אתה יודע מה? זה די מפתיע אותי ומכיוון קצת שונה.
יס היא ספק הטלוויזיה השני בגודלו בארץ. מבחינת איכות השידורים שלה, היא מס' 1.
יש להם ממירים מתקדמים וגם שיטת השידור שלהם עדיפה על זו של המתחרה הגדול.
נכון לעכשיו, גם סלקום וגם פרטנר החלו לצבור לקוחות ממאגר הלקוחות של יס ושל הוט.
לכן, גם אם יס יצרה חוזה מחייב כלפי לקוחותיה, הוא מחוייבת כך או כך לפעול
ביתר שאת, כדי לשמור על לקוחותיה. סביר שלקוח שיפרוש, לא ירצה כבר לחזור!
והנה, מה שאנחנו לומדים מהסיפור שאליו קישרתי, זה שהם מזלזלים בלקוח, ומושכים
את זמן הטיפול בבעייה, שמשביתה לחלוטין את יכולתו לצפות בתכנים.
אז עם או ללא קשר להערה שלך, לדעתי יש לבצע "טיפול שורש" ברמת השירות
של החברה, שלמעשה גם עוברת על החוק.
ושמע. יש לי בבית נטפליקס ורכשתי את איכות השידור המתקדמת שלהם.
אז נכון. איכות הצפיה מעולה. אבל מבחינת תכנים, אין לך הרבה מה לחפש שם.
אז ב-VOD של יס, אתה יכול למצוא הרבה יותר, והיתרון שלך כלקוח יס, הוא גם
היכולת לצפות בכל חדר בהקלטות שבוצעו בכל אחד מהממירים המקליטים שלהם.
אני אישית, איני יכול להלין גם אל השירות שאני מקבל מיס, כי אצלי לא נתקלתי
בסיפורים מהסוג שהוצג כאן. אצלי הטיפול בבעיות היה די מהיר, ואם קרה אצלי
פעם מקרה, שבו כל המכשירים לא פעלו, הם הגיעו מהר מאד כדי לטפל בבעיה.
מעבר לכך, כל הטכנאים שביקרו בביתי, עשו את הכל, כדי שהטיפול יסתיים לשביעות
רצוני המלאה.
אשתי שתחיה, פרשה לאחרונה לגימלאות, והיא לא תסכים לוותר על היכולת ליהנות
מה-VOD העשיר של יס, גם אם המחיר עבור ה'תענוג' אינו זול כלל ועיקר.
היא גם לא תסכים לעבור לחברה המתחרה, ככה שגם אם מה שכתבת נכון, זה נכון
עבור מי שמוכן לוותר על יתרונות כאלה ואחרים.
ולא. אל תתרשם מדבריי, שאני מנסה לעשות יחסי ציבור לחברה.
אבל מה שנכון נכון: לי באופן אישי אין טענות - פרט למחיר הגבוה.
ותחשוב על זה... אם אני משלם כיום 280 ש"ח לחודש, הרי שבמהלך שנה, אני יכול
לרכוש טלוויזיה ברמה של הטלוויזיה שרכש מיכאל לנג, רק מהסכום שאחסוך אם אתנתק.