קניית מחשב נייד

קניית מחשב נייד

קניתי מחשב נייד ורציתי גם אינטרנט נייד, למטרה מסוימת ליום מסוים שאני בדרך ויש לי מבחן און ליין, ומכרו לי מחשב נייד וגם נטסטיק מהחברה הסלולרית , שילמתי הרבה כסף וזה לא עבד באותו זמן שרציתי אז בתור צרכנית אני לא מרוצה ורוצה להחזיר את המוצרים. האם הם חייבים לקבל את זה ולהחזיר את הכסף או שמותר להם לפי החוק לא לקבל?
 
אי התאמה לפי חוק המכר

השאלה הגדולה היא למה זה לא עבד, אנו עוסקים בעניין טכנולוגי. אם לא עבד כי היה לא תקין, או כי לא סופקו לך הוראות הפעלה מתאימות, אז למוכר יש אחריות. צריך כמובן להוכיח את העובדות. יתכן אפילו שתצטרכי לקבל חוו"ד מומחה לגבי סיבת אי התפקוד בשעת האמת. קשה לקבוע את התשתית העובדתית דרך הפורום.
השאלה גם לא ממש שייכת לדיני האינטרנט, אלא לדיני הצרכנות.
אם אי התפקוד לא בגלל טעות שלך, אלא באחריות המוכר, נראה שיש לך עילת תביעה, ומגיע לך לפחות סעד של פיצויים על הנזקים שנגרמו לך, אם נגרמו לך.
בלי לדעת את העובדות, קשה לדעת אם חל בעיף אי ההתאמה לפי חוק המכר, ועוד יותר קשה לדעת אם את זכאית לסעד של ביטול העיסקה והשבה, או שזה מקרה שהסעדים הראויים הם החלפה או תיקון ופיצויים על הנזקים, ככל שיוכחו.
הייתי מציע לך לשאול בפורום צרכנות ו/או בפורום תביעות קטנות.
.
 
למעלה