קמפיין שיווקי חדש לרכבת ישראל

suprman1

New member
קמפיין שיווקי חדש לרכבת ישראל

רכבת ישראל בקמפיין שיווקי עם פתיחת קווים חדשים: בית שמש-ת"א וראשל"צ-ת"א המסר: הרכבת משפרת את איכות החיים וחוסכת זמן; לראשונה מעלה רכבת ישראל תשדיר במיוחד עבור המגזר הרוסי שצולם בסנט. פטרסבורג; ההשקעה בקמפיין: 600 אלף דולר עודכן: 11:57 09/10/2003 | הדר פרבר | [email protected] רכבת ישראל עולה בקמפיין פרסומי ב-12.10.03 עם פתיחת שני קווים חדשים: קו ראשון לציון-תל אביב וקו בית שמש-תל אביב. המסר של הקמפיין: הרכבת חוסכת לך זמן יקר ומשפרת את איכות החיים. הקמפיין משלב 2 סרטים ותשדיר רדיו במדיה הכללית וכן קמפיין מיוחד למגזר הרוסי, שכולל סרט, תשדירי רדיו, מודעות וקידום מכירות. הקמפיין הכללי, בעלות כוללת של כ-600,000 דולר באמצעות משרד אדלר חומסקי&ורשבסקי, יתמקד ברעיון המרכזי, לפיו הקרובים אליך אינם מזהים אותך מכיוון שאתה חוזר הביתה מאוחר מידי יום ורק הרכבת תאפשר לך להגיע כל יום הביתה מוקדם יותר למשפחה. הסרט הראשון מדגים את הרעיון באמצעות ילדה שמתעוררת משינה, רואה במטבח את אביה אך לא מזהה אותו, נבהלת וצועקת, כשהוא לא מבין למה. המסר בסרטון: הילדה שלך כבר לא זוכרת איך אתה נראה? עבור לרכבת ותגיע הרבה יותר מוקדם כל ערב למשפחה שלך. הסרט השני מדגים את אותו רעיון באמצעת כלב קשור למלונה, כשגבר מנסה להתקרב אליו בשמחה אך הכלב לא מגיב אליו ואפילו מחרחר עליו. המסר בסרטון: הכלב שלך כבר לא זוכר איך אתה נראה? עבור לרכבת ותגיע הרבה יותר מוקדם כל ערב למשפחה שלך. קמפיין מגזר רוסי: סמנכ"ל לשיווק ומכירות אבי חפץ אומר: "מסקר שהתקיים בקרב המגזר הרוסי, התברר כי הקהל הרוסי מונע לפעולה ע"י רגשות נוסטלגיים ונטייה לשמר את תרבות ארץ מוצאם ולהפוך שעה אבודה לשעת עבודה תרבותית, קריאה, עבודה על מחשב ומשחקי חשיבה שונים. בעקבות כך, הוחלט להפיק סרטון מיוחד, אשר צולם לראשונה בחו"ל, בעיר סנט. פטרסבורג, שבצפון-מערב רוסיה". בסרט מתואר נוסע מן השורה שחולם על נופי סנט. פטרסבורג ומקיץ בתוך רכבת של רכבת ישראל כאשר הוא נחשף לשירות ולניצול הזמן ברכבת. הקמפיין באמצעות משרד פרסום טוטאל פרומושן בתקציב מדווח של כ- 150,000 דולר, יימשך 3 שבועות ויופיע בערוצי טלויזיה רוסים, רדיו, שלטי חוצות ועיתונות מקומית. בנוסף, יגובה בפעילות נקודתית של קידום מכירות בראשון לציון ובאשדוד. נוצר ביום: 09/10/2003
 

אורז

New member
מה אתה דובר הרכבת?

מה זה מעניין ההודעה לעיתונות שצירפת. יש לך משהו מעניין להגיד בפורום- תגיד. אין לך- שתוק. מה אתה מבלבל לנו את המוח!
 

suprman1

New member
../images/Emo4.gif../images/Emo51.gifעל קבלת הפנים החמה

מצטער על בלבול המוח, אני חדש בפורום, ובתור חובב רכבות קיוויתי שהפרסומת תגרור שרשור תגובות יותר רציני. אינני עוסק בפרסום, אך אוהב לראות פרסומות בטלביזיה ולנסות להסתכל עליהן מהזווית של המפרסם ולא של הצרכן. לדעתי הפרסומת של הרכבת יפה ומשעשעת ואף הצליחה להעביר את המסר לצופה(רק כדאי שבאמת יתחילו לעמוד בלו"ז ברכבת ישראל). לשאלתך, אני לא דובר הרכבת, מר בני נאור, אך לרכבות יש פינה חמה בליבי. נ.ב. אשתדל לא להפריע את מנוחתכם, ולבלבל לכם יותר מידי את המוח, למרות שקיוויתי ללמוד כמה דברים על פרסום(שגם זה נושא שמעניין אותי מאוד) באמצעות הפורום....
 

itan1

New member
משהו רע קורה בפורום

בזמן האחרון הרבה משתתפים חדששים כותבים כמה הפורום שלנו לא סימפטי. כדאי לשים לב.
 

אורז

New member
לחובב הרכבות שלום

אני לא יודע בדיוק מה זה אומר "חובב רכבות", אני מקווה שזה לא משהו מיני או משהו כזה... בכל אופן, בוא נתחיל מהתחלה. ברוך הבא לפורום. את דעתי על הפרסומת המדוברת תוכל לקרוא בשרשור הזה.
 

suprman1

New member
חובב רכבות../images/Emo32.gif

נכון להיום רשומים בארץ כ-177 אנשים שהם חובבי רכבות מכל שכבות האוכלוסיה, החל מנערים בבית ספר ועד בעלי מקצועות חופשיים כגון: מהנדסים, עו"ד, ד"ר ופרופ' (אנשי סגל באוניברסיטאות השונות). אנו מתעניינים בכל הקשור לרכבות בארץ ובעולם הן בתשתיות והן בציוד הנייד, ומידי פעם אף מקיימים מפגשים בנושא. זהו תחביב לכל דבר כמו צילום, מקרמה או איסוף בולים. המעוניינים לקבל פרטים נוספים מוזמנים להיכנס לפורום תחבורה ציבורית ולאתר חדשות הרכבת. ועכשיו לעניינינו, להבא אדאג להביא קישור לידיעה במקום להעתיק את כולה-דבר זה נבע מבקשה של חברים מפורום אחר אשר שוהים בחו"ל ואינם יכולים להיכנס לכל האתרים בארץ מסיבות טכניות, כמו כן אדאג להוסיף אך ורק התייחסות אישית לנושא הרלבנטי. מקווה שבכך מיצינו את הנושא
 

no bigi

New member
הפרסומת מועתקת

זהה לפרסומת בשם STRANGER מאוסטריה, ללקוח בשם MEDIA MARKET. תסתכלו בAD CRITIC . זהה לגמרי - רק שהאוסטרית יותר טובה...
 

K_man

New member
ממש אותה פרסומת

הקונספט הקריאטיבי פשוט זהה (המוצר עצמו שונה). האוסטרית בנויה ממש כסרט מתח קצר ולכן טובה יותר גם לדעתי. שתיהן אבל נוגעות בעצב רגיש אצל קרייריסטים - העבודה באה על חשבון המשפחה וההפסד הוא כולו שלך... משקיענים רבים מביעים חשש שיום אחד הם יגלו שהילד/ילדה שלהם כבר מתגייסים והם בקושי ראו אותם.. ולכן זו תובנה צרכנית נכונה.
 
למעלה