קניה של מוצר פגום - חוצפה ישראלית

קניה של מוצר פגום - חוצפה ישראלית

שלום. קניתי לאחרונה מאתר באינטרנט מצלמה דיגיטלית בשויי 1700 שח כמעט בכרטיס אשראי אקטיב של ויזה כאל לאחר ציפייה מרובה של שבוע נשלח אליי המוצר, וכשפתחתי אותו וצילמתי כמה תמונות נדהמתי לגלות ש: א. היו טביעות אצבעות על המוצר ב. המוצר בא עם חוברת לא תואמת את הדגם שרכשתי ג. ויותר מכל - לחצן הבורר של התמונה לא תקין, והוא שבור (לא ניתן לראות תמונות אלא אם כן מחזיקים בכוח את המוצר) מכיוון שאני צרכן שיש לו ערך לכספו מייד התקשרתי למוכר וביקשתי לדבר עם הבעלים של החנות. במשך שבוע שלם הוא מרח אותי עם זה שהוא בפגישות ולא נמצא, השארתי לו הודעות שכמובן לא חזרו אליי. בכל מקרה במשך שבוע שלם התעקשתי שישלחו שליח אליי שיקח את המוצר בחזרה ויזכו אותי, הם מצידם רצו שאבוא עד פתח תקווה ואקבל זיכוי. ההעקשנות שלי כנראה היתה לשוא וביום שישי האחרון (כ14 יום מהרכישה [מהיום שלחצתי קליק על ההזמנה באתר]) ניגשתי לסניף וביקשתי את כספי חזרה. בהתחלה המוכר אמר לי שהוא צריך לקרוא לבעל בית, וראיתי אותו יוצא עם הטלפון ומדבר איתו ואז הוא אמר לי שהוא בפגישות ובלה בלה. בכל מקרה, תרמית גדולה אבל עכשיו הגענו לשיא החוצפה החזרתי לו את המצלמה והוא מצידו אמר לי "אני לא יודע אם אתה שברת את זה או שזה הגיע ככה, בכל מקרה אקח את זה למעבדה ובתוך שבוע אני אראה אם זה אתה שברת את זה , ואם כן תשלם על תיקון, אם לא נחזיר לך את הכסף האמת. לא ידעתי מה לעשות באותו רגע, התרגזתי ניסיתי להגיד את שלי אבל זה לא עזר מאותו יום אני מחכה לטלפון מהם ואין ממש התקדמות (עברו כמה ימים) מה אפשר לעשות נגד הנוכלים האלו לפני שיהיה מאוחר מידי ? (לטעמי עדיין לא ירד לי החיוב בוויזה)
 

adim44semel

New member
אפשר לבטל עיסקה

אפשר לאתקשר לויזה ולבטל עיסקה יכול להיות שזה יעזור ויזה כמובן יתחקרו אותך כדי מאוד שתשתפי פעולה
 

מס1

New member
להגיע לחנות עם עוד שני חברים

ולא לעזוב את המקום עד שבעל הבית יבוא או שהמשטרה תבוא והיא לא תבוא מן הסתם תקבל כך את הכסף
 

SuperKeren

New member
עשייה עבריינית לא תעזור לו, וחבל סת

*סתם לעורר כל זיקה למקרים שכאלה, נו באמת!
 

SuperKeren

New member
אין לו מה לעשות כי הוא צריך לשלוח

למעבדה של היצרן או של היבואן... זה הפרוטוקול במקרים שכאלה, ככה נוהגים בכל חנות שמכבדת את עצמה. כל עניין המריחה בהחלט היה מכוער, ולא יודעת אם הוא היה בכוונה או לא. בכל מקרה, הייתי פונה ישירות ליבואן או מבקשת כתובת מעבדה אם זה היה כל כך לחוץ לי... אין לבעל החנות סיבה שלא לשרת אותך, הרי אתה לקוח ככל לקוח ואני בטוחה שאם קנית מוצר פגום, יטפלו בכך בהתאם אפשרי. הבעיה היא דרך להוכיח צדקתך בנושא ואכן להראות שכך קיבלת את המצלמה... אני לי מוצאת דרך שאפשר להבחין פגיעה שאתה עשית או בפגיעה שמישהו אחר עשה בעזרת בדיקת מעבדה
. (אבל שוב, ככה נוהגים... לשלוח למעבדת תיקונים ולזכות\לפצות\לתקן בהתאם) בהצלחה עם זה!
 

lironk25

New member
גם היה אותו מקרה

האם מדובר בחברת פירלס? אם כן תיצור עימי קשר במסרים ואני אסביר לך מה לעשות.. יום טוב לירון
 

magesty

New member
יש שתי חברות לפחות שמשקרות קבוע

אחת היא פרילס והשניה דיגיטאל שופס שתי החברות הנ"ל מוכרות מוצרים מחודשים כחדשים פה קבור הכלב ניתן להגיש נגדם תביעה בתביעות קטנות זכותך לקבל מצלמה חדשה ופיצוי על עוגמת הנפש אל תהיה פרייר
 
למעלה