קניית סמארטפון בחנות אינטרנטית

Borisyo

Member
שלום,

אחרי שאני קונה מכשיר בחנות אינטרנטית, כדאי לעשות משלוח אליי הביתה או לאסוף אותו מנקודת מכירה?
כי אם אני אוסף אותו מנקודת מכירה ומגלה שיש בעיה אז אני ישר יכול להארות את זה למוכר.
אם אני שולח אליי הביתה ומגלה בעיה, יהיה לי יותר קשה להוכיח משהו.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אז הבנת את הפואנטה. נכון. כשאתה פותח אריזה בחנות ובודק, המוכר רואה אתך את מה שאתה רואה. אבל כדאי גם לבדוק את האותיות ה"קטנות". אולי ישנה התייחסות ל"מה קורה ברגע שזיהית פגם" בבית.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
אם אתה מגיע לחנות למה להזמין באינטרנט ? כשתגיע לחנות אולי תמצא שם משהו שיתאים לך יותר ?
- היתרון בהזמנה אינטרנטית יכול להיות על הנלוים (נרתיק, זכוכית הגנה וכדומה שבהזמנה האינטרנטית עשויים להיות זולים יותר.
ואשר לשאלתך - עדיף איסוף בחנות - שם אתה יכול לבקש מהמוכר שיעביר לך את הסים (לעיתים קצת בעיה להעבירו ממכשיר למכשיר, בגלל גודל התא במכשיר ששונה בין אחד לשני) ויפעיל, אתה יכול גם לבקש ממנו שידביק את זכוכית המגן במידה וקנית, הוא בעל נסיון בזה יותר ממך ובנוסף אולי תראה שם אביזרים נוספים שתחפוץ בהם.
והעיקר - אם תהיה בעיה עליו לפתור לך אותה במקום
 

GoldenEyes

Well-known member
אם אתה מגיע לחנות למה להזמין באינטרנט ? כשתגיע לחנות אולי תמצא שם משהו שיתאים לך יותר ?
- היתרון בהזמנה אינטרנטית יכול להיות על הנלוים (נרתיק, זכוכית הגנה וכדומה שבהזמנה האינטרנטית עשויים להיות זולים יותר.
ואשר לשאלתך - עדיף איסוף בחנות - שם אתה יכול לבקש מהמוכר שיעביר לך את הסים (לעיתים קצת בעיה להעבירו ממכשיר למכשיר, בגלל גודל התא במכשיר ששונה בין אחד לשני) ויפעיל, אתה יכול גם לבקש ממנו שידביק את זכוכית המגן במידה וקנית, הוא בעל נסיון בזה יותר ממך ובנוסף אולי תראה שם אביזרים נוספים שתחפוץ בהם.
והעיקר - אם תהיה בעיה עליו לפתור לך אותה במקום
[/QUOTE
בקיי אס פי ובאייבורי הם לא נוגעים במכשיר ולא עושים כלום, לא מכניסים סים , לא מדביקים זכוכית הגנה ולא כלום
 
למעלה