קלאב פוט בגילאים מבוגרים

Slidergil

New member
קלאב פוט בגילאים מבוגרים

אני יודע שמרבית האינפורמציה כאן עוסקת בילדים עם קלאב פוט אבל אני רוצה לשנות את הפוקוס לשניה:
אני בן 35, נולדתי עם קלאב פוט חמור ברגל שמאל, עברתי 2 ניתוחים, גבסים עד גיל 5 וסד לילה עד גיל 13.
תמיד היו לי כאבים אחרי מאמץ ממושך אבל זה לא הפריע לי לקיים חיים מאוד פעילים (טיולים בארץ ובעולם, שירות קרבי, כדורסל חובבני וריקודים לרוב). *זה הזמן להודות להורי שהשקיעו בי עד חורמה והביאוני עד הלום.
לאחרונה, בגילי המופלג התחילו להתגבר הכאבים ואני מרגיש שהרגל מתחילה להיחלש.
יש מישהו בפורום הזה עם בעיה דומה? מרבית הרופאים שמטפלים בקלאב פוט מתמקדים בילדים. -יש למישהו עצה/המלצה לגבי בוגרים עם קלאב פוט?

ובאופן כללי, אני מאוד שמח על הפורום הזה. מעולם לא ידעתי שהנושא כ"כ נפוץ, ואני מבין שהוא מטריד הורים רבים..
אני יכול לאשר שהבעיה פתירה והשד לא כ"כ נורא (הבטיחו לאימי שלא אוכל ללכת אבל היא הראתה לרופאים מה אמא יכולה לעשות בשביל הבן שלה).
אם למישהו יש שאלות שאני יכול לעזור בהם (ראיתי שהיה פה שירשור דומה ויכול להיות שעדיין מהדהדות שאלות אחרות) -תרגישו בנוח
 
מבוגרים

קלאב פוט אצל מבוגר - השאלה היא אופן הטיפול שהיה. שיטת הטיפול בתהליך ע"ש פונסטי הוכנסה לארץ לפני כ 15 שנים. אני מניח שתהליך הטיפול שאתה עברתה שונה - ההורים הנימצאים כאן בפורום צריכים להבין את ההבדל, הילדים היום במצב טוב יותר. הכאבים שאתה מתאר יתכן שמתרחשים כתוצאה מהיות כף הרגל של הק"פ (לשעבר) קשיחה. אבל יש מה לעשות! הנעלה מתאימה (מהמדף) יתכן מדרסים ויתכן פזיותרפיה, יתרמו ואולי אף ימנעו את הכאב.
 
היי, בעבר היו כאן פוסטים דומים

כדאי לך לפשפש קצת בדפים ולמצוא אותם. בכל מקרה, אני מאמינה שאורתופדים אמורים לדעת לעזור לבעיות הכאבים או לפחות לכוון לאנשים אחרים כמו פזיותרפיסטים שיכולים לעזור.
בהצלחה!
 

1soandso

New member
טיפולים משלימים

הבן שלי בן 11.5. עבר ניתוחים להארכת גיד אכילס בשתי הרגליים. בגיל 5 עבר גיבוסים חוזרים וסדים. בשנה שעברה התחיל ללכת עם מדרסים וחלה שוב נסיגה ברגל ימין ושוב הרופאים ממליצים על ניתוח. אני ממליצה לנסות שיטת פלדנקרייז, אלכסנדר, שחיה (מאוד עזר למנח הרגל וכאבים). הומיאופתיה קלאסית עזרה פלאים עם כאבים בעקבות אחוז לחות באויר. אני רוצה לבדוק אוסתיאופתיה בגלל הנסיגה האחרונה. בקיצור. ניסוי וטעיה. (-: האורטופדים שאני פגשתי לרב לא מכירים את הדרכים המשלימות וגם פוסלים אותן על הסף. אבל בשביל זה יש אמהות (-:
 
למעלה