קו 669 באר שבע

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
קו 669 באר שבע

קו 669 באר שבע
ביום ראשון האחרון נסעתי בקו 669 מצומת רעננה לתחנה המרכזית בבאר שבע.
היציאה הייתה ב-06:30. ההגעה לבאר שבע הייתה ב-08:20.
התנועה בכביש 4 זרמה. איפה שפחות זרם, היה מצומת להבים לכיוון באר שבע. מצב דומה, שהיה לי בעבר כאשר נסעתי בקווים 370/380 בשעות אלה בבוקר. בשעות אלה או שגם ככה יש גודש תנועה, או שיש שימוש בנתיב אחד עבור בדיקות כלי רכב מטעם המשטרה.
מטבע הדברים ביום ראשון, ביקוש הנוסעים גבוה יותר. האוטובוס היה די מלא בישיבה: ברב זוגות המושבים עם שני נוסעים. בכל מקרה לא היה זוג מושבים פנוי.
לדעתי הקו הזה הוא קו טוב. לרבות עבור מי, שמשתמשים בתחנות בגבעת שמואל, בר אילן, אלוף שדה וצומת מסובים. למעט בר אילן, בנסיעה האחרונה, שלא השתמשו, היה שימוש בכל התחנות. לצד זה כמות הנוסעים הגדולה ביותר, שעלתה הייתה בתחנת המוצא בצומת רעננה.
אני מניח, שבבר אילן משתמשים בשעות אחרות, כמו למשל שעות הבוקר מכיוון באר שבע או שעות מאוחרות יותר, מכיוון בר אילן לבאר שבע.

השבוע גם הייתי לראשונה בתחנה המרכזית בבאר שבע, מאז שדרוגה. לדעתי שינוי מרענן והבדל גדול, בהשוואה למה שהייתה קודם לכן.
 

olli3

New member
מנהל
זהו שיש בעיה, הוא לא מופעל בבוקר מב"ש לרעננה.

קו 669 באר שבע
ביום ראשון האחרון נסעתי בקו 669 מצומת רעננה לתחנה המרכזית בבאר שבע.
היציאה הייתה ב-06:30. ההגעה לבאר שבע הייתה ב-08:20.
התנועה בכביש 4 זרמה. איפה שפחות זרם, היה מצומת להבים לכיוון באר שבע. מצב דומה, שהיה לי בעבר כאשר נסעתי בקווים 370/380 בשעות אלה בבוקר. בשעות אלה או שגם ככה יש גודש תנועה, או שיש שימוש בנתיב אחד עבור בדיקות כלי רכב מטעם המשטרה.
מטבע הדברים ביום ראשון, ביקוש הנוסעים גבוה יותר. האוטובוס היה די מלא בישיבה: ברב זוגות המושבים עם שני נוסעים. בכל מקרה לא היה זוג מושבים פנוי.
לדעתי הקו הזה הוא קו טוב. לרבות עבור מי, שמשתמשים בתחנות בגבעת שמואל, בר אילן, אלוף שדה וצומת מסובים. למעט בר אילן, בנסיעה האחרונה, שלא השתמשו, היה שימוש בכל התחנות. לצד זה כמות הנוסעים הגדולה ביותר, שעלתה הייתה בתחנת המוצא בצומת רעננה.
אני מניח, שבבר אילן משתמשים בשעות אחרות, כמו למשל שעות הבוקר מכיוון באר שבע או שעות מאוחרות יותר, מכיוון בר אילן לבאר שבע.

השבוע גם הייתי לראשונה בתחנה המרכזית בבאר שבע, מאז שדרוגה. לדעתי שינוי מרענן והבדל גדול, בהשוואה למה שהייתה קודם לכן.
זהו שיש בעיה, הוא לא מופעל בבוקר מב"ש לרעננה.
הנסיעה הראשונה מב"ש לרעננה יוצאת בשעה 9:30.

לאחרונה הוסטו תשומות מקו 375 (ת"א <>קרית גת) בימי שישי ומוצ"ש לטובת קו 669 בשני כיווני הנסיעה של 669.

ביום ראשון בבוקר, אפשר לראות בפקק של צומת להבים כ-70-80 אוטובוסים מהם כ5-6 בקו 470, 5-6 בקו 369, כ-4 בקו 370 וכ-4 בקו 380 ועוד כ-3-4 בקו 870 והשאר של קווים שונים. אני מדבר על מי שנוסע בכיוון הנסיעה צפונה. כל אלו עומסים מצומת דבירה פלוס מינוס ועד צומת להבים. ואליהם מצטרפים גם האוטובוסים של הסעות החיילים של רכבת ישראל.

