קטע 11, מה ראינו, קטע 12, ITT, מה צפוי, ועוד

gadis13

New member
קטע 11, מה ראינו, קטע 12, ITT, מה צפוי, ועוד

שתיים אינן מצליחות והשלישי מנצח
"הקטע הקשה במרוץ" – ריגוברטו אוראן
קבוצת בריחה ראשונה יצאה לדרך די מאוחר ~80 קמ' בתוך הקטע, לאחר שהדבוקה המשיכה לנהל מולה מאבק עיקש בניסיון לוודא היטב חזות משתתפיה, אך הדבר גרר מחיר גבוה בדמות מהירות מוגברת בחלק הראשון של הקטע (ובכלל, מהירות ממוצעת של 43 קמ' בקטע כולו), למורת רוחם של מספר לא קטן של קבוצות. הקבוצה שצלחו ניסיונותיה מנתה 14 רוכבים (Bongiorno, Moser, Mourey, Polanc, Monsalve, Quemeneur, Sicard, Thurau, Preidler, Moreno, Vorganov, Deignan, Roche, Rovny.), אך כפי שהסתבר לא הייתה 'מאוזנת' מספיק וחסרה בנציגים של מספר קבוצות 'בעלות עניין', בראשן אנדרוני דג'יוקטולי ונצואלה.
מה חשב לעצמו מר ג'יאני סאביו היום כאשר מצא שעל קבוצת הבריחה אינם נמנים מי מרוכביו? סאביו - קשה תמיד וודאות מספיקה ביחס למִתאם בין מחשבותיו לדבריו - החלי
 

gadis13

New member
כריס אנקר אחרי הנפילה אתמול

לאחר הנפילה אתמול
 
חבל שאוליסי נפל אתמול

אוונס כבר לא ילד. קשה לי להאמין שיחזיק בעליות נגד קינטנה ופוצוביבו שעוד ינסו הכל להפוך את המרוץ.
 
אפילו שכזכור

קונטדור פירק את קינטנה בטירנו ברגל אחת. אולי הוא פשוט לא סוחב.
 

gadis13

New member
אני ספק אם קווינטאנה כבר לא רחוק מדי

אולי פודיום. מסכים שאוונס ילך ויתדרדר מיום שבת עד שיעלם. מה לעשות שה-BMC חתומים על חוזה ענק עימו וחייבים לתת לו משהו. האמת שאין להם מישהו אחר, יותר טוב, וגם השוק האוסטרלי עצום.
 

YotamKa

New member
לא יודע, אבל אסקרוב הימר על פער 3 דקות לקאדל

אחרי השלב הנוכחי.

כרגע בפיגור 43 שניות או משהו כזה.

צריך עכשיו להתאמץ, או לחכות לעוד נפילה של כולם חוץ ממנו.
 

YotamKa

New member
בציפיות של מי?

בציפיות שלי הוא דווקא עמד. צפיתי ולא הופתעתי.
גם כאן בפורום, ניסו לרמוז שזה לא 'גמור'.

אם מארגני הג'ירו כללו נג"ש במונטה-גראפה ויום אחר-כך טיפוס סיום למונטה-זונקולן, ראוי שהמנצח יבוא משם ולא מנפילה מקרית במונטה-קאסינו או נג"ש טכני בגשם. ג'ירו זה לא כדורסל שאפשר לנצח מנצחים בהגנה.

עכשיו יש לאוואנס סיכוי שווה להראות שהג'ירו שלו. מחר מישורי, אבל שבת-ראשון יש הרים. שני מנוחה. שלישי גאביה-סטלביו. רביעי מישור (מנוחה). חמישי דולומיטים. שישי נג"ש גראפה. שבת זונקולן.

יהיה שמח, נקווה.
 

daskarov

New member
מוריד את הכובע בפני אוראן ואוכל אותו

מול קווינטאנה 2:54, מול פוצוביבו 2:02 ומול מאייקה (שחשדתי שיצטיין) 1:15. פחות ממה שחשבתי (חוץ מקווינטאנה) אבל פותח את המרוץ לגמרי וזה בהחלט מצוין לחובבי הז'אנר.
מעבר לכך,
לראות את אוואנס גלגל שני עד חמישי כמעט לאורך כל הקטע אתמול, רוכב בצורה מעוררת השתאות מלפנים כל הזמן, חוויה. האיש תותח.
הכל פתוח.
 

