קייס שנסגר לרעתי - צריך עזרה

shaykerc

New member
קייס שנסגר לרעתי - צריך עזרה

שלום

לקוח פתח נגיד קייס בטענה שלא קיבל מוצר,המוצר אכן לא הגיע מסיבה כלשהי( נשלח במספר מעקב RR לקנדה), איך שנפתח הקייס ישר עשיתי UPDATE TRACKING NUMBER והווספתי את פרטי מספר המעקב .לאחר מכן היתה עוד התכתבות עם הלקוח ובה נאמר לו האם הוא רוצה משלוח חוזר או החזר כספי .
הלקוח שאל אותי במהלך השבת שאלות לגבי זמן ההגעה החדש של המוצר ולא עניתי לו מכיוון שאני שומר שבת . הוא עשה אסקלציה לאיביי ואיביי סגרו את הקייס לרעתי וגם יש לי דפקט .
1. עד כמה שידוע לי התקנון לגבי קייסים הם שבמידה והמוכר מעלה מספר מעקב בתוכן הקייס עצמו אז גם אם איביי פוסקת לרעתו הוא נשאר ללא דפקט.
שלחתי ערעור לאיביי לגבי זה והם בשלהם.
מישהו יוכל לעזור ? מה לעשות ? אובד עצות.

תודה

שיייקה
 

francolana

New member
תשובות

1. העלאת מספר מעקב לאחר פתיחת קייס- חסר טעם. אם לא העלית מיד עם השילוח חבל על המאמץ (חוק חדש)
2. חבל על הכסף- לא לשלוח רשום לקנדה וארה"ב. אין מעקב טוב, הלקוחות לא הפנימו את קבלת הפתק וההליכה לדואר. פריטים יקרים שלח באקו
יש כך וכך ימים בהם אתה יכול להגיב לקייס (שבת או לא) ואם אתה לא מגיב במסגרת הזמן (לא לחכות לאסקלציה- לא הגיע - תזכה) תקבל דפקט. העיקרון הוא לא לתת לאיביי לפתור את הבעיה אלא לפתור אותה במהירות ויעילות מול הלקוח
&nbsp
לגבי שבת:
האינטרנט הוא אתאיסט. לקונה לא משנה אם שבת היום או שבדיוק יש יומיים חג ואח"כ שבת. אתה אמור להגיב ומהר לכל פניה.
לאחרונה נתקלתי בסיפור על חברה גדולה בארה"ב בבעלות יהודית, שראש השנה האחרון פשוט עלה להם בחשבון שלהם באמאזון. הם לא הוציאו משלוחים בזמן וקיבלו השעיה מיידית.
אם חשוב לך העסק שלך תדאג להוציא משלוחים בזמן ולעדכן את הפרטים ותענה ללקוחות בזמן.
אגב, 24 השעות של שבת לא גורמות לשום בעיה. במקרה שלך פשוט לא פעלת נכון ולא זיכית את הקונה מיידית.
במקרים אחרים הפתרון הוא מאוד פשוט- בתלמודית קוראים לזה גוי של שבת.
 

trilliane

Well-known member
מנהל


 
למעלה