קנייה ללא זמן מוערך להגעת המשלוח
שאלה מצד הקונה אבל גם מסקרן אותי בתור מוכרת,הזמנתי מוצר ממישהו שלא מופיע לי זמן מוערך להגעת המוצר,עכשיו בכל שאר ההזמנות שלי יש זמן מוערך לקבלת המוצר ,אבל אצל המוכר הזה אין.עכשיו הוא מוכר ותיק עם הרבה פידבקים ואני מנסה להבין איך הוא סידר לעצמו את המצב הזה שאין זמן מוערך לקבלת המוצר,איך אני אמורה להתמודד איתו עם אני לא אקבל את המוצר? והאם לי בתור מוכרת מתחילה יש איזה אפשרות להגדיר גם מצב שקונה לא רואה זמן מוערך אלא רק כתוב משהו בסגנון VARY? זה משהו שאני יכולה לאפשר לעצמי בתור מוכרת מתחילה? ואיך אני אמורה להתמודד עמו עם המוצר לא מגיע אחרי הרבה זמן .תמונה מצורפת של איך שהוא מגדיר.
שאלה מצד הקונה אבל גם מסקרן אותי בתור מוכרת,הזמנתי מוצר ממישהו שלא מופיע לי זמן מוערך להגעת המוצר,עכשיו בכל שאר ההזמנות שלי יש זמן מוערך לקבלת המוצר ,אבל אצל המוכר הזה אין.עכשיו הוא מוכר ותיק עם הרבה פידבקים ואני מנסה להבין איך הוא סידר לעצמו את המצב הזה שאין זמן מוערך לקבלת המוצר,איך אני אמורה להתמודד איתו עם אני לא אקבל את המוצר? והאם לי בתור מוכרת מתחילה יש איזה אפשרות להגדיר גם מצב שקונה לא רואה זמן מוערך אלא רק כתוב משהו בסגנון VARY? זה משהו שאני יכולה לאפשר לעצמי בתור מוכרת מתחילה? ואיך אני אמורה להתמודד עמו עם המוצר לא מגיע אחרי הרבה זמן .תמונה מצורפת של איך שהוא מגדיר.
![](http://img2.timg.co.il/forums/41/1280_0_7244780e-9f51-4717-b343-d9164012d43c.png)