קו 669 באר שבע
קו 669 באר שבע
ביום ראשון האחרון נסעתי בקו 669 מצומת רעננה לתחנה המרכזית בבאר שבע.
היציאה הייתה ב-06:30. ההגעה לבאר שבע הייתה ב-08:20.
התנועה בכביש 4 זרמה. איפה שפחות זרם, היה מצומת להבים לכיוון באר שבע. מצב דומה, שהיה לי בעבר כאשר נסעתי בקווים 370/380 בשעות אלה בבוקר. בשעות אלה או שגם ככה יש גודש תנועה, או שיש שימוש בנתיב אחד עבור בדיקות כלי רכב מטעם המשטרה.
מטבע הדברים ביום ראשון, ביקוש הנוסעים גבוה יותר. האוטובוס היה די מלא בישיבה: ברב זוגות המושבים עם שני נוסעים. בכל מקרה לא היה זוג מושבים פנוי.
לדעתי הקו הזה הוא קו טוב. לרבות עבור מי, שמשתמשים בתחנות בגבעת שמואל, בר אילן, אלוף שדה וצומת מסובים. למעט בר אילן, בנסיעה האחרונה, שלא השתמשו, היה שימוש בכל התחנות. לצד זה כמות הנוסעים הגדולה ביותר, שעלתה הייתה בתחנת המוצא בצומת רעננה.
אני מניח, שבבר אילן משתמשים בשעות אחרות, כמו למשל שעות הבוקר מכיוון באר שבע או שעות מאוחרות יותר, מכיוון בר אילן לבאר שבע.
השבוע גם הייתי לראשונה בתחנה המרכזית בבאר שבע, מאז שדרוגה. לדעתי שינוי מרענן והבדל גדול, בהשוואה למה שהייתה קודם לכן.
קו 669 באר שבע
ביום ראשון האחרון נסעתי בקו 669 מצומת רעננה לתחנה המרכזית בבאר שבע.
היציאה הייתה ב-06:30. ההגעה לבאר שבע הייתה ב-08:20.
התנועה בכביש 4 זרמה. איפה שפחות זרם, היה מצומת להבים לכיוון באר שבע. מצב דומה, שהיה לי בעבר כאשר נסעתי בקווים 370/380 בשעות אלה בבוקר. בשעות אלה או שגם ככה יש גודש תנועה, או שיש שימוש בנתיב אחד עבור בדיקות כלי רכב מטעם המשטרה.
מטבע הדברים ביום ראשון, ביקוש הנוסעים גבוה יותר. האוטובוס היה די מלא בישיבה: ברב זוגות המושבים עם שני נוסעים. בכל מקרה לא היה זוג מושבים פנוי.
לדעתי הקו הזה הוא קו טוב. לרבות עבור מי, שמשתמשים בתחנות בגבעת שמואל, בר אילן, אלוף שדה וצומת מסובים. למעט בר אילן, בנסיעה האחרונה, שלא השתמשו, היה שימוש בכל התחנות. לצד זה כמות הנוסעים הגדולה ביותר, שעלתה הייתה בתחנת המוצא בצומת רעננה.
אני מניח, שבבר אילן משתמשים בשעות אחרות, כמו למשל שעות הבוקר מכיוון באר שבע או שעות מאוחרות יותר, מכיוון בר אילן לבאר שבע.
השבוע גם הייתי לראשונה בתחנה המרכזית בבאר שבע, מאז שדרוגה. לדעתי שינוי מרענן והבדל גדול, בהשוואה למה שהייתה קודם לכן.