בחוויה שלי - שירות על הפנים.
המיקום שאני גרה בו דורש הכוונה לשליחים, אחרת תמיד מסתבכים, אז בכל הזמנה אני מבקשת בהערות שהשליח יתקשר כשמגיע וזה כמעט אף פעם לא קורה. בסוף השליח בדר"כ זורק את המשלוח איפה שנראה לו, לרוב לא במקום הנכון ואחר כך אני צריכה לרדוף אחריהם שיחזרו וישימו את המשלוח במקום הנכון. קטע מעצבן אבל אני מזמינה מהם בגלל המחירים הסבירים יחסית לשופרסל ובגלל שאין סכום מינימום להזמנה. כבר למדתי שכאשר אני מקבלת הודעה שהמשלוח בדרך, אני צריכה לפנות לשירות לקוחות שלהם שיודיעו לשליח אישית שייצור איתי קשר כשמגיע, למרות שציינתי את זה בהערות, אחרת הסיכוי שהשליח יביא את המשלוח למקום הנכון הוא קלוש.