צומת להבים הפך להיות מכה בשנים האחרונות. ביציאה מהישוב להבים תלויה כרזה גדולה על הגשר של כביש 31 ובה מפורסם מספר הטלפון של משרדו של ישראל כ"ץ. בכרזה כתוב: נמאס לכם לעמוד בפקק? צלצלו לישראל כ"ץ ותגידו לו את זה.

וזה מיישוב בסדר גודל כזה שזוכה לתח"צ לא רעה 24 שעות ביממה.
 

haghag2

New member
לא בטוח שבבוקר הוא יהיה אפקטיבי

זהו שיש בעיה, הוא לא מופעל בבוקר מב"ש לרעננה.
הנסיעה הראשונה מב"ש לרעננה יוצאת בשעה 9:30.

לאחרונה הוסטו תשומות מקו 375 (ת"א <>קרית גת) בימי שישי ומוצ"ש לטובת קו 669 בשני כיווני הנסיעה של 669.

ביום ראשון בבוקר, אפשר לראות בפקק של צומת להבים כ-70-80 אוטובוסים מהם כ5-6 בקו 470, 5-6 בקו 369, כ-4 בקו 370 וכ-4 בקו 380 ועוד כ-3-4 בקו 870 והשאר של קווים שונים. אני מדבר על מי שנוסע בכיוון הנסיעה צפונה. כל אלו עומסים מצומת דבירה פלוס מינוס ועד צומת להבים. ואליהם מצטרפים גם האוטובוסים של הסעות החיילים של רכבת ישראל.

צומת להבים הפך להיות מכה בשנים האחרונות. ביציאה מהישוב להבים תלויה כרזה גדולה על הגשר של כביש 31 ובה מפורסם מספר הטלפון של משרדו של ישראל כ"ץ. בכרזה כתוב: נמאס לכם לעמוד בפקק? צלצלו לישראל כ"ץ ותגידו לו את זה.

וזה מיישוב בסדר גודל כזה שזוכה לתח"צ לא רעה 24 שעות ביממה.
לא בטוח שבבוקר הוא יהיה אפקטיבי
אוטובוס שיצא נניח ב- 7 מבאר שבע יגיע לכביש 4 ב- 8.00-8.30, שיא העומס והלחץ. לרעננה מתי הוא יגיע? 9.30 ?
 

olli3

New member
מנהל
רק רעננה? מה עם תל השומר? בר אילן?

לא בטוח שבבוקר הוא יהיה אפקטיבי
אוטובוס שיצא נניח ב- 7 מבאר שבע יגיע לכביש 4 ב- 8.00-8.30, שיא העומס והלחץ. לרעננה מתי הוא יגיע? 9.30 ?
רק רעננה? מה עם תל השומר? בר אילן?
אוטובוס שיצא מב"ש בשעה 7:00 יגיע למחלף גנות ב8:00. אנ נוסע לא פעם עם 380 של השעה 6:30 ולגנות אנחנו מגיעים ב7:30. גם הנסיעה של 380 שיוצאת מבאר שבע בשעה 7:15 מגיעה לגנות ב8:15.

קו 669 נוסע דרך כביש 6 עד בן שמן (כמו 380), הוא עולה על כביש 4 רק בגנות. משם עד לרעננה זה לא שעה וחצי.

חוץ מזה שבהחלט יש מקום לנסיעה בשעה 6:30 בבוקר, לווא דווקא ב7:00.
 

haghag2

New member
אני מסכים

רק רעננה? מה עם תל השומר? בר אילן?
אוטובוס שיצא מב"ש בשעה 7:00 יגיע למחלף גנות ב8:00. אנ נוסע לא פעם עם 380 של השעה 6:30 ולגנות אנחנו מגיעים ב7:30. גם הנסיעה של 380 שיוצאת מבאר שבע בשעה 7:15 מגיעה לגנות ב8:15.

קו 669 נוסע דרך כביש 6 עד בן שמן (כמו 380), הוא עולה על כביש 4 רק בגנות. משם עד לרעננה זה לא שעה וחצי.

