cpasharoni
New member
קטנוע דיאלים S3 - בעיות התנעה
שלום
יש לי קטנוע S3 שנת 2013 שעד לפני כשבועיים לא עשה שום בעיות משום סוג שהוא.
בשבועיים האחרונים יש לי בעיות התנעה קשות כאשר המנוע קר שזה בבוקר או אחרי שהיה כבוי מעל לשלוש שעות. פעם זה מניע אחרי 2 סטרטרים ופעם אחרי 15-20 סטרטרים.
בדיקת מצבר עם מולטימטר העלתה את הנתונים הבאים:
1.במצב כבוי 12.56.
2.במצב דולק 13.3-13.6.(לא אופטימלי כי קראתי שרצוי שיהיה מעל 14.
3.במצב הנעב נפילת מתח ל- 7.5-9.5. (יתכן שוב לאור הניסיונות הרבים להתנעה).
האם הבעיה היא מצבר ואז להחליפו ולהתקדם הלאה או שיש פה בעיה גם של מצבר חלש+סילילים לא תקינים ולכן הטעינה לא אופטימלית, משאבות דלק כי אולי דלק לא מגיע בהתנעה.
אציין כי גם בהתנעה עם JUMPSTARTER לא מניע כך שאולי זה לא עניין של מצבר....
מי שמכיר ונתקל בבעיה ותיקן במוסך ונפתרה לו הבעיה יכול לשפוך אור על המקרה ולעדכן בעלויות התיקון.
שלום
יש לי קטנוע S3 שנת 2013 שעד לפני כשבועיים לא עשה שום בעיות משום סוג שהוא.
בשבועיים האחרונים יש לי בעיות התנעה קשות כאשר המנוע קר שזה בבוקר או אחרי שהיה כבוי מעל לשלוש שעות. פעם זה מניע אחרי 2 סטרטרים ופעם אחרי 15-20 סטרטרים.
בדיקת מצבר עם מולטימטר העלתה את הנתונים הבאים:
1.במצב כבוי 12.56.
2.במצב דולק 13.3-13.6.(לא אופטימלי כי קראתי שרצוי שיהיה מעל 14.
3.במצב הנעב נפילת מתח ל- 7.5-9.5. (יתכן שוב לאור הניסיונות הרבים להתנעה).
האם הבעיה היא מצבר ואז להחליפו ולהתקדם הלאה או שיש פה בעיה גם של מצבר חלש+סילילים לא תקינים ולכן הטעינה לא אופטימלית, משאבות דלק כי אולי דלק לא מגיע בהתנעה.
אציין כי גם בהתנעה עם JUMPSTARTER לא מניע כך שאולי זה לא עניין של מצבר....
מי שמכיר ונתקל בבעיה ותיקן במוסך ונפתרה לו הבעיה יכול לשפוך אור על המקרה ולעדכן בעלויות התיקון.