מרכז תל אביב?
 

Ccyclist

Well-known member

  • נוסעים ביום : 545.0
  • נסיעות ביום (ג) : 93
  • נסועה מירבית לרכב : שישי - 12:00-14:59 (12.0 נוסעים)
קו של 40 ק״מ עבור ממוצע של 5 נוסעים בנסיעה כאשר הנסיעה הכי עמוסה הייתה עם 12 נוסעים
אם זה היה קו לישוב ספר מילא, אבל נתניה מקבלת שירות מטורף עם קווים רבים ותדירות עצומה.
מה הסיפור של הקו הזה?

ולמה נתניה זוכה ליחס מועדף בהכנסת קו לתוך מרכז תל אביב?

תבין שלפי שיטת משרד התחבורה מאד חשוב שתושבי הצד המזרחי של נתניה ימנעו משתי תחנות הרכבת שבאזורם או מקווי נתניה שממערב לכביש 2 ויקבלו קו אוטובוס לתל אביב.

בתוך תל אביב כמובן שאין אוטובוסים מקומיים בנמיר, רוקח, איבן גבירול, קפלן, בגין (תחנת הרק"ל יהודית) או המסגר שאפשר חס וחלילה להחליף אליהם.

אי אפשר ליצור מחסור בנהגים בלי מערכת בזבזנית וקווים מיותרים. אל תזלזל במאמצי המתכננים של משרד התחבורה שעובדים על מערכת שקשה להשתמש בה.
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20240630-012647_Maps.jpg
    Screenshot_20240630-012647_Maps.jpg
    KB 836 · צפיות: 6
  • Screenshot_20240630-012624_Maps.jpg
    Screenshot_20240630-012624_Maps.jpg
    KB 715.5 · צפיות: 6
למעלה