קניית מוצר פגום
בחודש יוני האחרון רכשתי מכשיר בחנות Samsung .
המכשיר שרכשתי הינו לקוי,ונאלצתי להגיע לחנות 3 פעמים לתיקון התקלה, אך ללא הועיל.
בניסיון האחרון שלהם לתקן את את המכשיר הם לא עלו על התקלה בטענה שהמכשיר תקין (כשלמעשה יש לי סרטון וידאו שמתעד את התקלה).
כמו כן,במהלך התקופה הזאת שלחתי מייל למנהלת שירות הלקוחות אך טרם קיבלתי תגובה.
בסופו של דבר החלטתי להגיש תביעה,והיום קיבלתי טלפון מהחברה כביכול כדי להגיע לפשרה,כשלמעשה זאת לא פשרה אלא המשך של מה שהיה קודם,הם מציעים שאביא שוב פעם את המכשיר לבדיקה ואולי במקרה הטוב יחליטו לבטל את העסקה.
1.האם עלי להביא את המכשיר כפי שהציעו או להמשיך עם התביעה?
2.האם הגיוני סכום של 2200 ש"ח בגין עוגמת נפש לאור מספר הפעמים שנאלצתי לנסוע לחנות+התעלמות ואטימום מצד נותני השירות?
3.האם לאור מה שכתבתי יכול להיות מצב שבו אצטרך לשלם הוצאות משפט של החברה באם הדבר יגיע לבית משפט?
תודה
בחודש יוני האחרון רכשתי מכשיר בחנות Samsung .
המכשיר שרכשתי הינו לקוי,ונאלצתי להגיע לחנות 3 פעמים לתיקון התקלה, אך ללא הועיל.
בניסיון האחרון שלהם לתקן את את המכשיר הם לא עלו על התקלה בטענה שהמכשיר תקין (כשלמעשה יש לי סרטון וידאו שמתעד את התקלה).
כמו כן,במהלך התקופה הזאת שלחתי מייל למנהלת שירות הלקוחות אך טרם קיבלתי תגובה.
בסופו של דבר החלטתי להגיש תביעה,והיום קיבלתי טלפון מהחברה כביכול כדי להגיע לפשרה,כשלמעשה זאת לא פשרה אלא המשך של מה שהיה קודם,הם מציעים שאביא שוב פעם את המכשיר לבדיקה ואולי במקרה הטוב יחליטו לבטל את העסקה.
1.האם עלי להביא את המכשיר כפי שהציעו או להמשיך עם התביעה?
2.האם הגיוני סכום של 2200 ש"ח בגין עוגמת נפש לאור מספר הפעמים שנאלצתי לנסוע לחנות+התעלמות ואטימום מצד נותני השירות?
3.האם לאור מה שכתבתי יכול להיות מצב שבו אצטרך לשלם הוצאות משפט של החברה באם הדבר יגיע לבית משפט?
תודה