קמפיינים גימיקיים

קמפיינים גימיקיים

היום הייתי ברכבת וראיתי את הפרסומת החדשה של יואל גבע (יואל גבע הוציא את הרצל מהמרפסת).
זאת לא הפעם הראשונה שמכוני פסיכומטרי עושים קמפיין גימיקי שכזה, שבו בעיקר מנסים להראות חכמים ומגניבים ופחות מנסים לשכנע מישהו להשתמש במוצר - נניח, זכור לי הקמפיין של איזי ווי שבו בעיקר העליבו אותנו ואמרו שאנחנו טיפשים, אבל שזה לא צריך להפריע לנו לקבל ציון טוב.

זה עובד, הדברים האלו? זה לא קולה, שאני מוכן לשים עליה עשר שקל אם הפרסומת מצחיקה כדי לנסות אותה, זה קורס באלפי שקלים - ואני לא יודע מה איתכם, אבל כשאני שם כמה אלפי שקלים על משהו, אני מצפה שהוא יתן לי תמורה. כשאני רוצה קמפיין כזה, אני לא חושב שהם לוקחים את העסק ברצינות. יופי שהם יודעים לספר בדיחות צ'אק נוריס אחרי שכל האינטרנט עושה את זה כבר כמעט שמונה שנים - ללמד, הם יודעים? זה מה שאני הייתי חושב, ואנילא מבין למה אנשים אינטלגנטיים מוציאים הון תועפות על קמפיינים כאלו.

אולי אני טועה - זה עובד, המשחקים האלו?
 
בהמשך

איזי ווי גם עשו ממש עכשיו קמפיין פייסבוק שבו הם מחלקים כרטיסים להופעה של ריאנה למי שיציע להם שיטות לימודים מקוריות. זה היה עובד עלייכם?
 
לא


 

iNew

New member
מוטיב ההזוי

כל עולם הפרסום הולך על הקו של "הזוי"
יש דוגמאות אין ספור לזה.
אני מניח שמלבד לשעשע את הקופירייטרים ואנשי הקמפיין זה גם מביא תוצאות.
בסופו של יום גם אנחנו , קהל המטרה"
רוצים להשתעשע.
המיתוג הוא מה שקובע.
 

iNew

New member
לא תמיד זה תמיד נכון

בהחלט נכון,
אך אנו רואים את זה נכנס למותגים המובילים, וכמעט בכל פרסומת
רואים את האלמנט הזה משתלב או משתלט. זה לא בהכרח אומר שזה טוב ומתאים
אבל זה מושך תשומת לב.
 
למעלה