קייס שנסגר לרעתי - צריך עזרה
שלום
לקוח פתח נגיד קייס בטענה שלא קיבל מוצר,המוצר אכן לא הגיע מסיבה כלשהי( נשלח במספר מעקב RR לקנדה), איך שנפתח הקייס ישר עשיתי UPDATE TRACKING NUMBER והווספתי את פרטי מספר המעקב .לאחר מכן היתה עוד התכתבות עם הלקוח ובה נאמר לו האם הוא רוצה משלוח חוזר או החזר כספי .
הלקוח שאל אותי במהלך השבת שאלות לגבי זמן ההגעה החדש של המוצר ולא עניתי לו מכיוון שאני שומר שבת . הוא עשה אסקלציה לאיביי ואיביי סגרו את הקייס לרעתי וגם יש לי דפקט .
1. עד כמה שידוע לי התקנון לגבי קייסים הם שבמידה והמוכר מעלה מספר מעקב בתוכן הקייס עצמו אז גם אם איביי פוסקת לרעתו הוא נשאר ללא דפקט.
שלחתי ערעור לאיביי לגבי זה והם בשלהם.
מישהו יוכל לעזור ? מה לעשות ? אובד עצות.
תודה
שיייקה
שלום
לקוח פתח נגיד קייס בטענה שלא קיבל מוצר,המוצר אכן לא הגיע מסיבה כלשהי( נשלח במספר מעקב RR לקנדה), איך שנפתח הקייס ישר עשיתי UPDATE TRACKING NUMBER והווספתי את פרטי מספר המעקב .לאחר מכן היתה עוד התכתבות עם הלקוח ובה נאמר לו האם הוא רוצה משלוח חוזר או החזר כספי .
הלקוח שאל אותי במהלך השבת שאלות לגבי זמן ההגעה החדש של המוצר ולא עניתי לו מכיוון שאני שומר שבת . הוא עשה אסקלציה לאיביי ואיביי סגרו את הקייס לרעתי וגם יש לי דפקט .
1. עד כמה שידוע לי התקנון לגבי קייסים הם שבמידה והמוכר מעלה מספר מעקב בתוכן הקייס עצמו אז גם אם איביי פוסקת לרעתו הוא נשאר ללא דפקט.
שלחתי ערעור לאיביי לגבי זה והם בשלהם.
מישהו יוכל לעזור ? מה לעשות ? אובד עצות.
תודה
שיייקה