קניה באינטרנט

דני_דין

New member
קניה באינטרנט

האם מישהו מכם יודע מהו הדין לגבי מוצר שנירכש דרך הרשת, אך לא סופק במלואו(קרי, מתוך 4 פריטים רק 2 הגיעו), ידוע לי שכאשר אף מוצר אינו מגיע ניתן לבטל את הרכישה וחברת האשראי מזכה אותי בסכום הרכישה. אך כאשר שוחחתי איתם על מקרה בו רק חלק מן המוצרים הגיע נאמר לי כי אין זה בתחום אחריותם, אלא זה כבר עסק ביני לבין החברה(מדובר בחברה אשר אין לה נציגות בארץ), שאלתי היא: האם יש צדק בדברי נציג חברת האשראי, ואם כן כיצד ניתן להפעיל הליך משפטי נגד החברה בחו"ל.
 
בד"כ לאתרי קניות באינטרנט

יש מערכת לקבלת החזרים. תפנה בדואל ותספר מה קרה. לי הם פשוט אמרו להחזיר את הסחורה, על חשבונם וזיכו את הכרטיס.
 

דני_דין

New member
קנייה באינטרנט

פניתי מספר פעמים בדוא"ל ואף שוחחתית עימם מספר פעמים בטלפון, והם כל הזמן אמרו נברר ונחזור אליך, או שהמנהל יבוא יותר מאוחר והוא ישוחח איתך, ושום דבר לא קרה. האם לא ניתן לבטל חלק מן העיסקה (קרי לקבל את החלק היחסי של שווי המוצרים אשר לא סופקו) ואם לא ניתן לבקש החזר זה דרך חברת כרטיסי האשראי. כמו כן, כיצד ניתן לתבוע חברה בחו"ל ?
 
למעלה