קיט באיביי או אופניים בארץ,מה עדיף בשביל הפרמטרים שאני צריכה

צופה121

New member
קיט באיביי או אופניים בארץ,מה עדיף בשביל הפרמטרים שאני צריכה

אני מעוניינת שיהיו לי אופניים עם מהירות 35 קמ"ש, וטוווח נסיעה בין טעינות לפחות 45 קמ"ש (באמת.. ולא רק הצהרת יצרן).
האפשרויות שבפניי:
לקנות בארץ אופניים קומפלט (והשאלה איזה והיכן)
לקנות קיט באיביי ולהרכיב בארץ על ידי מתקין כלשהו על אופניים רגילות

השאלה מה הכי זול, וביחס לאפשרות הזולה - מה הפרמטרים שאני צריכה לחפש.
המון תודה!!!
 

mudale222

New member
טווח נסיעה של 45 ק"מ, לא 45 קמ"ש.

כשאת אומרת מהירות 35 קמ"ש את מתכוונת לסגירה מקסימלית או למהירות שיוט? כי זה 2 דברים שונים לחלוטין. כמעט כל אופניים עם בטרייה 48V יגיעו ל35 אבל בשביל לשמור על 35 קמ"ש בעליות צריך מנוע 500-1000W עם בקר וסוללה מתאימה וזה סיפור שונה לחלוטין.
 

צופה121

New member
אני ממש לא מבינה בתחום...

אני רק יודעת מה אני צריכה... ובעיקרון לא צריכה 35 קמ"ש בעליות, הנסיעה בעיקר מישורית...
אשמח למידע... תודה!
 

צופה121

New member
ומה המשמעות של הוולט במנוע?

כי ראיתי שבאיביי יש רמות V גם במנוע
 
קיטים לאופניים חשמליים

אהלן צופה,
עניין הקיטים אינו עניין של מה בכך.
ערכה להרכבה על אופניים שאינן מיועדות לעומס מנוע חשמלי, שלדה ועוד, סופן להשבר ולסכן את כולם.
כולם מזלזלים במהות בדיקות ותקנים של אופניים אבל בסוף מדובר בבטיחות של כולם.
אני לא ממליץ להביא קיט ובטח לא להרכיב על אופניים רגילים שלא נבדקו עם עומס הערכה ועומס חוזק שלדה וכדומה.
המחירים בארץ היום הם מהזולים בעולם (!!)
התחרות רבה והצרכן זוכה
זה עוד לפני שנכנסתי לעניין חסימת המכס והחרמה של קיטים כאלה ללא תקינה מתאימה גם ליחידים
 

צופה121

New member
אוקיי תודה לך!

אז תגיד לי רק: מה הפרמטרים המומלצים לי מבחינת אופניים מורכבות, בכדי להגיע לטווח טעינה של 45 ק"מ בין טעינה לטעינה? וכן שיגיע ל35 קמ"ש במישור (אם מבטלים את הנעילה של 25 ק"מש שמעתי שיש אפשרות כזו)?
ועוד משהו: ראיתי באליאקספרס אופניים ב3700 עם מנוע 500 וסוללה 48 V ו20 אמפר. האם יחרימו אותם במכס?
המון תודה!!
 

mudale222

New member
בקיצור מה שאתה צריכה:

לקנות בארץ אופניים עם המפרט הבא:
1. מנוע 36V איכותי.
2. בטרייה 48V 13a.
3. בקר תואם.
זה אמור להספיק למהירות ולטווח הרצויים לך.
אין סיכוי להעביר אופניים חשמליות שלמות לארץ. זה דורש תקינה של מכון התקנים (צריך 2 אופניים והם שוברים אותם בשביל לבדוק עומס חוזק שלדה).
 

צופה121

New member
המשפט האחרון מאוד חשוב לי. האמנם אי אפשר להביא אופניים שלימו

שלימות?
 

mudale222

New member
אופניים חשמליות שלמות.. רגילות אין בעיה.

וכן.. ככה זה.. לכאורה יש איזה פרצה זמנית בחוק שכן מאפשרת להביא עד 2 אופניים בשנה אבל לא שמעתי על מישהו שניסה את זה. גם לא הייתי מנסה. אני בטוח שהם ימצאו על מה לא להכניס.
 

Thunder Storm1

New member
זול? בארץ? אתה רציני? מדוע אתה מטעה?

