קנו ולא שילמו. עברו שבועיים, מה עושים?

aius

New member
קנו ולא שילמו. עברו שבועיים, מה עושים?

שלחתי מיילים וכו' לא זכיתי לתגובה כלשהיא...?
 

לימיצ

New member
פונים לאטסי עם מספר ההזמנה וכותבים בדיוק

מה שכתבת כאן ןהם יבטלו את המכירה ויזכו בעמלה.
 
את מחכה רק 24 שעות?!

זה ממש קצת.. אני גם מחכה בערך שבוע וחצי ואז מבטלת. וקרה לי כבר שרק אחרי כמה ימים שילמו.. אחרי 24 שעות לבטל נשמע לי קצת פזיז, לא...? בכול אופן יש cancel an order שם את נותנת פרטים ואחרי כמה ימים הרכישה מתבטלת והעמלה מוחזרת.
 

yafimo

New member
גם לי קרה הרבה פעמים

שלקוחות קנו, לא שילמו, נעלמו, התעלמו, ואז שילמו אחרי שבוע - לפעמים אפילו בלי קונבו הבהרה. אני מחכה שבוע, זה לא מפריע לי כי אני במילא עושה רליסט לכל אייטם שנמכר, וגיליתי "להפתעתי" שהקונות לא יושבות כמונו מול אטסי כל הזמן, ולפעמים הן נרשמו עם מייל שהן כמעט ולא משתמשות בו.
 

nbrosh

New member
שולחת קונבו ובודקת מה מצב הקונה

אם זו קונה חדשה עם 0 פידבק - ברןר לי שעשתה טעות, אין לה מושג שקנתה ושאחנו משלמות עבור זה. אני מספרת לה ואם אין תגובה - מבטלת. נמאס לי מהנוהג הזה.
 
למרות שכתוב אצלי בפוליסיס

משהו כמו 24 שעות, גילית (ולא רק בנושא הנ"ל באטסי) שמאוד(!!!) כדאי לגלות סבלנות עם הלקוחות באטסי. ולכן נותנים עוד הזדמנות ואפילו יותר מאחת, לא יקרה כלום לחנות אם מוצר אחד לא יופיע כמה זמן. עדיף להיות סבלניים ואכפתיים.
 

aius

New member
שילמו סוף סוף. שלחתי קונבו עם מסר שצטרך לפנות

לאטסי, ושילמו. הסבלנות משתלמת...ותודה לכם על התשובות שאדע מה לעשות בפעמים הבאות
 
24 שעות?

זה ממש ממש מעט זמן. היו לי לא מעט מקרים של אנשים ששילמו אחרי מספר ימים ויותר. אני מחכה לפחות שבוע. לא חבל לזרוק סתם מכירה? יש הרבה אנשים שמסיבות שונות מתעכבים בתשלום ושווה לתת להם צ'אנס למרות שזה בהחלט מציק ומעיק לחכות ולרדוף. אחרי שבוע אם לא משלמים ולא מגיבים לפניות שלי, אני מבטלת.
 

Kroizmanonit

New member
אני הפסקתי לשלוח קונבואים ללא משלמות

לא בא לי להתעסק עם זה ומהניסיון שלי רובן פשוט לא מתייחסות גם לקונבו, מחכה משהו כמו שבוע ומבטלת. מי שרוצה לקנות משלם מי שלא שילם כנראה לא ממש רוצה את הפריט, אם מישהו קנה פריט ולא הסתדר עם התשלום, חשבון חדש בפייפאל וכדומה הוא בד"כ יוצר קשר להודיע שהתשלום יתעכב. האמת שאין לי כוח להיות מאופקת ועדינה יותר עם לקוחות, בסה"כ אני מוכרת פריטים טובים במחירים מצויינים, אני לא צריכה להרגיש שמישהו עושה לי טובה שהוא קונה או משלם, רוצים לקנות - מעולה! לא רוצים - לא צריך!! זאת לפחות התחושה שלי..
 
הנסיון שלי שונה

ברב המקרים אנשים כן שילמו בסוף ולכן נראה לי חבל לבטל מכירה סתם. לפעמים יש סיבות טכניות שאנשים אפילו לא שמים לב שהתשלום לא הושלם, לפעמים יש בעיה עם פייפאל שלוקח כמה ימים להסדיר. מכיוון שאין לי דרך לדעת מה הסיבה, אני נותנת להם להנות מהספק וממתינה/מזכירה לסיים התשלום. ברב המקרים זה עוזר. כל אחד שיעשה את השיקול שלו אם הוא רוצה להיות יותר סבלני או לא.
 

glassarah

New member
אלא אם יש לכן 100 מכירות ביום

לדעתי לבטל אחרי 24 שעות או לא לשלוח קונבו בכלל זו שטות. מניסיוני יש -המון- קונים שמשלמים אחרי כמה ימים. אגב, בין כל השינויים שאטסי דיברנו עליהם בתחילת השנה, דובר גם על איזה שינוי בצ'קאאוט, לא? שהמכירה לא תיסגר (כלומר, המוצר נשאר בחנות) עד שמשלמים בפייפאל? או שאני הוזה את זה? זה שינוי אחד שבאמת היה יכול מאוד להועיל...
 
למעלה