קנונדייל ישראל?! למה שחשבתי
ברצוני להפנות לתשומת ליבכם של הרוכבים על אופני העל קנונדייל ולכל רוכבי האופניים בכלל. אני באמת מעריץ את המותג הזה שנקרא קנונדייל. אבל יש בעיה מאד חמורה שחייבת להיפתר. היום בשעה 10:15 התקשרתי לחנות קנונדייל בת"א. ענתה לי "אדווה" באופן הבא "קנונדייל בוקר טוב מדברת אדווה". עניתי לה בבוקר טוב ושאלתי למס' הפקס שלהם על מנת לשלוח דף מקטלוג של שימנו. כדי שיוכלו לומר לי אם אכן הם יכולים לעזור לי להביא חלק כזה או אולי יש ברשותם אחד. מכיוון שמס' הפקס שלהם היה בקידומת "09" לרגע התבלבלתי. ניסיתי לשאול אותה האם הפקס יגיע לחנות אבל מכיוון שמעט התמהמתי (שנייה או שתיים). היא פשוט ענתה לי באופן מחפיר ובטון דיבור מגעיל ומתנשא בצורה הבאה "טוב, ביי להתראות" וניתקה לי את הטלפון בפרצוף. האמת ממש פוגע. אני מבין שהאנשים בחנות חשובים יותר ואני בעד. בכל זאת הם מגיעים עד לשם ואין לי את הפריווילגייה לקבל יחס מועדף כאשר אני יושב בבית עם כוס קפה לדוגמה. אך יש צורת הבטאות נאותה אדווה! ואיך שענית לי זה ממש לא זה. אני לקוח שלכם שנים רבות ובאמת אף לא התייחסתי למה שאומרים אחרים לגבי יחס מתנשא של הצוות בחנות ובוז גלוי (לא פעם) לעבר לקוח. אבל זו באמת הייתה חוצפה של מעל ומעבר. אומנם כולנו בני אדם הנתונים למצבי רוח. אלבל כשזה קורה אל תעני לטלפונים או אל תבואי לעבודה. כי את משרתת אנשים. או שתעשו מענה טלפוני שהוא נפרד מהחנות כמו שנהוג בכמה מקומות בעולם. האמת אדווה! ממש עומד לי על קצה הלשון לומר דברים ממש לא נעימים לגבי דברים שעשית לי כלקוח אצלכם. אבל אני אמנע מכך מכיוון שהאמת שאת ממש לא מתאימה לתפקיד ניהולי המשרת לקוחות. וזאת אני אומר כאחד שמשרת נאמנה 250 לקוחות ויותר בתחום הספורט. ותלונות על יחס משפיל עוד לא היו לי. אני כן אציין את גל הטכנאי שלכם שבאמת התייחס אלי בסבלנות ובסובלנות למרות שברברתי לו בשכל לא פעם על שטויות. אולי תקחי ממנו כמה שעורי תקשורת בין אישית. והאמת אדווה! זה עוד לא נגמר. אני אחכה שהממונה עלייך יחזור בעוד כשבועיים ואדווח לו הכל על המקרה הקטן הזה. בתקווה שלא יחזור על עצמו בשנית.עכשיו כל מה שנותר לצוות קנונדייל לעשות הוא להודות לאדווה שלקוח אחד יחסר לכם. נכון לא לקוח של אלפי ש"ח בשנה אבל לקוח שהמליץ בחום להמון אחרים וגם רכש לא מעט אצלכם בחנות.
ברצוני להפנות לתשומת ליבכם של הרוכבים על אופני העל קנונדייל ולכל רוכבי האופניים בכלל. אני באמת מעריץ את המותג הזה שנקרא קנונדייל. אבל יש בעיה מאד חמורה שחייבת להיפתר. היום בשעה 10:15 התקשרתי לחנות קנונדייל בת"א. ענתה לי "אדווה" באופן הבא "קנונדייל בוקר טוב מדברת אדווה". עניתי לה בבוקר טוב ושאלתי למס' הפקס שלהם על מנת לשלוח דף מקטלוג של שימנו. כדי שיוכלו לומר לי אם אכן הם יכולים לעזור לי להביא חלק כזה או אולי יש ברשותם אחד. מכיוון שמס' הפקס שלהם היה בקידומת "09" לרגע התבלבלתי. ניסיתי לשאול אותה האם הפקס יגיע לחנות אבל מכיוון שמעט התמהמתי (שנייה או שתיים). היא פשוט ענתה לי באופן מחפיר ובטון דיבור מגעיל ומתנשא בצורה הבאה "טוב, ביי להתראות" וניתקה לי את הטלפון בפרצוף. האמת ממש פוגע. אני מבין שהאנשים בחנות חשובים יותר ואני בעד. בכל זאת הם מגיעים עד לשם ואין לי את הפריווילגייה לקבל יחס מועדף כאשר אני יושב בבית עם כוס קפה לדוגמה. אך יש צורת הבטאות נאותה אדווה! ואיך שענית לי זה ממש לא זה. אני לקוח שלכם שנים רבות ובאמת אף לא התייחסתי למה שאומרים אחרים לגבי יחס מתנשא של הצוות בחנות ובוז גלוי (לא פעם) לעבר לקוח. אבל זו באמת הייתה חוצפה של מעל ומעבר. אומנם כולנו בני אדם הנתונים למצבי רוח. אלבל כשזה קורה אל תעני לטלפונים או אל תבואי לעבודה. כי את משרתת אנשים. או שתעשו מענה טלפוני שהוא נפרד מהחנות כמו שנהוג בכמה מקומות בעולם. האמת אדווה! ממש עומד לי על קצה הלשון לומר דברים ממש לא נעימים לגבי דברים שעשית לי כלקוח אצלכם. אבל אני אמנע מכך מכיוון שהאמת שאת ממש לא מתאימה לתפקיד ניהולי המשרת לקוחות. וזאת אני אומר כאחד שמשרת נאמנה 250 לקוחות ויותר בתחום הספורט. ותלונות על יחס משפיל עוד לא היו לי. אני כן אציין את גל הטכנאי שלכם שבאמת התייחס אלי בסבלנות ובסובלנות למרות שברברתי לו בשכל לא פעם על שטויות. אולי תקחי ממנו כמה שעורי תקשורת בין אישית. והאמת אדווה! זה עוד לא נגמר. אני אחכה שהממונה עלייך יחזור בעוד כשבועיים ואדווח לו הכל על המקרה הקטן הזה. בתקווה שלא יחזור על עצמו בשנית.עכשיו כל מה שנותר לצוות קנונדייל לעשות הוא להודות לאדווה שלקוח אחד יחסר לכם. נכון לא לקוח של אלפי ש"ח בשנה אבל לקוח שהמליץ בחום להמון אחרים וגם רכש לא מעט אצלכם בחנות.