Ccyclist
Well-known member
קודם כל - החדשות הטובות.
לקו שתי תחנות בשולי מרכז העיר, רחוב בן גוריון דרומית לכיכר עם אוסטרובסקי- זו שמכיוון צפון היא תחנת החזור וזו שמכיוון דרום היא תחנת ההלוך לתל אביב.
יתכן שיהיו תלונות נהגים על תחנת החזור כי היא ממוקמת במקטע שהרחוב מצטמצם לנתיב בודד לפני הכיכר.
הפיספוס:
לקו תחנה בודדת בהרצליה, במחלף הסירה בכיוון דרום. לפי מידע הקו במפות גוגל אין תחנת חזור.
בנוסף אין לקו תחנות ברחוב המעפילים בהרצליה למרות שהקו עובר שם למחלף רבין וכביש 2.
פניתי למארגני המיזם על מנת שיוסיפו תחנות במקומות אלו שהקו כבר עובר דרכם.
מחלפים אלו אינם נקודות גישה אידאליות להרצליה, אך הם נמצאים פחות מקילומטר וחצי הן מכיכר דה שליט והן מהמרינה. יתכן שעם החלפה לקווי הרצליה זה יהיה נוח יותר.
בכל מקרה זו קישוריות אזורית שפוספסה וחבל שכך. שאלתם הראשונה של מארחיי על הקו היתה אם הוא מגיע לים (מה שהוא עושה רק בתל אביב).
המידע העירוני בתל אביב:
אחרי איבן גבירול הקו עובר ברחובות שחלקם חד סיטרי ולכן תחנות החזור הם ברחובות אחרים.
בהלוך הקו עושה את מרמורק, בני ציון (מדרום לכיכר הבימה), בוגרשוב, טרומפלדור, הרברט סמואל לכרמלית.
בחזור הקו עושה את הירקון, כל בוגרשוב, דיזינגוף (מצפון לכיכר הבימה).
החלפות:
התחנות בסינימה סיטי נותנות לקו פוטנציאל החלפה טוב, אם רק היה תדיר יותר.
קווים 709 ו 710 התל אביביים מסתיימים שם.
קווים 713 ו 714 של רמת השרון וכפר סבא עוצרים שם, אם כי לא הגיוני לנסוע דרום מערבה מרעננה עד סינימה סיטי כדי להגיע לישובים שנמצאים ממזרח לה.
קווים 721 ו 722 עוצרים שם, להבנתי כל אחד מהם שעתי, כך שיש בעיה עם החלפה אליהם כי כל אחד מכסה אזורים שונים בהרצליה.
זהו השלב הראשון. אני מקווה שישפרו אותו לקראת השלב הבא.
לקו שתי תחנות בשולי מרכז העיר, רחוב בן גוריון דרומית לכיכר עם אוסטרובסקי- זו שמכיוון צפון היא תחנת החזור וזו שמכיוון דרום היא תחנת ההלוך לתל אביב.
יתכן שיהיו תלונות נהגים על תחנת החזור כי היא ממוקמת במקטע שהרחוב מצטמצם לנתיב בודד לפני הכיכר.
הפיספוס:
לקו תחנה בודדת בהרצליה, במחלף הסירה בכיוון דרום. לפי מידע הקו במפות גוגל אין תחנת חזור.
בנוסף אין לקו תחנות ברחוב המעפילים בהרצליה למרות שהקו עובר שם למחלף רבין וכביש 2.
פניתי למארגני המיזם על מנת שיוסיפו תחנות במקומות אלו שהקו כבר עובר דרכם.
מחלפים אלו אינם נקודות גישה אידאליות להרצליה, אך הם נמצאים פחות מקילומטר וחצי הן מכיכר דה שליט והן מהמרינה. יתכן שעם החלפה לקווי הרצליה זה יהיה נוח יותר.
בכל מקרה זו קישוריות אזורית שפוספסה וחבל שכך. שאלתם הראשונה של מארחיי על הקו היתה אם הוא מגיע לים (מה שהוא עושה רק בתל אביב).
המידע העירוני בתל אביב:
אחרי איבן גבירול הקו עובר ברחובות שחלקם חד סיטרי ולכן תחנות החזור הם ברחובות אחרים.
בהלוך הקו עושה את מרמורק, בני ציון (מדרום לכיכר הבימה), בוגרשוב, טרומפלדור, הרברט סמואל לכרמלית.
בחזור הקו עושה את הירקון, כל בוגרשוב, דיזינגוף (מצפון לכיכר הבימה).
החלפות:
התחנות בסינימה סיטי נותנות לקו פוטנציאל החלפה טוב, אם רק היה תדיר יותר.
קווים 709 ו 710 התל אביביים מסתיימים שם.
קווים 713 ו 714 של רמת השרון וכפר סבא עוצרים שם, אם כי לא הגיוני לנסוע דרום מערבה מרעננה עד סינימה סיטי כדי להגיע לישובים שנמצאים ממזרח לה.
קווים 721 ו 722 עוצרים שם, להבנתי כל אחד מהם שעתי, כך שיש בעיה עם החלפה אליהם כי כל אחד מכסה אזורים שונים בהרצליה.
זהו השלב הראשון. אני מקווה שישפרו אותו לקראת השלב הבא.
קבצים מצורפים
נערך לאחרונה ב: