קנייה בNAIL ETC אי המלצה
ארוך

bambired

New member
קנייה בNAIL ETC אי המלצה ../images/Emo18.gif ארוך

אמנם אני לא כותבת כאן הרבה אבל רציתי לשתף אותכן בסאגה שלי עם NAIL ETC. ב- 1.5 פתחתי שתי הזמנות מהם, אחד של שני לקים והשני של חבילת מיני, מחזק ומסיר קוטיקלה. לאחר בערך 3 שבועות שהחבילה לא הגיעה שלחתי מייל לחברה כדי לשאול מה קורה , הם אמרו שלפי הסטטוס של החבילה היעא נשלחה ואולי היא תקועה במכס. הסכמתי לחכות עד ה-2.6 ז"א חודש אחרי ההזמנה (למען האמת גם הייתי בדיוק עסוקה בכתיבת עבודה ולא היה לי זמן להתעסק עם זה). ב-4.6 שוב כתבתי להם מייל בו אמרתי שהחבילות עדיין לא הגיעו וזה לא הגיוני שהם תקועות במכס כי אפילו כשחבילה נתקעת פה במכס (אני גרה בחו"ל) זה לא לוקח כ"כ הרבה זמן. הבחורה מנייל אטס אמרה שהם צריכים לפתוח תלונה מול UPS וזה יקח בין 7-10 ימים ואז הם ישלחו לי שוב את החבילה. טוב חיכיתי 10 ימים (בנתיים כמובן עברו 45 היום בהם יכלתי לפתוח דספיוט ב PAY PAL), ראיתי שלא קורה כלום ושוב שלחתי מייל לשמוע מה קורה. אחרי כמה ימים קיבלתי תשובה שהחבילה בדרך. בנתיים לא הגיע שום דבר !!! לאחר עוד כמה ימים שלחתי להם שוב מייל בו שאלתי מה קורה ,התשובה הייתה שהחבילה עדיין לא הגיעה כי היא בדיוק נשלחה
היום אחרי שחזרתי מחופשה ראיתי שיש לי הודעה על חבילה בדואר (הגיעה ב2.7.2010), שמחה הלכתי לדואר לאסוף כשאני כבר מתכננת לכתוב להם שהחבילה הגיעה ותודה. אבל שני לקים שהזמנתי לא היו בחבילה !!!! עכשיו שלחתי להם מייל זועם בו אני אומרת שזה מוגזם ואני דורשת שישלחו מייד את שני הלקים או יפצו אותי.
מטרת המגילה הזו היא להזהיר , קודם כל אני יותר לא אזמין מהם. אבל יותר מזה אם יש בעיות אל תוותרו על פתיחת דספיוט, כי כאשר עברו ה-45 יום אין מה לעשות. אני ממש מצטערת שחשבתי שבגלל שהם עונים לי למייל ויחסית נחמדים שאין צורך לפתוח דספיוט ,זו פשוט הייתה טעות. ולמי ששרדה את המגילה
תודה על ההקשבה
 

אביeג7

New member
אני הזמנתי מהם והייתי מאוד מרוצה

אומנם זה הגיע אחרי דיי הרבה זמן <חודש בערך>,אבל לא היו בעיות.. ודווקא כמה דקות אחרי ששילמתי,קיבלתי מהם מייל שחסר להם לק אחד במלאי ומה והאם לשלוח משהו במקום. אבל אני מבינה אותך לגמרי,זה מעצבן ביותר שדברים כאלה קורים!
 

lilo4

New member
המסקנה שלך מאוד נכונה לדעתי

היתרון כשעובדים עם פייפאל/איביי, שאפשר לפתוח תביעה מול המוכר ולקבל הגנה במצבים כאלה. אני חושבת שגם במצב שהמוכר כן מתקשר וכן עונה למיילים והכל נראה בסדר, אבל החבילה עדיין לא הגיעה והזמן לפתוח דיספיוט עוד מעט נגמר כן צריך לעשות את זה. אפשר פשוט ליידע את המוכר שעשיתם את זה רק לביטחון כדי לא לאבד את הזכות לעשות את זה, אבל במידה ותצליחו לפתור את הדברים בינכם פשוט תסגרי את הדיספיוט.
 

sheffys1

New member
מצטרפת לאי ההמלצה! חפירה נוספת... ../images/Emo18.gif

גם אני, כמו במבי, בעיקר קוראת פה, אבל לאור מה שקרה (ועדיין קורה) לי עם nailetc אני חייבת להצטרף: ב - 5.6 פתחתי הזמנה של 10 לקים, שילמתי ועוד באותו יום קיבלתי מייל שההזמנה נשלחה ואמורה להגיע לארץ 10-18 ימי עסקים לאחר מכן (ולקחת בחשבון שאחרי שהיא מגיעה לארץ ייתכנו עיכובים במסירה בגלל הדואר ו/או המכס בארצי). מאחר ו - 18 ימי עסקים לאחר מכן לא קיבלתי הודעה על חבילה, פניתי ל - nailetc לבדוק מה העניינים. בתשובה, קיבלתי את אותו מידע לקוני לגבי מועדי האספקה, ושאני אודיע להם כשאני אקבל את החבילה (כנראה שמבחינתם אין אופציה כזאת שהחבילה לא תגיע, או שהיתה טעות והיא בכלל לא נשלחה). בתגובה רשמתי להם שאני יודעת את מה שהם רשמו לי, ושאני פונה אליהם ע"מ שיעשו משהו בנידון - גם אם זה אומר רק לברר מה קורה עם החבילה. מאז עבר 5 ימים ולא קיבלתי מענה לאימייל שלי. אני, כמו שבמבי רשמה, החלטתי כבר שאם עד יום 43 אני לא מקבלת חבילה אני פותחת דיספיוט בפיי פאל. שלא לדבר על זה, שאני לא עושה שוב עסקים עם אנשים שלא יודעים לתת שירות. אני חייבת לציין ששירות לקוחות לקוי שכזה לא פגשתי כבר הרבה זמן.
 