YotamKa

New member
צריך גם לזכור את אוליסי, שלולא נפילתו

היה גם היום בפיגור 1:30 לעומת קאדל.

אפשר להגיד שנפילות הן חלק מהמשחק, אבל הן לא חלק מההימורים שלפני המשחק.

טוב לג'ירו שהמירוץ יוכרע בהרים. זה מה שנשאר (חוץ מנפילות).
 
פוצוביבו הכי מסוכן

בנג"ש הוא רכב אירודינמי כמו הכותל.
כשרוכב כזה קל רוכב בנג"ש כל כך מהר כדאי לכולם לדאוג.
נקוה שלא יתעייף.
 

nachshon4

New member
תגובת קאדל לנג״ש

קצת פילוסופית. הוא אומר שזו לא כזו טרגדיה להפסיד עכשיו את החולצה הוורודה, ולמעשה, לאור השלבים הבאים, זה אולי אפילו יתרון.
 
דני - בדיוק מה שכתבת זו הבעיה הגדולה של אוונס

למי שעוד זוכר את השבוע הראשון של הג'ירו 2010, גם אז היו דיונים כמעט זהים וגם אז אוונס השאיר את הכוחות בשבוע הראשון (וגם וינוקורוב).

הבעיה של אוונס מתחילה באופי הרכיבה שלו, וזה בדיוק מה שאנחנו אוהבים אצלו. הוא רוכב שלא עוש חשבון חלוקת כוחות ותמיד מתעקש לרכב בחזית.

היו לאוונס שנים בהן הוא רכב הגנתי, זה לא היה מבחירה אלא משום שהוא היה טוב פחות וניסה לשרוד. יש שיגידו שאז (כשהוא רכב הגנתי) זה היה מחוסר ברירה מול ורידים ממולאים בחומרים אסורים.

אוונס עשה שינוי גדול בשנים האחרונות והפך לרוכב הרבה יותר התקפי.

לעיתים זה מצליח בגדול - מול הבריחה של אנדי שלק בטור דה פראנס, כשאוונס משך אחריו טור ארוך של מעודמים לראש דירוג ושאר מטפסים שחירחרו את נפשם על גלגלו של אוונס כל הדרך במעלה הגליבייה והותיר פער שאפשר לו לבצע את המהפך בנג"ש האחרון, זה הצליח לו באליפות העולם כשהוריד פטיש חמשה קילו, מולו נראו כל השאר כפטישי הפלסטיק של פורים ויום העצמאות. אפילו השנה, בג'ירו הזה, זה הצליח לו כשבקטע 8 (אם אני זוכר נכון) הוא נותר בתוך קבוצה קטנה ששרדה את התאונה בכניסה לעלייה לקו הסיום.

מה שלא תמיד כולם רואים זה שלרוב האופי הזה מכשיל את אוונס. זה מה שאנחנו אוהבים אצלו, כמו אצל קונטאדור שלא אכפת לו ממקום שני או אחרון כי הוא רוצה רק את המקום הראשון מרוכב בהתאם.

אוונס לא חי על משאלות ליבו בלבד, יש לו קבוצה שלמרות המקום ה- 3 של ואנגרדרן בקאטלוניה לא בטוח המה אפשר לסמוך על התמודדות שלו בראש הדירוג של הטור ולכן היא הציבה מערך מרשים של רוכבים לעזרת אוונס, יש לפחות שני פרשנים אמריקאים שהגדירו את זה כהנחת כל הביצים בסלסלה של הג'ירו ועל חשבון הטור.
יותר מכך ביאמסי רכבו מהזינוק לג'ירו לא כאילו זה אינו מרוץ בן כשלושה וחצי שבועות, אלא כאילו אין מחר והתייצבו מהיום הראשון וכל יום בחזית של הדבוקה.
רוכב אחד של הקבוצה נאלץ לפרוש לאחר תאונה. יש בקבוצה עוד כמה חבולים ומשופים ואם אין לנו מושג כמה הם פצועים ברור כי הקבוצה עייפה ועוד לא הגענו לימים הקשים של השבוע השני - הימים הכי קשים בכלל יהיהו בחצי השני של השבוע השלישי.

וזו הסיבה כשסיכום החלק הראשון של הג'ירו בחרתי את השאלה "האם אוונס יוכל לנצח?" והשאלה הזו רלוונטית היום כמעט כמו בסיום השבוע הראשון.
 
למעלה