על תחבורה, אטימות (ואווילות) ועובדות
1. ראשית, אני רוצה לציין שמתמיד (ועדיין!) אני מהמתנגדים הגדולים ביותר ל-"כביש הורס ישראל", בעיקר בחלקים שלא כוללים את גושדנס (גוש דן בשבילכם).
2. אני הראש שיטען שתחבורה ציבורית איכותית (ומערך תחבורתי כולל, מתוכנן כהלכה, בחוכמה והרגישות) עדיף ונכון עשרות מונים עפ"נ על מפלצת בטון ואספלט אנכרוניסטית, כוחנית, ברוטאלית ומושחתת (בבי-שרון רצו לספק פרנסה לענף הבניה!).
3. יחד עם זאת, תחבורה ציבורית לא יכולה לבוא במקום הרכב הפרטי, ותמיד - בעיקר באזורים דלילי אוכלוסין - יהיה צורך ברכב פרטי.
4. ולמרות כל הנ"ל: המערך התחבורתי הכולל (גם אם הוא רע, אטום וכוחני משנה באופן תהומי את כל הפנים של המחוזות הצפוניים מת"א/גושדן, ע"י משיכת אוכלוסייה (בעלת מעמד חברתי-כלכלי גבוה) ועוגנים כלכליים.
5. התחזית שלי לעתיד (למרות שאני שונא לחזות): בית-שאן ועפולה. ראש-פינה-עמיעד, כרמיאל, סכנין, גוש שגב, וטמרה!