משום שפייפל הוא שירות שקנתה (בעבר) איביי, וזו חנות מתחרה
אומנם בשנתיים האחרונות פייפל נפרדה מאיביי, ועדיין, לאמזון אין כנראה רצון לעבוד עם פייפל והיא גם לא צריכה, היא מסתדרת היטב בלי, אז למה לה?
חשוב לציין שאין בעיה לשלם באמזון ובשלל חנויות אחרות בכרטיס אשראי. ראשית, רבים לא יודעים, אבל יש הגנה בסיסית בקנייה באשראי בלאו הכי (לפי חוק כרטיסי חיוב בישראל) מפני שימוש לרעה וכשל תמורה. זה אומנם לא מבטיח כיסוי במקרה של מוצר שאינו כמתואר, אבל גם בפייפל לא הכול מובטח, הם לא תמיד פוסקים לטובת הלקוח.
שנית, בכל מקרה, לפני שפונים לפייפל/לחברת האשראי וכו', תמיד תמיד להתחיל מפנייה לשירות הלקוחות של החנות / לפתוח תלונה מול המוכר וכו'. לכל חנות רצינית (אפילו עלי אקספרס) יש מנגנון שירות לקוחות רציני ואז לא צריך לפנות הלאה. מניסיון של שנים רבות, אחרי שקניתי בכ"א (בלי פייפל) בשלל חנויות ברחבי העולם, מעולם לא פניתי לחברת האשראי. רוב הזמן לא היו בעיות, ואם היו, טופלתי היטב בשירות הלקוחות. לאמזון עצמה יש שירות לקוחות טוב מאוד ואני סומכת עליו לא פחות (ואפילו יותר) משאני סומכת על פייפל.