קטע 3, ארנדט על הקו, קטע 4 מה צפוי
שוב ג'יאנט שימאנו (נצחונה ה-23 העונה, עם תשעה רוכבים שונים), הפעם עם ניקיאס ארנדט, הבלגי (22), שמנצח על הקו, מקדים את כריס בוקמן בן ארצו (27, לוטו בליסול), ויאנס ואן רנסברוק, הדרום אפריקאי (25), שהחל את היום כרוכב המיועד של הג'יאנט למאוץ הסופי, מוגן בשלב זה אף על ידי ארנדט, אך לאחר תאונה שעבר בחלק הראשון של המרוץ, מאפשרת הקבוצה לשניהם חופש פעולה בסיום: “After the crashed, we didn't know if he'd be up for the sprint so we decided to rush to the line with two sprinters,”.
קודם היה חם, מאוד, ואף אחד לא היה מוכן לעשות יותר ממינימום הכרחי, כזה שיאפשר למרוץ להימשך עם כמה שיותר מתחרים וכמה שפחות נפגעים/פורשים (התוצאות, כמו בכול ארוחה מקולקלת, מורגשות לעיתים רק בהמשך). הדבוקה, בראשות סקאיי, עם עזרה של קבוצות המאיצים בשלבים המאוחרים, לא אפשרה מרווחים – גם לא במספר הבורחים ואף לא בזמן הנצבר על ידם – וכך, בזמן (23 קמ' מהקו), נתפסה קבוצת הבריחה היומית של השלושה (Blel Kadri (Ag2r-La Mondiale), Natnael Berhane (Europcar) and Cesare Benedetti (NetApp-Endura), שיצאה לדרכה מיד עם היציאה מ- Ambert, אך לא הורשתה לצבור יותר מארבע דקות יתרון, נאבקת כנגד רוח פנים וחום גבוה שגרם למהירות הממוצעת של הקטע להיות נמוכה. הדבוקה, מצידה, מילאה את חלקה ולא לחצה, ובמאוץ אל הקו שאופיין יותר מכול בחוסר שליטה בנעשה של מובילי המאיצים ניצח על הקו ארנדט.
בהרכב העשירייה הראשונה של הקט
שוב ג'יאנט שימאנו (נצחונה ה-23 העונה, עם תשעה רוכבים שונים), הפעם עם ניקיאס ארנדט, הבלגי (22), שמנצח על הקו, מקדים את כריס בוקמן בן ארצו (27, לוטו בליסול), ויאנס ואן רנסברוק, הדרום אפריקאי (25), שהחל את היום כרוכב המיועד של הג'יאנט למאוץ הסופי, מוגן בשלב זה אף על ידי ארנדט, אך לאחר תאונה שעבר בחלק הראשון של המרוץ, מאפשרת הקבוצה לשניהם חופש פעולה בסיום: “After the crashed, we didn't know if he'd be up for the sprint so we decided to rush to the line with two sprinters,”.
קודם היה חם, מאוד, ואף אחד לא היה מוכן לעשות יותר ממינימום הכרחי, כזה שיאפשר למרוץ להימשך עם כמה שיותר מתחרים וכמה שפחות נפגעים/פורשים (התוצאות, כמו בכול ארוחה מקולקלת, מורגשות לעיתים רק בהמשך). הדבוקה, בראשות סקאיי, עם עזרה של קבוצות המאיצים בשלבים המאוחרים, לא אפשרה מרווחים – גם לא במספר הבורחים ואף לא בזמן הנצבר על ידם – וכך, בזמן (23 קמ' מהקו), נתפסה קבוצת הבריחה היומית של השלושה (Blel Kadri (Ag2r-La Mondiale), Natnael Berhane (Europcar) and Cesare Benedetti (NetApp-Endura), שיצאה לדרכה מיד עם היציאה מ- Ambert, אך לא הורשתה לצבור יותר מארבע דקות יתרון, נאבקת כנגד רוח פנים וחום גבוה שגרם למהירות הממוצעת של הקטע להיות נמוכה. הדבוקה, מצידה, מילאה את חלקה ולא לחצה, ובמאוץ אל הקו שאופיין יותר מכול בחוסר שליטה בנעשה של מובילי המאיצים ניצח על הקו ארנדט.
בהרכב העשירייה הראשונה של הקט