קנייה במצמן את מרוץ - חוויה "נעימה".
ראשית - יש לי יוזר חדש כיוון שהישן שולח מייל איתחול למייל שאינו בשימוש, לכן איני יכול להשתמש ביוזר הישן.
בכל מקרה לא הייתי פעיל פה בשנה האחרונה.
אז מעשה היה כך היה:
לפני כחודש נכנסתי למצמן את מרוץ ליד עזריאלי בכדי לקנות סבל לאופני מרידה crossway 300.
לאחר שהחלטתי על סבל (בהמלצת המוכר ומנהל הסניף - האדון ניסו) הורכב הסבל על אופני והותאם לי על ידי הצוות גם גומי לקשירת תיק (איתו הגעתי לחנות - תיק גדול המכיל ציוד לאיגרוף).
לאחר שימוש ל 2 נסיעות, הגומי החל להקרע.
מאחר והחנות ממוקמת במיקום שלא הכי נוח להגיע אליו, ושעות הפתיחה שלה יחסית לא נוחות - לקח לי חודש להגיע אל החנות (ובזמן זה הגומי נח בשקית ללא שימוש).
כשהגעתי אתמול לחנות, המוכרת בקופה אמרה כי למעט מקרים בודדים - לא היו תקלות עם הגומי הנ"ל ובכל מקרה היבואן לא מוכן לקבל מוצר תקול, בנוסף הפנתה אותי אל המנהל - האדון ניסו.
עכשיו קצת על ניסו - האדון היה בעלים של חנות בכיכר ויצמן חולון עוד שהייתי ילד, והיה ידוע "במידותיו הטובות". לא אפרט יותר עליו, אבל המבין יבין.
הגעתי אליו, היחס המזלזל שקיבלתי ממנו, שלווה בטונים גבוהים ומשפטים כמו "אני לא יודע מה עשית עם הגומי הזה" (ניחוש קל - קשרתי איתו תיק לסבל, לא ניסיתי לגרור איתו רכב תקוע על חול הים), ועוד משפטי "חוכמה" הסכים לתת לי "זיכוי".
כשאמרתי לו שאפנה לשירות הלקוחות - צעק לי עוד כל מיני צעקות "של בסטיונר" בסגנון אתה לא מפחיד אותי.
אציין כי לא צריך להיות גאון גדול כדי לראות שהגומי הזה לא היה בשימוש - זה לא היה מוצר שחוק או מלוכלך. עדיין עם הריח של החדש, פשוט מוצר נחות.
בקיצור, במקום זיכוי לקחתי דגריזר על מנת שלא אאלץ להכנס לחנות הזו פעם נוספת.
וזו בהחלט היתה הקניה האחרונה שלי בחנות או ברשת הזו בכלל.
ומשפט אחרון - עץ עקום לא ניתן ליישר.
ראשית - יש לי יוזר חדש כיוון שהישן שולח מייל איתחול למייל שאינו בשימוש, לכן איני יכול להשתמש ביוזר הישן.
בכל מקרה לא הייתי פעיל פה בשנה האחרונה.
אז מעשה היה כך היה:
לפני כחודש נכנסתי למצמן את מרוץ ליד עזריאלי בכדי לקנות סבל לאופני מרידה crossway 300.
לאחר שהחלטתי על סבל (בהמלצת המוכר ומנהל הסניף - האדון ניסו) הורכב הסבל על אופני והותאם לי על ידי הצוות גם גומי לקשירת תיק (איתו הגעתי לחנות - תיק גדול המכיל ציוד לאיגרוף).
לאחר שימוש ל 2 נסיעות, הגומי החל להקרע.
מאחר והחנות ממוקמת במיקום שלא הכי נוח להגיע אליו, ושעות הפתיחה שלה יחסית לא נוחות - לקח לי חודש להגיע אל החנות (ובזמן זה הגומי נח בשקית ללא שימוש).
כשהגעתי אתמול לחנות, המוכרת בקופה אמרה כי למעט מקרים בודדים - לא היו תקלות עם הגומי הנ"ל ובכל מקרה היבואן לא מוכן לקבל מוצר תקול, בנוסף הפנתה אותי אל המנהל - האדון ניסו.
עכשיו קצת על ניסו - האדון היה בעלים של חנות בכיכר ויצמן חולון עוד שהייתי ילד, והיה ידוע "במידותיו הטובות". לא אפרט יותר עליו, אבל המבין יבין.
הגעתי אליו, היחס המזלזל שקיבלתי ממנו, שלווה בטונים גבוהים ומשפטים כמו "אני לא יודע מה עשית עם הגומי הזה" (ניחוש קל - קשרתי איתו תיק לסבל, לא ניסיתי לגרור איתו רכב תקוע על חול הים), ועוד משפטי "חוכמה" הסכים לתת לי "זיכוי".
כשאמרתי לו שאפנה לשירות הלקוחות - צעק לי עוד כל מיני צעקות "של בסטיונר" בסגנון אתה לא מפחיד אותי.
אציין כי לא צריך להיות גאון גדול כדי לראות שהגומי הזה לא היה בשימוש - זה לא היה מוצר שחוק או מלוכלך. עדיין עם הריח של החדש, פשוט מוצר נחות.
בקיצור, במקום זיכוי לקחתי דגריזר על מנת שלא אאלץ להכנס לחנות הזו פעם נוספת.
וזו בהחלט היתה הקניה האחרונה שלי בחנות או ברשת הזו בכלל.
ומשפט אחרון - עץ עקום לא ניתן ליישר.