בדיוק הרגע הייתי באחת מחנויות האונליין בארץ שמוכרות את כל החלקים (מנועים/סוללות) וכמובן שהם הטובים ביותר בארץ....
כשהגעתי למוצר מוכר (CYCLE ANALYST) שאתה בטח מכיר אותו, וראיתי שהם גובים עליו 1460!!!!! ש"ח (מהיצרן הקנדי ניתן לקנות ישירות בכ- 130$), סגרתי מהר את דף החנות הזאת.
זה הניסיון שלי מכל חנות בארץ שעוסקת בתחום, כולל חלקי חילוף ברשתות האופניים שמוכרות אופניים חשמליים בארץ - יקרים ללא שום פרופורצייה. (ימכרו לך בקר סיני גנרי חלופי של 250-500W באותו מחיר שניתן לקנות מהחנות הקנדית בקר עם 12 MOSFET, גוף קירור מסיבי, ויכולת זרם של 40A - אבל הוא לא חוקי ולא קיים בארץ, ולכן אפשר למכור את הסיני הגנרי ביוקר יוקר)
אז בבקשה - אל תטעה. המחירים בארץ יקרים מאוד בתחום הזה, והחנויות מרשות לעצמן להפגין בורות מוחלטת כולל השמטת מפרטים טכניים בסיסיים אודות המנועים והבקרים שלהם (עם הספק חוקי לפי התקן), בגלל שאין כמעט צרכנים בארץ שמבינים בזה. (ולכן ניתן גם לנקנק אותם במחירים).

הייתי שמח לשים כאן קישור למוצר שדיברתי עליו - אצל היצרן מ-קנדה, ובחנות הישראלית כדי שתראו שאני לא סתם ממציא דברים, אבל אני מכבד את בקשת מנהל הפורום מלציין חנות זו או אחרת. (או רשת אופניים כלשהי)
 
מחירי האופניים החשמליים בארץ מהזולים בעולם

שלום,
ראשית אני יודע שאתה גולש קבוע בפורום ועונה תמיד יפה מכובד.
גם הפעם נשאיר את הדיון בצורה מכובדת ויפה - אף אחד לא מטעה ובטח רציני.
אתה מדבר על חלקים בעוד שהתשובה שלי הייתה על אופניים שלמים והכדאיות ברכישת אופניים שלמים.
עניין החלקים בחול והשוואתם לארץ לא מידתי ולא ישים מהסיבה העיקרית שהיבואנים בארץ עוברים מסכת ארוכה של רגולציות ומיסים, על מנת לייבא על פי חוק דברים תקניים- ואלו עולים כסף שהצרכן משלם.
אגב חלקי אופניים ואופניים רגילים פטורים ממס - וזאת למה? כי רצו שמוצר ירוק יעלה פחות כסף לצרכן( לפני שנים) והמוצר יהיה נגיש לכולם. נשאלת השאלה למה לא לאופניים חשמליים?
אולי בגלל הלחץ של לוביסטים כגון נהגי המוניות, חברות הביטוח וכדומה.
אני לא מעוניין להתייחס לחנות כזאת או אחרת שמוכרת חלקים , מעלה מחירים ומשאירה רושם לא טוב. אני מניח שבקנדה היבוא קל יותר המיסים ידועים כנמוכים ביותר.
לסיכום אני חוזר ואומר - מחירי אופניים חשמליים בארץ נמוכים משאר העולם בצורה משמעותית, התחרות פה צפופה והצרכנים נהנים.
טווחי מחיר של אופניים מתחילים ב-2500-3000 ש"ח (כ $660) הם מאוד נמוכים
 

TakeCtrl

New member
אגב גם Justine נחשב יקר אצל כמה מאנשים....

לגבי המחירים בארץ, לא בדקתי , או השוואתי . אבל פעם נתקלתי באיזה מסמך שמפרט עלויות של מכון התקנים ל"אישור" האופניים. ואין ספק זה יכול לייקר אותם וכבר דובר מספר פעמים עד כמה מכון התקנים מייקר כל דבר בארץ. כאשר הם מגלגלים עיניים בשם שמירה על הצרכן. .
 

