קניה ראשונה ב ebay

moti789

New member
קניה ראשונה ב ebay

וזו גם פעם ראשונה שלי בפורום הזה רכשתי אוזניית בלוטות לטלפון סלולרי מסוג motorola H700 המחיר היה 27.75 דולר וכלל משלוח. האוזניה הגיעה אליי בדואר תוך עשרה ימים ועד כאן הכל בסדר גמור אלא שנראה לי שהיא פגומה כאשר מנענעים אותה נראה נשמע כאילו שחלק פנימי בתוכה רופף והשמיעה באמצעותה חלשה ומלווה ברעש שאני מכיר ממצבים אחרים שהרמקול לא לגמרי בסדר (נראה לי חיבור רופף) מה עושים במצב כזה, האם אני פונה לאתר EBAY, למוכר או אולי יש אחריות בינלאומית העניין שעם המוצר לא קיבלתי תעודת אחריות אודה לעצותיכם מוטי
 
עזרה...

1) האם השארת לו כבר פידבק? 2) מתי קיבלת את המוצר (תאריך)? באופן עקרוני, אתה צריך לפנות למוכר והוא צריך לטפל בך...אם לא יהיה טיפול נאות, תחזור לפורום אבל אל תתעכב...תפעל מהר
 

moti789

New member
תודה

משכתי את החבילה עם המוצר שלשום מהדואר בתחילה לא הייתי בטוח שיש בעיה ואח"כ לא ידעתי מה לעשות תודה
 
תפנה אליו עם הבעיה ותבקש פתרון

הרי אתה לא אשם שהוא שלח לך יחידה תקולה. אם אין תגובה תוך כמה ימים, תפתח דיספיוט על מוצר לא תקין ב-PP. קח בחשבון שיש מגבלת זמן על פתיחת דיספיוט (נדמה לי ש-60 יום מיום התשלום)
 

moti789

New member
זה מה שעשיתי וגם קיבלתי תשובה

להלן נוסח פנייתי: Thank you for the massage. I have got the item yesterday. I am afraid that something is wrong with the item- when i move it it's sounds like something is broken and moving inside. And when I use it I hear noise. I think that the conection to the speaker is not correctly. i hope you can tell me what to do in this case. Thanks וכעבור ארבע שעות קיבלתי את התשובה הזו: HI, Honestly i am not sure what is wrong with it.. i have never had that problem before!! i am sorry.. i wish i could do more.. איך לדעתכם אני צריך לפרש את התשובה??
 
נשמע כמו תירוצים

תן קישור לדף המכירה...נראה מה הוא כתב לגבי האחריות שלו למוצר וכו'
 
תשמע,

לפי דעתי אתה יכול להיות יורת אסרטיבי ולהגיד לו שאם הוא לא יחליף לך את המוצר הפגום אתה תאלץ להשאיר לו פידבק שלילי. מכיוון שהוא כל-כך מתגאה בפידבקים שלו הוא יעשה הכל כדי לא לקבל פידבק שלילי. מעבר לכך, תפתח דיספיוט בפייפל ותכתוב שקיבלת מוצר פגום (היה אמור להיות חדש בלי תקלות) והמוכר לא רוצה להחליף אותו. ככה הוא ירצה לעשות אחד מהשניים: 1) להחליף לך למוצר חדש 2) להחזיר לך את הכסף אם הוא מציע את אחד מהשניים האלה, אני מציע לך לקבל את ההצעה ולהשאיר לו פידבק חיובי רק לאחר ביצועה המלא (כלומר, קבלת מוצר חדש או קבלת הכסף חזרה). תמשיך לעדכן אותנו...ובהצלחה,
 

ZeRadio

New member
אל תפתח תלונה ולא שטויות

מומלץ לפנות אליו במידה והמוצר היה באמת sealed brand new ולנסות להחליף את המוצר,עם זאת קח בחשבון שתתצטרך לשלם את המשלוח אליו ובחזרה אלייך ולא בטוח שזה כ"כ משתלם, נסה להגיע להסדר בו תקבל איזשהו פיצוי 10-20 אחוז ממה ששילמת עבורו, המוכר רשם במפורש שהמוצר נמכר As-Is ובעיקר חשוב לזכור שמומלץ להוסיף עוד כמה לירות ולהשתמש בשרות מבוטח
 
למה לא לפתוח דיספיוט?

הוק קנה מוצר שהוגדר במפורש כמוצר חדש והמוכר ציין במפורש שאין להם תקלות במוצרים שהם מוכרים והם מבטיחים שהלקוח יהיה מרוצה 100%. הוא שילם על המוצר כחדש ותקין וקיבל מוצר תקול, מדוע עליו לוותר על זכותו למוצר תקין? נניח כי הוא היה קונה פאררי שהוגדרה כחדשה במיליון דולר...והוא היה מקבל פאררי שהמנוע לא עובד טוב ויש להחליף את המנוע? האם גם אז הייתי אומר שינסה לקבל 10-20% פיצוי על המחיר? דין פרוטה כדין מאה! המוכר מחוייב לתת מוצר תקין, אלא אם הצהיר במכירה כי המוצר אינו תקין ופירט מה התקלה!
 

ZeRadio

New member
נו אז מה אם זה חדש?

ואם זה נדפק תוך כדי משלוח? הספק אשם שלא הוספת גרוש וחצי כביטוח? אבל זה בסדר תשכנע אותו ללכת עם הראש בקיר ,הוא שילם על האוזנייה כמעט 30 דולר ובטח עוד 10 דולר משלוח,עכשיו הוא ישלם עוד 10 דולר משלוח לספק ועוד הפעם 10 דולר לארץ וידאג לעשות גם ביטוח,ממש עסקה פיצוץ
 
קודם כל

המחיר שהוא שילם כולל משלוח. דבר שני, אני לא חושב שהוא צריך לשלוח את המוצר חזרה...אני בתור מוכר פשוט שולח מוצר חדש או מחזיר כסף. להערכתי, המוכר הזה יעדיף לעשות זאת גם כדי שלא יקבל פידבק שלילי
 

moti789

New member
אין סיכוי שזה נדפק במשלוח

מדובר במוצר בגודל זעיר ארוז באריזה גדולה פי כמה ומרופד בעטיפה נוספת האריזה הגיעה שלמה השאלה שאני מעלה לעיל היא עקרונית לגבי אחריות. המוכר לא צירף תעודת אחריות לאחר תשובתו הקודמת שיגרתי אליו מייל נוסף שבו שאלתי על אחריות ובנתיים במשך יומיים הוא מתעלם
 
למעלה