קח מקל קח תרמיל

ענבר.

New member
קח מקל קח תרמיל

ובוא אל הגליל. הבייבי החדש של שימון פרס. ובינתיים, אין חדש תחת השמש הגלילית, אין מקומות תעסוקה, מחירי הדירות לא אטרקטיביים עבור זוגות צעירים, הנחות במס בחלקן "הועלמו" ע"י ביבי, אבל האוויר...צלול, משכר ועדיין בחינם. מעניין לדעת, אלה שיצפינו, יעברו בגלל אידאולוגיה? יהוד הגליל? סיבות כלכליות? או האוויר והפריחה?
 

magy

New member
חזרתי מהגליל

ובאמת יש לי פריחה על כל הגוף.....
לא בֶּמֶת....מקום משגע.... אבל רק לעצים יש בו תעסוקה..... רק לעצים
 

magy

New member
היום, הוא היום האחרון לקיץ זה

ואני עדיין לא גיבשתי דעה אם חם לי או קר לי. לא ברור המזג אויר הזה. לרגע חם ולרגע קר לא יודעת מה ללבוש אף בגד לא נוח ולא מתאים למזג האויר... כל שעה מתחלפת לה הטמפרטורה. ובכלל.....(זה נשמע כמו טרה), אני מודאגת יותר מכל מהמצב בארץ.... זהו....... אין לי יותר רעיונות איך פותרים את הבעיה. אמרו לנו לצאת, אז יצאנו.... כעת אנחנו אחראים גם ליצירת מקומות עבודה לפלסתינאים? קודם שימצאו לתושבי הארץ, אחר כך להם. אמרנו שאם נצא, נגן על עצמנו מהגבול כמו שאנחנו יודעים ו.......??????????????? מי מגן? מה מגן? איפה כח ההרתעה של צה"ל? איפה הבטחון שאזרחים לא יפגעו כי רק החזית בסכנה..... איפה כל המילים היפות שפעם האמנו בהם? אני עדיין פוחדת לנסוע באוטובוסים....וזה משבש לי את החיים...... מה עושים??????????? גיוווווווווווווווואלד!!!!!!!!!!
 

הזוייה

New member
אני

הייתי עוברת בגלל הירוק בעיניים, האוויר, ולשם שינוי שחלום חיי יתגשם ואזכה לבית פרטי עם גינה. לגבי שימון וביבי- מה שהם לא יגידו, זה כמו לכתוב על הקרח.
 
למעלה