superman1234
New member
קניה מאלי אקספרס - שרות לקוראים
העלתי את הפוסט הזה גם בפורום eBay ו PayPal
המלצה שתוסבר בהמשך : לא לקנות מאלי אקספרס פריטי אלקטרוניקה , מיחשוב, צעצועים, גאדגטים ופריט איבזור שונים למכוניות ואופניים. (אלו הפרטים שהתנסתי בהם).
אני קונה בממוצע כ 30 פריטים בחודש. בד"כ מeBay , מ banggood , מ Newfrog ומדי פעם גם מ Ali Express. נהגתי לקנות בזמנו גם מ DX אבל הפסקתי מזמן מסיבות שונות. מחיר פריט בודד שאני קונה בד"כ אינו עובר את ה 50$.
מדיניות הגנה על הכסף : מ eBay - ברגע שהפריט לא התקבל בתאריך המירבי כפי שהופיע בהזמנה, ופתחת REQUEST. הכסף מוחזר מניסיוני תוך יום או יומיים לאחר מכן. אני רוצה לספר על מקרה שהזמנתי מצלמה לרכב ב 16/11/16, רזולוציה 4K במחיר 40$ כולל מספר מעקב. החל מה 1/12/16 באתר 17TRACK מקבלים את ההודעה IN TRANSITT.
ב 23/12/16 פתחתי REQUEST - זה המועד האחרון שהספק התחייב לספק את המוצר. הספק ביקש הארכה של כמה ימים, וקיבל אותם. אתמול קיבלתי את ההחזר. בהחלט יתכן שהפריט עוד יגיע, ואני בהחלט אחזיר את הכסף. אבל זו מדיניות צרכנית נבונה. היא קיימת גם ב banggood, וגם ב Newfrog.
יש לי DISPUTE פתוח גם אצל אלי אקספרס. מועד האספקה שהובטח כבר עבר מעל שבוע, אלי אקספרס מספרת ב"הגנת החזר הכסף" , במידה והפריט לא מגיע עד למועד שסוכם, תקבלו מייד את ההחזר מה שלא קורה עד לרגע זה.
סביר להניח שאולי אקבל בסופו של דבר את הכסף חזרה, אבל המדיניות שלהם באופן כללי היא להתיש את הקונה.
נ.ב מדד האיכות שלי כקונה ב eBay הוא 100% עם כ 650 הזמנות.
העלתי את הפוסט הזה גם בפורום eBay ו PayPal
המלצה שתוסבר בהמשך : לא לקנות מאלי אקספרס פריטי אלקטרוניקה , מיחשוב, צעצועים, גאדגטים ופריט איבזור שונים למכוניות ואופניים. (אלו הפרטים שהתנסתי בהם).
אני קונה בממוצע כ 30 פריטים בחודש. בד"כ מeBay , מ banggood , מ Newfrog ומדי פעם גם מ Ali Express. נהגתי לקנות בזמנו גם מ DX אבל הפסקתי מזמן מסיבות שונות. מחיר פריט בודד שאני קונה בד"כ אינו עובר את ה 50$.
מדיניות הגנה על הכסף : מ eBay - ברגע שהפריט לא התקבל בתאריך המירבי כפי שהופיע בהזמנה, ופתחת REQUEST. הכסף מוחזר מניסיוני תוך יום או יומיים לאחר מכן. אני רוצה לספר על מקרה שהזמנתי מצלמה לרכב ב 16/11/16, רזולוציה 4K במחיר 40$ כולל מספר מעקב. החל מה 1/12/16 באתר 17TRACK מקבלים את ההודעה IN TRANSITT.
ב 23/12/16 פתחתי REQUEST - זה המועד האחרון שהספק התחייב לספק את המוצר. הספק ביקש הארכה של כמה ימים, וקיבל אותם. אתמול קיבלתי את ההחזר. בהחלט יתכן שהפריט עוד יגיע, ואני בהחלט אחזיר את הכסף. אבל זו מדיניות צרכנית נבונה. היא קיימת גם ב banggood, וגם ב Newfrog.
יש לי DISPUTE פתוח גם אצל אלי אקספרס. מועד האספקה שהובטח כבר עבר מעל שבוע, אלי אקספרס מספרת ב"הגנת החזר הכסף" , במידה והפריט לא מגיע עד למועד שסוכם, תקבלו מייד את ההחזר מה שלא קורה עד לרגע זה.
סביר להניח שאולי אקבל בסופו של דבר את הכסף חזרה, אבל המדיניות שלהם באופן כללי היא להתיש את הקונה.
נ.ב מדד האיכות שלי כקונה ב eBay הוא 100% עם כ 650 הזמנות.