קליפורניה, 92% מהמטופלים במריפואנה: "הטיפול יעיל"

mtg2008

New member
קליפורניה, 92% מהמטופלים במריפואנה: "הטיפול יעיל"

סקר רחב שנעשה ב-2012 מוצא הסכמה מוחלטת בקרב המטופלים. 92 אחוז מהנשאלים מעידים שהקנאביס מקל על תופעות בריאותיות כולל כאבים ומצבים כרוניים, דלקות פרקים, כאבי ראש ואפילו סרטן. המידע מגיע ממחלקת הבריאות של קליפורניה. המחקר נעשה על ידי המכון הציבורי לבריאות וכלל יותר מ-7000 נשאלים.
"המחקר שלנו תומך ברעיון שבמריחואנה רפואית משתמשים בצורה שווה בכלל האוכלוסייה והיא איננה נחלתם של קבוצה כזו או אחרת" כותבים החוקרים, " שיעורי שימוש דומים נרשמו בין גברים לנשים, מבוגרים מכל הגילאים, למרות שבוגרים צעירים הכי סביר להניח שישתמשו בתרופה".
למרות שניתן להשתמש בצמח כתרופה ביותר מ-23 מדינות בארה"ב, עדיין הוא זוכה למידה של ספקנות. ההתנגדות החריפה ביותר נרשמת בעיקר על ידי גופים ממשלתיים שמסרבים לספק הסברים להחלטות שלהם. מסיבות שונות ומשונות, אותם בעלי כוח המקבלים משכורתם מקופה הציבורית בוחרים להמשיך ולהתעלם מהעובדות ההולכות ומצטברות בעד הצמח. על ידי התעלמות זו, נשאר היחס השלילי כלפי הצמח ואנשים רבים ברחבי העולם אינם מסוגלים לזכות במובן מאליו, טיפול זול, ויעיל נגד מגוון רחב של מחלות ומכאובים.
ראש העיר של ניו-יורק למשל, מיכאל בלומברג, קרא למריחואנה הרפואית: "המתיחה הגדולה של כל הזמנים". ראש משטרת הסמים של קליפורניה קרא למריחואנה הרפואית "מעשה נוכלות".
המחקר הזה יוצא כנגד הצהרות חסרות אחריות אלה. "המחקר שלנו סותר את האמונה הרווחת בקרב הציבור, שהשימוש הנפוץ ביותר של הצמח הוא בקרב צעירים בריאים" כותבים המחברים, "הסיבה הנפוצה ביותר לשימוש בצמח כוללת טיפולים רפואיים שהרפואה המודרנית לא מוצאת עבורם מרפא, כמו מיגרנות. ועבור מצבים בריאותיים שהרפואה המודרנית לא מספקת פתרונות יעילים כמו כאבים ומצבים כרוניים וסרטן".
החוקרים מציינים גישה רפואית שנשכחה מהרפואה המערבית "עבור טיפול יעיל למטופל, עלינו ראשית להקשיב למטופל", ולא לחברות תאגיד אשר אולי רואות את התמונה הגדולה [רווח מול הפסד] אך מפספסות בדרך, או אולי רומסות בדרך לשם את המטופלים עצמם באמצעות הנחלת המושג "תרופה" לחומרים רעילים וממכרים — שייתכן וייתכן שלא ייצרו תופעות לוואי הרסניות יותר או יעילות פחות. הדיון בנושא המריחואנה נשלט על ידי בעלי אינטרס, קולם של החולים בנושא, כמעט ולא נשמע.
המחקר הזה מציע תיקון, קולם של המטופלים בנושא הוא ברור ולא ניתן לסילוף:
"מריחואנה רפואית עובדת".
[URL]http://legalize.co.il/?p=9279[/URL]
 
למעלה