קניה ווסט?!

anatotel

New member
קניה ווסט?!../images/Emo31.gif

מישהו מוכן להסביר לי למה קניה ווסט הולך לחמם את u2 באוסטרליה וניו זילנד?! לא יכלו למצוא מישהו מקומי?! לא יכולו למצוא מישהו שנמצא איפשהו בסקלת המוזיקה שלהם?! מה מביאים לי ראפר שוביניסט מעצבן?! אוייש! מה קשור קניה ווסט ל- u2?!
 

OrlyNL

New member
באף הופעה שהייתי

לא היתה הופעת פתיחה נורמלית. באמת, יו2....לא יכלו להביא מישהו נורמלי לפתוח להם? ואם כבר הופעות פתיחה - הכי שווה שראיתי היתה של הגוגו דולז, שפתחו לבון ג'ובי. אם לא הגוגו דולז, אני בספק אם הייתי קונה כרטיס להופעה הזאת....
 

anatotel

New member
במילאנו

היו את feeder שהיו ממש סבבה, הכרתי אותם קצת לפני ההופעה והם היו ממש טובים, ואחריהם עלו ash שדווקא יותר חיבבתי אותם מ mtv וכאלה, אבל הם נתנו הופעה ממש גרועה.
 

psychocandy

New member
בהופעה שלי

הסטריאופוניקס חיממו. היה משעמם+. אני דווקא מעריכה את הלהקה על כך שהיא בוחרת את האומנים ש*היא* רוצה ולא את האומנים שהקהל רוצה. ובהרבה מקרים הופעות החימום היו מעולות. בשנות ה90 הופיעו השוגרקיובס ופלסיבו, ובאלביישן טור הופיעו פי ג'יי הארווי המעולה (שממש לא התחבבה על מעריצי יו2 לפי מה שהבנתי, וחבל שכך), גארבג', נו דאוט... הרכבים מצויינים לדעתי. לכן הבחירה הזו אכן תמוהה משהו בשבילנו , אבל הגיונית ללהקה כי בונו מאוד בקטע הזה לאחרונה.
 
למעלה