קניתי ב- wallashops אבל הם לא...

mishat

New member
קניתי ב- wallashops אבל הם לא...

שלום לכולם ! לפני כשבועים קניתי בחנות מסויימת ב- wallashops זכרון למחשב. לאחר הקנייה התקשר אליי נציג wallashops במטרה לקחת את מספר כרטיס האשראי שלי... עד כאן הכל טוב ויפה... אבל מכאן.... לפי תקנון wallashops - הם אמורים לספק את המוצר תוך שבוע מביצוע ההזמנה (או חיוב כרטיס האשראי.. לצורך העניין זה לא משנה כרגע)... מאז עברו שבועיים... בינתיים - גם אותה חנות וגם חברת שליחויות חייבו את כרטיס האשראי שלי... משעבר שבוע והמוצר לא הגיע התחלתי לנג´ז ל- wallashops... התברר לי כי אותה החנות לא מוכנה לספק את הזכרון, פשוט כי המלאי (במחיר שהיה נקוב ב- wallashops) אזל וכנראה wallashops לא הייתה אמורה לאפשר לי לקנות את הזכרון.... נשאלת השאלה - למה כל זה צריך לעניין אותי כלקוח ? ל- wallashops עדיין אין תשובות.. הם אומרים: אנחנו צריכים זמן לבדוק, לחכור ולראות מה לעשות עם זה... החנות בינתיים לא מספקת את הזכרון, בטענה שאין להם אותו במלאי... מה אתם אומרים ? מה עליי לעשות ? אני יכול להגיד נפגש בבית משפט, אבל כמובן שאני עצמי לא בדיוק מעוניין להסחב בסחבת משפטית בגלל זכרון מחשב... נוסף על הזכרון - אילו פיצויים לדרוש ? תודה מראש...
 

odedg

New member
תפנה מייד

בכתב אל הנהלת החברה שמכרה לך, גם החנות וגם הספק, ותדרוש ביטול עסקה כי לא קיבלת המוצר (עסקה במכר מרחוק אפשר לבטל בתוך 14 יום! צריך להודיע בכתב!). תדרוש גם פיצוי על הפרת התחייבות, אם התחייבו לך למועד ולא עמדו בו. תפנה גם לחברת האשראי ותבקש שיחזירו לך העסקה כי לא קיבלת את המוצר ומדובר בעסקה במכר מרחוק ולא חתמת על השובר. ספר לנו אחר כך מה התפתח!
 

mishat

New member
המשך הסיפור...

בעיקרון התקשרו אליי מ- wallashops, התנצלו על המקרה והודיעו לי כי הם בודקים את כל העניין וביום ראשון (היום יום שישי) יחזרו אלי עם תוצאות הבדיקה.. עם זאת, נציג החברה לא רצה להתחייב על שום תוצאת בדיקה... טוב... אחכה ליום ראשון...
 

dmainsinner

New member
אתה מוגן לפי חוק כרטיסי אשראי

ואתה יכול להעזר בשירות הלקוחות של חברת האשראי שלך בכדי להתגונן. למרות שעליך להזהר ולא לעבור על החוק (ביטול חד צדדי של הקנייה) קנייתך בטוחה ואם לא תסופק חברת האשראי תזכה אותך על חשבון החברה המספקת.
 
למעלה