קידום המכירות בחנות אטסי

odedidush

New member
קידום המכירות בחנות אטסי

הי ,
אשתי מעצבת תכשיטים ויש ברשותה חנות בEtsy:
https://www.etsy.com/il-en/shop/AyeletJewelry?ref=search_shop_redirect

פתחנו את החנות בספטמבר 2015 ועד עכשיו יש לנו רק רק 3 מכירות.
אנחנו מקדמים את החנות ברשתות חברתיות (פייסבוק, טוויטר, Instagram פיינטרסט וכו ') ובדפים הייעודיים לכך ברשתות .לאחרונה אף פתחנו חנות באמזון - בקטגוריה Handmade. השקענו רבות בצילום התכשיטים,בעריכתם ,בהוספת תקציר לכל אחד ומתן שם לפי חפוש מלים נפוצות בgoogle adwords ובאתרים נוספים אך עדיין אין מספיק כניסות ומכירות .
איך אנחנו יכולים להגדיל את קצב המכירות?
האם אתה חושבים שהמוצרים יקרים מדי?
אני שווה לקדם את המוצרים בקידום ממומן Etsy?
 

AmorArt

New member
אל יאוש

זה אולי נשמע מעט 3 מכירות בשלושה חודשים אבל להתחשב בכך שיש כל כך הרבה ללמוד ולשפר בהתחלה (ובכלל) זו התחלה לא רעה.
קטגוריית התכשיטים היא מאוד עמוסה ולכן קשה להמצא בתוך אטסי. צריך לבצע מחקר רציני שכולל הרבה ניסוי וטעייה כדי להגיע למתכון המנצח (עבורכם). אני מציעה לקרוא את ההודעה הזו עם כמה טיפים להמצאות באטסי:
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/2231/179788482/אינטרנט/אטסי_ישראל_ETSY
&nbsp
&nbsp
מעבר לזה בהסתכלות על החנות אני יכולה להוסיף כמה הערות-
לדוגמה בנוגע למוצר הזה:
https://www.etsy.com/listing/254974831/sterling-silver-black-crystal-earrings
&nbsp
העגילים על הרקע אפור כחלחל לא נראים הכי מושכים (במיוחד יחסית לתמונות עם הרקע הלבן של השרשראות), כדאי להעביר את התמונה בתוכנה של עריכת תמונות.
&nbsp
אני רואה שחלק מהתמונות על הדוגמנית הן אולי מושכות מהבחינה של פנים וחיוך (אני מאמינה מאוד שתמונות הכוללות חיוך הן מושכות יותר) אך לא כל כך מהבחינה של להבין מה המוצר, למעשה כמעט שלא רואים אותו... אז נכון שיש את התמונה הראשית (שלא ממש מזמינה) ואת תמונת הקלוז אפ כתמונה רביעית אבל רוב הקונים רואים כל כך הרבה מוצרים ומה שלא ממש בולט ומושך- עוברים הלאה.
&nbsp
הרבה לקוחות אמריקאים לא אוהבים לראות תמונות עגילים על האוזן (הגיינה וכאלה), בגלל שלדעתי זו הדרך הטובה ביותר להציג את המוצר, אני מוסיפה בפירוט מוצר שהעגילים עוברים חיטוי לפני השליחה...
&nbsp
באופן כללי:
נראה שהאנגלית בפירוט המוצר קצת צולעת, אני לא מתיימרת להיות מומחית אבל אולי כדאי לתת לדובר אנגלית לקרוא ולהסגר על ניסוחים יותר מדוייקים.
&nbsp
שים לב כשמעלים את המוצר יש אפשרות לעשות Adjust thumbnail (מתחת לשורת התמונות מצד שמאל) זה מאפשר קלוז אפ ומירכוז התמונה כך שלא תחתך. כרגע בעמוד הראשי של החנות שלך יש תמונות שהן קטועות.
כמו:
https://www.etsy.com/listing/253642309/women-gold-unique-necklace-women-gold
&nbsp
זה אולי יכול להיות פיתרון גם לתמונות הראשיות עם הדוגמנית שלא מראות את העגיל-
כמו כאן: https://www.etsy.com/listing/253642309/women-gold-unique-necklace-women-gold
&nbsp
לגבי מחירים- הדרך הטובה ביותר להכנס לפרופורציות היא לחפש מוצרים דומים ולראות מה סדר הגודל של המחירים. באתר מרמלדה של מילות החיפוש (שהמלצתי בהודעה של הלינק הראשון) יש ממוצע של מחירים לפי מילות חיפוש אולי זה יכול לתת לכם מושג.
&nbsp
לגבי פרסום אני לא יודעת כי לא התנסתי, ראיתי שבתשובה של sarug1 היא (הוא?) אומרת שלא עבד עבורה אך ספגטימונסטר אומר שהוא קיבל תוצאות חיוביות.
אני מניחה שזה תלוי במוצר, במחיר, בתמונות ובמילות החיפוש שעליהן מתבסס הפרסום.
בכל מקרה אני ממליצה לנסות למצות ולשפר את הבסיס ואז להתחיל להשקיע כספים נוספים.
&nbsp
אתם חייבים לזכור שזו עבודה מתמשכת עם הרבה עליות ומורדות עד שעולים על הגל.
&nbsp
שיהיה בהצלחה
 
למעלה