אני לא מסכימה עם המשפט האומר שצריך לוותר על רגש הכעס. רגש הכעס הוא לגיטימי וחשוב. השאלה המרכזית היא מה עושים כשועסים? איך כועסים בלי לפגוע בזכות למוגנות של החבר/השכן.
נכון שזה לא הכל- זה צריך להיות חלק ממערך כולל של פעילות למניעת אלימות, אבל טוב שזה יהיה תלוי בגדול, במקום בולט, כך שאם יתעורר הדב הזועם אפשר יהיה להפנות אותו לקטע התלוי, לבקש ממנו לקרוא בשקט ואולי הוא ירגע.
אני מסכים שאפשר לכעוס. אבל יש משפט שאומר: אפשר לבטא כעס – אך מבלי לפגוע במישהו אחר. צריך לדעת איך לכעוס וחשוב שתלמידים ידעו שהם בוחרים לכעוס אף אחד לא יכול להכריח אותך לכעוס על מישהו - זו בחירה שלך בלבד ועכשיו השאלה איך אתה מבטא את הכעס