קניה באינטרנט
האם מישהו מכם יודע מהו הדין לגבי מוצר שנירכש דרך הרשת, אך לא סופק במלואו(קרי, מתוך 4 פריטים רק 2 הגיעו), ידוע לי שכאשר אף מוצר אינו מגיע ניתן לבטל את הרכישה וחברת האשראי מזכה אותי בסכום הרכישה. אך כאשר שוחחתי איתם על מקרה בו רק חלק מן המוצרים הגיע נאמר לי כי אין זה בתחום אחריותם, אלא זה כבר עסק ביני לבין החברה(מדובר בחברה אשר אין לה נציגות בארץ), שאלתי היא: האם יש צדק בדברי נציג חברת האשראי, ואם כן כיצד ניתן להפעיל הליך משפטי נגד החברה בחו"ל.
האם מישהו מכם יודע מהו הדין לגבי מוצר שנירכש דרך הרשת, אך לא סופק במלואו(קרי, מתוך 4 פריטים רק 2 הגיעו), ידוע לי שכאשר אף מוצר אינו מגיע ניתן לבטל את הרכישה וחברת האשראי מזכה אותי בסכום הרכישה. אך כאשר שוחחתי איתם על מקרה בו רק חלק מן המוצרים הגיע נאמר לי כי אין זה בתחום אחריותם, אלא זה כבר עסק ביני לבין החברה(מדובר בחברה אשר אין לה נציגות בארץ), שאלתי היא: האם יש צדק בדברי נציג חברת האשראי, ואם כן כיצד ניתן להפעיל הליך משפטי נגד החברה בחו"ל.