Thunder Storm1

New member
קודם כל Justin, לא Justine

ומה שהוא מוכר זאת איכות, ושירות טכני ומענה מקצועי כמו שצריך. על איכות משלמים לא?
אתה מוזמן לקנות מנוע זול/בקר זול מאתר סיני כלשהו - ולהשוות עלות מול תועלת אחרי תקופה של 5 שנים :)
לדוגמא Justin מוכר מטען שניתן לקבוע בו במדויק את קצב הטעינה ואת מתח הטעינה כך שניתן להגיע לכל SOC רצוי. ע"י הגבלת סף הטעינה ל-90% או אפילו ל-80%, ניתן להכפיל או אפילו לשלש את אורך חיי הסוללה ומספר מחזורי הפריקה/טעינה שלה. אז כן, המחיר יקר יחסית למרות שהוא גם מטעין פי 4 מהר יותר ממטען סיני גנרי במשקל ובגודל דומה. (295$).
בנוסף, הכסף שתחסוך מזה שלא תצטרך להחליף את הסוללה שלך כל שנתיים, שווה רק הוא את ההשקעה הזאת, שבנוסף גם תרוויח ממנה.
תמיד צריך להסתכל על כל התמונה המלאה ולא רק על המחיר לבדו.
 

TakeCtrl

New member
מצטער לא זכרתי את השם במדוייק...

ויש לי גם א ה- ת SC , הוא נחמד, אבל הוא לא מספק הרבה אפשרויות לשים אותו על השילדה (שזו אחת הסיבות העיקריות שלקחתי אותו) מה גם שהוא מתחמם באופן מטורף כשאתה מטעין אותו ב6 אמפר כי אין לו מאוורר (בגלל שאתה אמור לקחת אותו בחוץ) , וקרה לי פעם אחת שהוא הפסיק לעבוד, הייתי חייב לעשות תהליך של reboot , עידכון firmware.
אבל אתה לא חייב אותו בשביל 90% טעינה, אני משתמש היום במטען עם switch שמעביר ל90% עולה 60$ (גם הזמנתי ממקור ידוע אבל סיני) , עובד נהדר שנים.
,מאותו מקום יש לי בקרים סיניים שאני חושב שהם שינו להם הMoffset למשהו יותר טוב, עובד איתם הרבה זמן, והם גם מאפשרים לי לשנות הphase current למשהו יותר עדין. בניגוד לבקרים ה"קנדיים" שהם יותר אוטומטיים.
אין לי שום דבר נגד Justin לפני הבנתי הוא הציל את ES בזמנו והוא תמיד עובד על דברים חדשים וניסויים וזה לא אני שאומר שהוא יקר. (מה גם שעלויות השילוח מהם יכולות להיות מאוד יקרות).
&nbsp
יש סיני עלום שם ויש סיני מומלץ, אם אצטרך סוללה חדשה אני רק מקווה שאוכל להזמין מהסיני המומלץ שלי. (אני עובד עם הקיימת היום כבר שנתיים ואני חושד שהיא ירדה מ22 ל15 AH)
 

Thunder Storm1

New member
לכל מוצר טכנולוגי פורץ דרך יש חבלי לידה

קודם כל, האם פנית אליהם? אם יש בעייה - יחליפו לך בשמחה.
מה שכן, קח בחשבון שהמטען הזה מיועד להתחמם לטמפרטורות של 60 מעלות וקצת יותר בזמן העבודה, כי אין לו מאוורר קירור - מה שגם מאפשר לך לקחת אותו בתנאי גשם וגם לא יתקלקל לך אם המאוורר היה מפסיק לעבוד או אם פתחי האיוורור היו נחסמים.
וגם במטען הסיני (שקנית מ- EM3, נכון?), אמנם יש לך SWITCH לבחירת SOC, אבל אין לך אפשרות לתכנות מלא של אופי הטעינה, כך שאם תחליף לסוללה עם מתח עבודה אחר תצטרך גם מטען אחר.
 

TakeCtrl

New member
כמה פעמים כבר אצטרך להחליף מתח עבודה...

אני כבר התייצבתי על 52, יש לי אמנם סוללה ל48 אבל זה לגיבוי.. זה לא שאני קונה סוללות חדשות כל שני וחמישי.
&nbsp
כן, פניתי אליהם , שלחתי, תיקנו, החזירו , המשיך להטעין עד שהפסיק, ואז שוב דיברתי איתם. ואז היה קטע של טעינה מחדש של fimrware. תכל'ס זה מטען נחמד לשטח אילו היה יותר נוח לשים אותו על השילדה. אבל בשביל הצרכים שלנו כאן, זה די מוצר נישה.
 
למעלה