קל יותר להתגרש ברבנות

חורזת באהבה

Well-known member
מנהל
מאשר להתגרש מחברת "הוט"
התנתקנו מחברת "הוט" לפני חצי שנה, לא מיום ההתנתקות לא חדלים נציגים להתקשר ולהציע הצעות, היום התקשרה נציגה מהגביה, וטענה שיש לנו חוב על ציוד משנת 2006, ו2009, טענתי שאין אצלנו ציוד שלהם ובתאריך xxxxx באו ולקחו את כל הציוד. ובכללי ציוד ישן תמיד הוחלף בציוד מתקדם.
הנציגה סיימה יישלח לכם מכתב מעו"ד. :-( .
 

ריקי זו אני

Well-known member
מאשר להתגרש מחברת "הוט"
התנתקנו מחברת "הוט" לפני חצי שנה, לא מיום ההתנתקות לא חדלים נציגים להתקשר ולהציע הצעות, היום התקשרה נציגה מהגביה, וטענה שיש לנו חוב על ציוד משנת 2006, ו2009, טענתי שאין אצלנו ציוד שלהם ובתאריך xxxxx באו ולקחו את כל הציוד. ובכללי ציוד ישן תמיד הוחלף בציוד מתקדם.
הנציגה סיימה יישלח לכם מכתב מעו"ד. :-( .
אתם עמוק עמוק ב'התישנות'... - אין מצב
 

Harrington

Well-known member
מנהל
אף פעם לא הבנתי את הקושי של אנשים להתנתק מחברות כמו הוט. פשוט מפסיקים לשלם. אחרי זה הם כבר מתקשרים. זה כמובן לא רלוונטי למקרה שלך, אבל מאחר והזכרת גם את זה.
 

חורזת באהבה

Well-known member
מנהל
אף פעם לא הבנתי את הקושי של אנשים להתנתק מחברות כמו הוט. פשוט מפסיקים לשלם. אחרי זה הם כבר מתקשרים. זה כמובן לא רלוונטי למקרה שלך, אבל מאחר והזכרת גם את זה.
שלמתי, לקחו ציוד, יש לי אסמכתא, ולטענתם יש אצלנו ציוד משנת 2006, ו2009.
 

raya

Well-known member
שרות הלקוחות של הוט גרוע שבגרועים.
התפתינו בזמנו לעבור אליהם.אף הבטחה שהנציגה הבטיחה ואמרה - לא קוימה.
לאחר כ-4 חודשים ברחנו מהם ועברנו לסלקום.
קבלנו טלפונים כל כמה ימים, בנסיון להחזיר אותנו להוט, כמובן שדחינו על הסף.
סלקום הבטיחו מחיר לכל החיים - ועומדים בזה.
 

חורזת באהבה

Well-known member
מנהל
שרות הלקוחות של הוט גרוע שבגרועים.
התפתינו בזמנו לעבור אליהם.אף הבטחה שהנציגה הבטיחה ואמרה - לא קוימה.
לאחר כ-4 חודשים ברחנו מהם ועברנו לסלקום.
קבלנו טלפונים כל כמה ימים, בנסיון להחזיר אותנו להוט, כמובן שדחינו על הסף.
סלקום הבטיחו מחיר לכל החיים - ועומדים בזה.
מבינה אותך מאד.
 

raya

Well-known member
מבינה אותך מאד.
בדיוק היום התקשרה נציגה של הוט בנסיון להחזיר אותנו....
עניתי לה מיד שחבל על הזמן שלה ושלי, אין סיכוי שנחזור.
כמובן היא אמרה שיש לה הצעה "נהדרת", חתכתי ואמרתי לה שאין מצב.
 

חורזת באהבה

Well-known member
מנהל
בדיוק היום התקשרה נציגה של הוט בנסיון להחזיר אותנו....
עניתי לה מיד שחבל על הזמן שלה ושלי, אין סיכוי שנחזור.
כמובן היא אמרה שיש לה הצעה "נהדרת", חתכתי ואמרתי לה שאין מצב.
טוב שעוד הגבת לה :)
הגעתי למצב של ניתוק ברגע שהנציג /ה אומרים אנחנו מהוט
 

נסיך.333

Well-known member
אפשר לעשות כסף מהם, פשוט להודיע להם שלא יתקשרו יותר ולהקליט
אז לאחר כל שיחה להתלונן ומקבלים כסף, יש לא מעט שעושים כסף לא רע מזה.
 

משתפרת1

Well-known member
אפשר לעשות כסף מהם, פשוט להודיע להם שלא יתקשרו יותר ולהקליט
אז לאחר כל שיחה להתלונן ומקבלים כסף, יש לא מעט שעושים כסף לא רע מזה.
היה לי קטע עם חברת ביטוח. חודש וחצי לפני חידוש הביטוח של הרכב התחילו להפציץ אותי. כל יום 2-3 מסרונים, 2-3 מיילים ולפחות שיחת טלפון אחת. אחרי כמה ימים הודעתי להם שהטלפון שלי מקליט שיחות, עניתי למיילים (למסרונים אי אפשר לענות כשהם מגיעים עם שם החברה ולא עם מספר) ואמרתי / כתבתי שההצפה הזו מטרידה אותי, אם היא לא תיפסק אתבע אותם, ושלא אכפת לי שהמחיר שלהם נמוך יותר, לא אחדש אצלם ביטוח כדי שלא איחשף להטרדה. ההצקות ירדו לפעם בשבוע (זה הגיוני).
למען הפרוטוקול- כן חידשתי אצלם אחרי שהורידו את מינון הנידנוד. השנה מלכתחילה היו תזכורות פעם בשבועיים במסרון ובמייל, בלי שיחות.
 
למעלה