חוץ מזה שבהחלט יש מקום לנסיעה בשעה 6:30 בבוקר, לווא דווקא ב7:00.
אני מסכים
שיש מקום לאוטובוס בשעה כזו, אבל צריכים לבדוק טכנית עד כמה הוא באמת יהיה אפקטיבי. מצד שני - מדובר כרגע בקו היחיד בעצם שמחבר את רעננה / באר שבע עם אוניברסיטת בר אילן וכל הצמתים בדרך.
 

טנק2

New member
הוא לא משמש לחיבור בין רעננה לאוניברסיטה

אני מסכים
שיש מקום לאוטובוס בשעה כזו, אבל צריכים לבדוק טכנית עד כמה הוא באמת יהיה אפקטיבי. מצד שני - מדובר כרגע בקו היחיד בעצם שמחבר את רעננה / באר שבע עם אוניברסיטת בר אילן וכל הצמתים בדרך.
הוא לא משמש לחיבור בין רעננה לאוניברסיטה
אלא רק לחיבור בין רעננה לבאר שבע.
מי שרוצה להגיע מרעננה לכביש גהה דרום, צריך:
1.עד מחלף בר אילן יש 505 בשעות מסויימות בבוקר (אפילו נסיעה אחת שיוצאת ב9:00) וחזור אחרי צהריים/ערב.
2.קו567 לאזור דרך ז'בוטינסקי
3.קו 167 לצריפין, בשעות מסויימות מוקדם בבוקר.
4.חילופי קווים בין 567 ל164 במחלף גהה להמשך התנועה על כביש 4 (לחלקים מסוימים בכביש ישנם קווים אחרים)
לדעתי זה חסרון שאין קו שנוסע לאורך כל כביש גהה מרעננה עד לגנות לפחות, אם לא הלאה.
 
564 מספר נסיעות ביום.

הוא לא משמש לחיבור בין רעננה לאוניברסיטה
אלא רק לחיבור בין רעננה לבאר שבע.
מי שרוצה להגיע מרעננה לכביש גהה דרום, צריך:
1.עד מחלף בר אילן יש 505 בשעות מסויימות בבוקר (אפילו נסיעה אחת שיוצאת ב9:00) וחזור אחרי צהריים/ערב.
2.קו567 לאזור דרך ז'בוטינסקי
3.קו 167 לצריפין, בשעות מסויימות מוקדם בבוקר.
4.חילופי קווים בין 567 ל164 במחלף גהה להמשך התנועה על כביש 4 (לחלקים מסוימים בכביש ישנם קווים אחרים)
לדעתי זה חסרון שאין קו שנוסע לאורך כל כביש גהה מרעננה עד לגנות לפחות, אם לא הלאה.
564 מספר נסיעות ביום.
 

haghag2

New member
לזה בדיוק התכוונתי...

הוא לא משמש לחיבור בין רעננה לאוניברסיטה
אלא רק לחיבור בין רעננה לבאר שבע.
מי שרוצה להגיע מרעננה לכביש גהה דרום, צריך:
1.עד מחלף בר אילן יש 505 בשעות מסויימות בבוקר (אפילו נסיעה אחת שיוצאת ב9:00) וחזור אחרי צהריים/ערב.
2.קו567 לאזור דרך ז'בוטינסקי
3.קו 167 לצריפין, בשעות מסויימות מוקדם בבוקר.
4.חילופי קווים בין 567 ל164 במחלף גהה להמשך התנועה על כביש 4 (לחלקים מסוימים בכביש ישנם קווים אחרים)
לדעתי זה חסרון שאין קו שנוסע לאורך כל כביש גהה מרעננה עד לגנות לפחות, אם לא הלאה.
לזה בדיוק התכוונתי...
 

אורי404

New member


רק רעננה? מה עם תל השומר? בר אילן?
אוטובוס שיצא מב"ש בשעה 7:00 יגיע למחלף גנות ב8:00. אנ נוסע לא פעם עם 380 של השעה 6:30 ולגנות אנחנו מגיעים ב7:30. גם הנסיעה של 380 שיוצאת מבאר שבע בשעה 7:15 מגיעה לגנות ב8:15.

קו 669 נוסע דרך כביש 6 עד בן שמן (כמו 380), הוא עולה על כביש 4 רק בגנות. משם עד לרעננה זה לא שעה וחצי.

חוץ מזה שבהחלט יש מקום לנסיעה בשעה 6:30 בבוקר, לווא דווקא ב7:00.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה