קטעים קטנים ומוזרים

קטעים קטנים ומוזרים

אתם מכירים את נותני השירות האלו שבאים עם יציאות לא רלוונטיות שנוטות להיות מעצבנות? כל מיני תוספות לא קשורות? או שאתם הייתם כאלו פעם?

אם לא ברור למה התכוונתי, אשתף בקטע שהיה לי היום: התקשרתי להזמין מקומות למסעדה, והייתה לי בקשה שנחשבת למקובלת, אבל לא משהו שמובן מאליו אלא משהו שנדרש לשאול ולשריין מראש, לכן שאלתי אם יהיה אפשר. התגובה של הבחור שדיברתי איתו היה "אין בעיה, מה את דואגת?" עם המשך חופר ומיותר שהציג את המצב כאילו... עניתי שזה לא קטע של לדאוג, רק שאלתי אם אפשר. הוא המשיך עם החפירה והחזרה על "אל תדאגי, אין מה לדאוג" (בכללי לא הייתי ממליצה לאף נותן שירות להשתמש בשורש ד.א.ג, גם אם באים עם תלונה, ועל אחת כמה וכמה כשלא). סיכמתי את השיחה בכך ש"הסברתי" שאם אני לא אשאל ולא אגיד שאני מעוניינת במה שביקשתי, הם לא ידעו ולכן זה לא יקרה. יש מצב שהוא עדיין חושב שאני "דואגת".

מזכיר מקרים ששאלנו על הנחות מסוימות - אם יש הנחת סטודנטים, למשל, וזכינו לתגובה שאין מה לדאוג, אם מגיע לנו יתנו לנו את ההנחה. אבל - אם לא נציין את העובדה שאנחנו סטודנטים ונראה לכם כרטיס סטודנט, איך תדעו לתת לנו את ההנחה? זה לא כי אנחנו דואגים שלא תתנו, אנחנו בסך הכל מוסרים מידע אינפורמטיבי...
 
למעלה