קניית חבית בירה

צנוביץ

New member
קניית חבית בירה

אני מתכנן אירוע מסוים ואני צריך לקנות הרבה בירה, אז חשבתי לקנות כמה חביות בירה (הייניקן או גולדסטאר או כל בירה רגילה אחרת, לא מהבירות היקרות במיוחד) ורציתי לדעת איך אפשר לקנות חבית בודדת של בירה שלא דורשת מערכת מזיגה שלמה עם ברז וכל האביזרים , מדובר ב10 עד 40 ליטר לחבית. אם אתם יודעים איפםה ניתן לקנות סוג כזה של חבית אני אשמח לדעת. תודה
 

FireRescue

New member
תגובה

לפי מה שידוע לי מחיר חבית בירה נע בין 300 ל400 שקל ואני בספק אם תוכל להשיג מהיבואנים חבית במידה ואתה אדם פרטי כמו כן החביות מגיעות בלחץ גבוה לכן אתה צריך ציוד מזיגה מתאים. לפי דעתי לקנות בירה בבקבוקים בחנות שמוכרת בסיטונאות (רח' העליה בת"א) יצא לך יותר טוב ובלי הרבה בלגן.
 

צנוביץ

New member
קניית ברז מזיגה

שמעתי שיש אפשרות לקנות ברז מזיגה פשוט שמתחבר עם צינור גומי לחבית עצמה וכך ניתן למזוג ישירות מהחבית, אתם יודעים איפה ניתן להשיג כזה ברז ומה המחיר המשוער שלו?? תודה
 

maxfain

New member
תנסה באיביי.

בלי קשר יש חברות שמשכירות עגלות בירה עם כל הציוד והחביות לארועים.
 

nunimon

New member
אתה רציני לגבי איביי????

ואיך אתה מכניס את זה לארץ??
 

maxfain

New member
רציני מאוד.

כמו כל דבר אחר, לא הבנתי מה הבעייתיות עם להכניס מתקן מזיגה לארץ.
 

Wine Guy

New member
יש חבית כזו

שמקררת את עצמה ושיש לה מנגנון קירור עצמי. הבירה היא: טוכר (Tucher). לאגר פשוט וחביב. זו חבית של 20 ליטר. אני יודע שנורמן פרימיום משווקים אותם. לא יודע איפה אפשר להשיג - אולי דרך בר שעובד איתם.
 

dimonj

New member
אני יודע שפעם היה לטמפו

היה להם חביות גולדסטאר 18 ליטר עם חיבור צינור פלסטיק חד פעמי שלא מצריך קניית מתקן
 
בירה מחבית

מצריכה, מעבר לחבית עצמה (אותה משאילים מחברת המשקאות ומחזירים כשהיא ריקה) גם מכשיר לקרור הבירה, ברז מזיגה, צנרת, ומיכל גז (פחמן דו חמצני) בלחץ, עם וסת וצנרת מתאימה. לא סיפור פשוט כלכך, ולדעתי נדרש גם פיקדון אצל חברת המשקאות. אני בטוח שניתן למצוא דוכן בירה נייד להשכרה, הכולל בר קטן על גלגלים, תחתיו מונח המיכשור, המיכל והחבית. נסה אולי ליצור קשר עם חברות של שירותי ברים ניידים או אלכוהול לאירועים.
 
למעלה