אכן, יותר הגיוני להפעיל כעירוני, במיוחד לאור מהירות הנסיעה ממוצעת של 16 קמ"ש, שמתאימה יותר לאוטובוס עירוני
למשרד התחבורה עדיף להפעיל את הקו כבינעירוני כי התשלום עליו למפעיל נמוך ב33% מאשר באוטובוס עירוני
הרבה קווים של מטרופולין גם בשרו מרחבי וגם בבקעת אונו עדיף להפעיל בעירוני אבל מופעלים בבינעירוני,
מדובר על תכנון גרוע של משרד התחבורה שגורם לעיוות בתשלומים לחברה,
מכניס את החברה לקשיים כלכליים, וגורם לה לפגוע במתכוון ברמת השירות לנוסעים.