חֵן

New member
מצטרפת לאי ההמלצה!

הזמנתי מ NAILS ETC חבילה של 6 מוצרים וקיבלתי EMAIL שהחבילה יצאה. עברו חלפו להם שלושה שבועות והחבילה לא הגיעה ליעדה ולכן שלחתי להם הודעה ושאלתי אותם מה שלום החבילה שלי. לאחר כמה ימים קיבלתי תשובה שהם יבדקו את העניין ושאם החבילה אבדה הם ישלחו אותה בשנית. חיכיתי חיכיתי ציפיתי ציפיתי ולא קבלתי שום הודעה נוספת. שלחתי להם שוב הודעה ושאלתי מה עלה בגורל החבילה שלי ולא נעניתי עד לעצם היום הזה. לעומת זאת, 10 ימים לאחר מכן הופיעה החבילה המיוחלת, שנשלחה לאחר הפניה הנוספת שלי (הם צירפו לחבילה העתק של האימייל ששלחתי להם). עד כאן הכל בסדר (בערך) אם כי היה נחמד מצידם לשלוח לי איזושהי תשובה ולספר לי שהם שלחו לי חבילה חדשה... חשבתם שתמו תלאותי? טעות בידכם... בחבילה שהזמנתי היה מוצר ליבוש לק של חברה אסי (GOOD TO GO), שמגיע ארוז בקופסה נפרדת. לא טרחתי לפתוח אותו עם קבלת החבילה מכיוון שהיה לי מוצר ישן יותר שרציתי לסיים לפני כן. תארו לכם את הפתעתי כשפתחתי את הקופסה בשבוע שעבר וגיליתי מוצר פגום, בגל גוון צהבהב/חום שאין לי כל כוונה להשתמש בו. פניתי שוב לשירות הלקחות "המופלא" של NAILS ETC שלחתי להם תמונה של הזוועה וביקשתי מהם לשלוח לי מוצר חלופי, שכן המוצר פגום. התשובה שקיבלתי היתה "יתכן שמוצר שיושב על המדף מתמצק, האם ניסית לגלגל אותו בין שתי כפות ידייך? נסי זאת, ואם עדין לא תהיי מרוצה שלחי לנו את המוצר ואנו נזכה את חשבון הפייפאל שלך. כל המוצרים שנשלחים על ידנו הם מוצרים חדשים.". התשובה שלהם קוממה אותי מכמה סיבות: ראשית, ברור כי הם לא טרחו לקרוא את ההודעה שלי בכדי להבין מה הבעיה במוצר, שנית, מדוע עלי לשלם על משלוח לארה"ב? למה הם לא יכולים פשוט לזכות את החשבון שלי ולתת לי לזרוק את הזוועה המקולקלת ששלחו לי לפח? והדבר שהכי עצבן אותי בתשובה שלהם הוא הניסיון שלהם להתנער מהאחריות על שליחת מוצר פגום במקום להתנצל ולפצות את הלקוחה. לסיכום, כל ההתנהלות מול החברה היתה מאוד לא נעימה, מאוד מאכזבת ואין לי שום כוונה לרכוש מהם בעתיד. (ועכשיו נותר לי רק לקוות שטראנסדזיין, מהם רכשתי חבילות רבות בעבר, יחזרו לגבות תעריפי משלוח הגיוניים
).
 

צונית

New member
תודה לכולכן על השיתוף ../images/Emo140.gif

כבר מספר פעמים שקלתי להזמין משם וכל פעם דחיתי את זה קצת בשל אילוצים תקציביים... אני ממש המומה, באמת שירות לקוחות גרוע ולקוי בחסר בהחלט לא ארצה להזמין מהם אף פעם
מקווה שהכל יסתדר אצלכן ובסוף תקבלו את הדברים ששילמתן עבורן
אחח טראנסדיזיין טראנסדיזיין... למה עשית לנו את זה
 

Ultra marine

New member
../images/Emo45.gif

גם אני שקלתי לאחרונה לעשות מהם הזמנה ואני ממש שמחה שראיתי את ההודעה הזאת! (בעיקר בגלל שלאחרונה אני לא כ"כ בפורום..) אני צריכה לחפש מוכר טוב של OPI וזויה כי זה בעצם ה"ייחוד" של nail etc. כי זה לא שהם כאלו זולים..
 

Marble Arch

New member
טוב מאוד שאתן מיידעות אותנו...

בכל מקרה לא הזמנתי משם אף פעם כי הם קצת יקרים לדעתי.. אבל אם פעם פעמיים חשבתי על להזמין מהם - לא יקרה יותר.
 
למעלה