קלואליס רמת-גן - ביקורת
לפני כשבוע ביקרנו בקלואליס הנחשבת למסעדה טובה מאוד. היא קיבלה בגומיו 2002-2003 ביקורות טובות אולם אנחנו התאכזבנו. המקום מעוצב עם פוזה, האוכל נחמד אך לא מדהים והשירות מזעזע- בסיכום כולל העלות של הארוחה גבוהה ולא בצדק. למנות ראשונות הוזמנה מנה של חצילים ולבנה- כמה פשוט ככה טעים ומנה של סלט ירוק ודג שהיה נחמד ותו לא. למנות העיקריות- הוזמנו שתי מנות דגים שהיו טובות. ולקינוח קרם ברולה וטארט טאטן שהיו בסדר גמור אבל שום דבר לכתוב עליו הביתה. לעומת האוכל השירות היה גרוע שבגרועים- בתחילה הזמנו יין והמלצרית בטון מתנשא התחילה ל"חנך" אותנו תוך שהיא מעבירה את משנתה הסדורה בנושא יינות- אפעס זה לא התחום שלה!!!. אח"כ ביקשנו כוסות גדולות יותר כדי שהיין יוכל ל"נשום" היא הסבירה לנו שאי אפשר למזוג יין מחצי בקבוק לכוס גדולה- למה??? רק לאל פתרונות. במהלך הארוחה שירתו אותנו לא פחות מ-5 מלצריות שונות- כך שזכינו להכיר כמעט את כל צוות המלצריות שעבד במשמרת זו. ואז הגענו לקינוח- חיכינו למעלה מרבע שעה להזמנת הקינוח ואח"כ עוד רבע שעה עד שהגיעו המנות- תהינו אולי ברגעים אלה צוות המסעדה הלך לשתול את עץ התפוחים שממנו יקטפו התפוחים לטארט טאטן. לבסוף - החשבון. הגיע עם סכום נאה, אז החלה ההתלבטות מהו גובה טיפ לשירות כל כך גרוע בסוף החלטנו על טיפ שישקף את איכות השירות הירודה שקיבלנו - 5% (וגם זה יותר מידי). אחרי שתי דקות בערך נגשה לשולחננו אחת המלצריות ושאלה אם היתה בעיה עם השירות ולמה הטיפ נמוך. הוסברה לה איכותו של השירות שקיבלנו. היא אמרה "אאהה" ונעלמה אחרי כמה דקות הגיעה מלצרית אחרת עם השובר של הויזה לחתימה וזהו. בלי שום התנצלות או התייחסות למה שאמרנו למלצרית הקודמת. אנחנו לא נחזור לשם.
לפני כשבוע ביקרנו בקלואליס הנחשבת למסעדה טובה מאוד. היא קיבלה בגומיו 2002-2003 ביקורות טובות אולם אנחנו התאכזבנו. המקום מעוצב עם פוזה, האוכל נחמד אך לא מדהים והשירות מזעזע- בסיכום כולל העלות של הארוחה גבוהה ולא בצדק. למנות ראשונות הוזמנה מנה של חצילים ולבנה- כמה פשוט ככה טעים ומנה של סלט ירוק ודג שהיה נחמד ותו לא. למנות העיקריות- הוזמנו שתי מנות דגים שהיו טובות. ולקינוח קרם ברולה וטארט טאטן שהיו בסדר גמור אבל שום דבר לכתוב עליו הביתה. לעומת האוכל השירות היה גרוע שבגרועים- בתחילה הזמנו יין והמלצרית בטון מתנשא התחילה ל"חנך" אותנו תוך שהיא מעבירה את משנתה הסדורה בנושא יינות- אפעס זה לא התחום שלה!!!. אח"כ ביקשנו כוסות גדולות יותר כדי שהיין יוכל ל"נשום" היא הסבירה לנו שאי אפשר למזוג יין מחצי בקבוק לכוס גדולה- למה??? רק לאל פתרונות. במהלך הארוחה שירתו אותנו לא פחות מ-5 מלצריות שונות- כך שזכינו להכיר כמעט את כל צוות המלצריות שעבד במשמרת זו. ואז הגענו לקינוח- חיכינו למעלה מרבע שעה להזמנת הקינוח ואח"כ עוד רבע שעה עד שהגיעו המנות- תהינו אולי ברגעים אלה צוות המסעדה הלך לשתול את עץ התפוחים שממנו יקטפו התפוחים לטארט טאטן. לבסוף - החשבון. הגיע עם סכום נאה, אז החלה ההתלבטות מהו גובה טיפ לשירות כל כך גרוע בסוף החלטנו על טיפ שישקף את איכות השירות הירודה שקיבלנו - 5% (וגם זה יותר מידי). אחרי שתי דקות בערך נגשה לשולחננו אחת המלצריות ושאלה אם היתה בעיה עם השירות ולמה הטיפ נמוך. הוסברה לה איכותו של השירות שקיבלנו. היא אמרה "אאהה" ונעלמה אחרי כמה דקות הגיעה מלצרית אחרת עם השובר של הויזה לחתימה וזהו. בלי שום התנצלות או התייחסות למה שאמרנו למלצרית הקודמת. אנחנו לא נחזור לשם.