קינג קונג!!!!!!!! wild dance!!!!
בקיצור - ערב מטורף. אם אני צריך להאריך אז הנה: אין ספק שהבארבי הוא המקום הטוב ביותר לדאנס רגאיי גדול. הסאונד מעולה, הרחבה מרווחת, העמדה מפנקת... הכל טוב. חוץ מדבר אחד קטן... שיש הופעה לפני ערב הרגאיי. אז הערב התחיל "קצת" מאוחר אבל מהשניה שהוא התחיל הבראבי עלה באש. איימר סאונד נתנו דאנסהול וארלי חדיש וטוב ורודבוי כרגיל הטריפו את כולם. פאטה מסול סטריאו סאונד התחיל קצת לאט (אומנם עם ספשלים פאונדיישן מדהימים but still קצת לאט) אבל בסוף הוא תפס את הקצב. אבל כמו שכולם ציפו, קינג קונג גנב את ההצגה. הקול שלו criss לגמרי כאילו עכשיו עוד 1984. זה נכון, הסטייל שלו הוא יותר חיקוי של טנור סו האגדי ופחות משהו מקורי משלו אבל הקול שלו (וגם הסאונד שיבורך) ממש הדהים אותי. ולא התחלתי לדבר על האנרגיה שלו - הבנאדם קפץ, רקד, נאם, שר וכל זה בלי לעשות כמעט אף פול-אפ. אני חושב שגם בג'מייקה הוא היה שורף עם הופעה כזו no doubt. כל מי שאוהב דאנסהול קלאסי, מודרני או רוטס נהנה מההופעה הזו ללא ספק. בקול הוא הזכיר לי לרגעים את ברנינג ספיר או ג'וזף היל קלצ'ר. אחרי שקונג ירד, פאטה המשיך לתקלט בקצב קצת יותר מהיר, אחריו עלו איימר למטווח וירו עלינו ספשלים על ספשלים שמהם קיבלנו רק טעימה קטנה (מבאני ויילר ועד קפלטון וכל מה שבאמצע) ואחריהם שוב רודבוי סאונד לסגור את הערב מול קהל מצומצם אך חם. בקיצור - dance hot!!! כבוד ענק לגיל ראסטה ששוב מראה לנו מי פה האבא הרוחני והמעשי של הרגאיי בישראל. הרבה אנשים פה חלמו על ערבים כאלו עוד מימי נעוריהם ובזכות גיל החלומות האלו מתגשמים פעם אחר פעם אחר פעם - גיל ריספקט ענק - we love you to da max! אנשי רגאיי באשר הם - לא לבוא להופעה של אומן ג'מייקני זה חטא! אתם לא יכולים להפסיד דבר כזה. במיוחד שמדובר במישהו שתרם למוזיקה וקידם אותה כל כך... כבוד לסאונדים שתיקלטו ולאניש (ונשות) הסאונדים הנוספים שבאו לרקוד. וכרגיל - תודה לקהל שבלעדיכם כל זה לא שווה כלום. שבת שלום ומבורך אמן. אהבה אחת, ראס ארבל
בקיצור - ערב מטורף. אם אני צריך להאריך אז הנה: אין ספק שהבארבי הוא המקום הטוב ביותר לדאנס רגאיי גדול. הסאונד מעולה, הרחבה מרווחת, העמדה מפנקת... הכל טוב. חוץ מדבר אחד קטן... שיש הופעה לפני ערב הרגאיי. אז הערב התחיל "קצת" מאוחר אבל מהשניה שהוא התחיל הבראבי עלה באש. איימר סאונד נתנו דאנסהול וארלי חדיש וטוב ורודבוי כרגיל הטריפו את כולם. פאטה מסול סטריאו סאונד התחיל קצת לאט (אומנם עם ספשלים פאונדיישן מדהימים but still קצת לאט) אבל בסוף הוא תפס את הקצב. אבל כמו שכולם ציפו, קינג קונג גנב את ההצגה. הקול שלו criss לגמרי כאילו עכשיו עוד 1984. זה נכון, הסטייל שלו הוא יותר חיקוי של טנור סו האגדי ופחות משהו מקורי משלו אבל הקול שלו (וגם הסאונד שיבורך) ממש הדהים אותי. ולא התחלתי לדבר על האנרגיה שלו - הבנאדם קפץ, רקד, נאם, שר וכל זה בלי לעשות כמעט אף פול-אפ. אני חושב שגם בג'מייקה הוא היה שורף עם הופעה כזו no doubt. כל מי שאוהב דאנסהול קלאסי, מודרני או רוטס נהנה מההופעה הזו ללא ספק. בקול הוא הזכיר לי לרגעים את ברנינג ספיר או ג'וזף היל קלצ'ר. אחרי שקונג ירד, פאטה המשיך לתקלט בקצב קצת יותר מהיר, אחריו עלו איימר למטווח וירו עלינו ספשלים על ספשלים שמהם קיבלנו רק טעימה קטנה (מבאני ויילר ועד קפלטון וכל מה שבאמצע) ואחריהם שוב רודבוי סאונד לסגור את הערב מול קהל מצומצם אך חם. בקיצור - dance hot!!! כבוד ענק לגיל ראסטה ששוב מראה לנו מי פה האבא הרוחני והמעשי של הרגאיי בישראל. הרבה אנשים פה חלמו על ערבים כאלו עוד מימי נעוריהם ובזכות גיל החלומות האלו מתגשמים פעם אחר פעם אחר פעם - גיל ריספקט ענק - we love you to da max! אנשי רגאיי באשר הם - לא לבוא להופעה של אומן ג'מייקני זה חטא! אתם לא יכולים להפסיד דבר כזה. במיוחד שמדובר במישהו שתרם למוזיקה וקידם אותה כל כך... כבוד לסאונדים שתיקלטו ולאניש (ונשות) הסאונדים הנוספים שבאו לרקוד. וכרגיל - תודה לקהל שבלעדיכם כל זה לא שווה כלום. שבת שלום ומבורך אמן. אהבה אחת, ראס ארבל