קטיושות וטילים בכל מקום..

python 4

New member
קטיושות וטילים בכל מקום..

וגם במקום שבו אנחנו אמורים לברוח אליו כאופציה של אסקייפיזם טהור אנחנו נתקלים בקטיושות, הפעם בגילומה הבלתי נלאה של קולין שהחל מהיום נהפכה רישמית לדמות השנואה עלי בצח"מ. בבקשה אם אפשר - נא לשלוח אותה לפנימיה צבאית ויאללה ללבנון. אם כי יש לי חשש כבד שהיא פה להישאר (כל דמות מרגיזה היא פה להישאר, ע"ע אלכס) - אז אם אפשר בבקשה להפסיק לקרוא לה CC ולהתחיל לקרוא לה בשמה הנורמלי. CC גורמת לי להתגעגע לימים הטובים והמאושרים על הפרצופים מלאי הרחמים העצמיים של מק (בעידן טרום-בילי שלה). ועוד בקשה - אם אפשר נא לפטר את כל משפחת ווינטרס לדורותיה. כל הסיפור הזה עם אלכס עכשיו הוא ממש מאולץ, וחיקוי כמעט מדוייק של אותו סיפור עם אוליביה לפני כמה שנים. פתאום ניל רוצה אותה? פתאום היא רוצה אותו? וממש כשהיא מאורסת למלקולם? מצטער - לא קונה את זה. שום איש נורמלי לא ירצה את ניל על מלקולם. קצת אמינות עלילתית!
 
../images/Emo210.gif אל דאגה! |נחמן שי| ../images/Emo58.gif

בעתיד (2006, משמע - 2011 בישראל, אם תהיה ישראל
) קולין תשנה את פניה. מודה שבהתחלה לא אהבתי אותה במיוחד, כיום יותר מסמפט... בטח ובטח שיותר מקולין הרכרוכית של ישראל. היא ביצ'ית, היא חזקה, היא יודעת מה היא רוצה והולכת על זה. ככה צריך |איים אה סלייב פור יו|
 
משפחת אבוט בכלל לא מובנת לי!!

בעיקר בראד וטרייסי. אלוהים ישמור! מה כבר עשתה הילדה?! לא שאני מזלזלת חלילה בכוחו הרע של הסם, אבל קולין היא רחוקה מלהיות נרקומנית זרוקה ברחובות ניו-יורק. הם מתנהגים כאילו הילדה הפכה להיות פרוצה קטנה בכביש. למה לא לדבר על ליבה ועל מה שמציק לה באמת? למה להמשיך לרדת עליה ולזרוק אותה לפנימיה סגורה? ב"בוורלי הילס 90210" (מישהו זוכר?) ג'ים וסינדי כבר מזמן היו פותרים את הבעיה ועוברים לסדר היום. כולם שם השתכרו או ניסו סם כלשהו כחלק מתהליך התבגרותם. והכי מעצבן אותי זה בראד!!
למה? כי הכל בגללו! איך הוא יכל להגיד לקולין אז, במצב הנפשי שבו היא היתה שרויה, שאשלי ואבי הם המשפחה שלו עכשיו. איזו דרך נוראה להסביר לבת 14 את המצב. לא פלא שהיא הרגישה דחויה! אח"כ החזירו אותה בעל כורחה לניו-יורק ומתפלאים עכשיו שהילדה הדרדרה. אני לא אומרת, קולין עשתה טעות שהשתמשה בסם אבל זה רק משום שהרגישה לב, דחויה ואובדת עצות. המשפחה לא צריכה לרדת עליה כ"כ ובמיוחד בראד. ועלק פנימיה סגורה עכשיו, איפה אנחנו בשנות ה-70 ? הכי יצאה נורמלית בכל הקטע הזה היא אשלי, דווקא היא שעד לא מזמן היתה ביץ' בכל מה שהיה קשור לקולין. מה אתם אומרים?
 

אור2221

New member
חבל שלא שמרתי

את הדיונים הסוערים שהיו לי על זה בפורומים האמריקאים, שאמרו בדיוק אבל בדיוק מה שאת אמרת. עזבי, היסטריה אמריקאית. באמת. גם עם לילי יעשו את זה בעתיד (פנימיית בנות קשוחה) וזה עולה לי על העצבים כל פעם. דרך אגב, מנהל פורום תמיכה פסיכולוגית בתפוז מאוד אוהב את פתרון הפנימיות לכל בן טיפשעשרה שמקלל בבית.
 
למעלה