קיבלתי תפריט תזונה מיועץ ספורט. דעות?

קיבלתי תפריט תזונה מיועץ ספורט. דעות?

הלכתי ליועץ תזונה וקיבלתי ממנו תפריט אכילה, בשילוב עם תוכנית אימונים, לחיטוב הגוף. אני לא מומחה גדול בתחום, אז אני אשמח לקבל כל תגובות מכם על התפריט
. פרטים כלליים עליי: גובה מטר ושמונים, שוקלל 66 ק"ג, בן 20, היקף זרוע 31.4, היקף טבור 84 (במשך שנה שלמה, עליתי רק פה, כשלפני שנה עמד ההיקף על 78.2). הנחיות כלליות שקיבלתי לגביי התפריט: להקפיד לאכול כל 3-4 שעות, לשתות 12 כוסות מים ביום לפחות, לשתות רק דיאט XXX ממבחר המשקאות המוגזים, להקפיד על אכילת ירקות ירוקים, ואפשרות לשנות בסדר הארוחות האמצעיות (חוץ מהראשונה והאחרונה). לגביי התפריט עצמו, אין שעות מדוייקות לכל ארוחה, בגלל שסדר היום שלי משתנה והפוך. פעם אני עובד ערבים, ופעם לילות, כך שאי אפשר לקבוע שעה מדוייקת לכל ארוחה. אני פשוט מתאים את זמן הארוחות לפי סדר אותו היום הספציפי. התפריט: ארוחה ראשונה (אחרי שאני קם) - 1 גביע גבינה כלשהי 3% שומן (250 ג') / עדיף חצי אחוז שומן + 1 כפית שמן זית 4 פרכיות אורז של 30 קלוריות לאחת 1 ירק כלשהו ארוחה שנייה - 150-120 גרם חזה עוף או הודו בשר כלשהו דל שומן 1 כוס אורז או 1 ספגטי מוכן סלט ירקות קטן ללא שמן ארוחה שלישית - 2 פרוסות גבינה צהובה 9%-5% שומן 2 פרוסות לחם מלא (עינן פרוס של אנג'ל אריזה צהובה - לא לחם קל) 1 ירק כלשהו ארוחה רביעית - 1 ביצה שלמה (חביתה או ביצה קשה) 2 לבנים של ביצה 2 פרוסות לחם מלא 2-3 ירק כלשהו ארוחה אחרונה לפני שינה - 1 גביע גבינה כלשהי 3% שומן (250 ג') 4 פרכיות אורז של 30 קלוריות לאחת או 3/4 כוס אורז מוכן 1 ירק כלשהו מה אתם אומרים על התפריט?
 

moran f

New member
התשובה מצד שמאל, באדום

אם אתה רוצה דעה שניה, פנה לתזונאי נוסף.
 
לא ביקשתי לבנות תפריט ../images/Emo13.gif.

רשמתי תפריט מוכן, וביקשתי עליו דעה. לא צריך לתקן, להוסיף או לבצע כל שינוי אחר, רק לתת עליו דעה באופן שטחי. לא רואה איך זה מתנגש במה שרשום בצד באדום.
 

moran f

New member
אז רצית שיגידו "איזה יופי"?

הנה - איזה יופי. כדי לחוות דעה (שתמיד יכולה להכיל תיקונים ושינויים, אחרת אין שום דעה אפשרית חוץ מ"יופי") צריך בדיוק את אותם דברים שצריך כדי לבנות את התפריט.
 
לא יודע מה הקטע שלך ../images/Emo178.gif

אולי את במחזור, או סתם בן אדם ממורמר
, בכל מקרה תודה על שום דבר.
 

moran f

New member
מה היית עושה אם לא היה מחזור בעולם?

כמה קל לפטור הכל ב"אה, היא בטח במחזור" במקום להתייחס לתוכן. אבל אני מניחה שהניק שלך אומר הכל.
 

RebelRex

New member
טוב.., רק אל תתנפלו עליה

אחרי הכל כולנו שווים -לאותו החרא.
 
במידה רבה, היא צודקת

וגם לי אין חיבה יתרה לתגובות של "היא במחזור". (אבל זה בטח כי אני תמיד במחזור)
 

dando1

New member
גברת מנהלת,יש גם דרך לכתוב הודעות והיא לא

עמדה בקריטריון הבסיסי שזה לכתוב באופן מנומס,מזכירה לי התנהגות ברברית של מורות פעם בבית ספר:)[פי נסחפתי,אבל משהו כזה] לא קשור למחזור ולא קשור לכלום,יש דרך להתנהג.
 

m0sh3

New member
לא קשה לזהות,

כולם מקבלים את אותו התפריט. אני לא מבין כל כך. למה אתה רוצה לרדת במשקל?
 
אני לא כל כך רוצה לרדת במשקל.

פשוט יש לי קרס קטנה, ולפי מה שהבנתי מגיל, קודם צריך להוריד אותה, ואחרי זה אני אתחיל בעלייה במסה או משהו דומה.
 
למעלה