קניתי גלקסי לפני שבוע - גם לכם יש בעיות?

Yossi Benayoun

New member
קניתי גלקסי לפני שבוע - גם לכם יש בעיות?

הבטרייה עפה בקצב מטורף של אולי 70 אחוז ליום בלי שימוש במוזיקה ואפליקציות טורפות סוללה... הקליטה ממש חלשה ואני לא מקבל אסאמאסים כאילו אני רואה שהגיעה הודעה ושומע צליל התראה אבל אין אחרי זה שום סימן ולא רואים את ההודעה
 
חסרים פרטים בהודעתך

איזה דגם מדויק רכשת? באיזו רשת אתה? האם כאשר אתה שם את הסים שלך במכשיר אחר בעיית הקליטה ממשיכה?
 

Yossi Benayoun

New member
גלקסי I9000 מדינמיקה סלקום ואני בסלקום

אין שום בעיית קליטה במכשיר אחר והכי מפריע לי שאני לא רואה אסאמאסים למרות שאני מקבל אותם ומקבל התרעה על כך!
 
ניסית לשים סים אחר במכשיר שלך?

אני מתכוון כמובן לסים אחר של סלקום? לגבי בעיית ה-SMS קשה לי לעזור כי לא מצאתי מידע על כך. אני רק רוצה להבין - אתה מקבל התרעה על SMS נכנס אך כאשר אתה נכנס ל"הודעות", ההודעות פשוט לא מופיעות?
 
כדאי מאוד שתבדוק

אם יש לך בעיית קליטה אז תהיה לך גם בעיה בסוללה כי המכשיר מתאמץ כדי לקלוט אנטנות ומרוקן את הסוללה מאוד מהר.
 

יNOT

New member
../images/Emo201.gif ברגע שאמרת סלקום - הייתה לי הרגשה...

שיהיה מדובר בסניף של דינמיקה... סתם מסקרנות, לקחת גם ביטוח על המכשיר? חתמת על משטח אלקטרוני? ואם כן לקחת ביטוח, האם ראית חוזה/קיבלת חוזה ביטוח בכתב?
 

Yossi Benayoun

New member
חתמתי על משטח אלקטרוני אבל לא לקחתי ביטוח

למה? למרות שזה נראה לי די משתלם בדיעבד 45 שקל לביטוח מקיף... למה אבל?
 

יNOT

New member
חוכמה של לאחר ניסיון ../images/Emo8.gif....../images/Emo122.gif

קודם כל אין ספק שגם תעריפי הביטוח עלו.... שאלת על הביטוח, הסבירו לך למה אוליי זה כדאי לך? אני שאלתי על החתימה האלקטרונית, כי במקרה שלי החתימה על האשראי שימשה גם לחתימה על הביטוח. (GO FIGURE) נכון שאני הסכמתי לביטוח, על זה אין עוררין, אבל במקרה שלי, אני לא קיבלתי חוזה ביטוח, והעובדה שהייתי צריך לקבל חוזה ביטוח , התבררה לי רק מתי שרציתי לבטל את החוזה ביטוח, ואז נאמר לי... קודם כל שבגלל שהחוזה ביטוח עדיין בתוקף אין לי אפשרות לבטלו מבעוד מועד...(אין להם מחשבים למטרה זו כנראה-הניחוש שלך טוב כמו שלי) כמו כן נאמר לי דבר שצויין באותו חוזה ביטוח שלא קיבלתי, על אף האמירה של הנציגה (הנציגה הראשונה שאליה פניתי ) שחתימתי מופיעה על החוזה ,והיא אכן הציעה לשלוח לי את החוזה עם "חתימתי" כהוכחה...
הסברתי שמדובר בחתימה פיקטיבית, חתימה שנעשתה רק בשביל האשראי ושהחוזה שמצוי אצלה אף פעם לא הוצג לי.... בקיצור נאמר שיש שם גם סעיף שכל ביקור אצל טכנאי מאריך את חוזה הביטוח בעוד 4 חודשים(הנציגה טענה שבכל מקום אחר זה 6 חודשים...אני לא השוויתי...) אבל עזוב, מעבר לזה המקרה שלי ארוך... והגעתי לפניות הציבור של סלקום ודינמיקה... ניסו להגיע איתי לאיזו "פשרה" אבל טרם סוכם דבר.(הפשרה היא בנוגע לשירות איכותי - לא בגלל איום בתביעה מצידי) המפליא בעיניי הוא שנאמר לי שיציעו לי את הגלקסי S כפיצוי או/ו בתשלום סמלי(אני באמת לא נתפס לזה, זה פשוט נאמר לי לפני שהסכמתי להכניס את המכשיר לתיקון - וכתוצאה מזה להאריך את האחריות, שוכנעתי בסוף כי הבטיחו לי "שירות אחר" ,"שירות טוב") כמו מכשירים ירודים אחרים שהציעו לי וסירבתי, ועכשיו אני מבין מדבריך שהמכשיר זמין בדינמיקה.
לפני שאני נחפז למסקנות , האם אתה קנית את המכשיר שלך כ"ברזל" או החתימו אותך על חוזה שידרוג של סלקום? (אני רכשתי את המכשיר הסלולארי כ"ברזל") מצטער על החפירה
, אתה שאלת - אני עניתי
. בקשר לבעיות של צריכת הסוללה, תבדוק ש WIFI ו בלוטופ' (אני מאלה שאין להם מושג איך רושמים את זה בעברית)אכן מכובים, תדליק אותם רק כשיש לך צורך בהם, בנוסף תבדוק את הגדרות הבהירות של המסך (ככל שהמסך יותר בהיר , צורך יותר סוללה), ואוליי גם לבטל את האנימצייה לחלונות, למרות שאני לא בטוח בקשר לזה.. בנוסף יכול להיות שיש לך אפליקצייה שאתה לא מודע אליה שעובדת אצלך ברקע וצורכת סוללה. בקשר לבעיות של ה SMSים , יש לך איזו בעייה עם הגדרות המכשיר, העובדה שאתה מקבל התראה על SMS אומרת שההגדרות חיבור למפעילה הינם נכונות, אבל כנראה יש בעיה של הגדרות למערכת הקבצים, שהSMS לא נשמר. (סתם ניחוש) הכי פשוט ונוח עבורך זה לפנות אל דינמיקה שוב ושטכנאי ייבדוק לך את המכשיר. בהצלחה. ותתחדש.
 

voguemaster

New member
אני קניתי אותו ממש לא מזמן מסלקום

הוא עובד מעולה ובלי שום איטיות או בעיות. כמובן, בטלפון כזה צריך לשים לב לכמה דברים: 1. אפליקציות שרצות ברקע מבזבזות עוד כח. אם תיכנס ל-TASK MANAGER תוכל לראות מה פתוח. נדמה לי שאם אתה עובר למסך הבית השני יש לך WIDGET שמראה כמה פתוחות. 2. GPS, כמו כן WIFI ו-BLUETOOTH כולם מבזבזים יותר בטריה ובצדק. אם אתה מדבר עם אוזניית BT אז אין מה לעשות אבל לגבי האחרים, רצוי לבטל אותם כשלא צריך. תמשוך את הוילון למטה (
), מאפשר לך לבטל אותם מהר. 3. אם אתה משחק הרבה עם המכשיר (כלומר מתעסק איתו הרבה) והמסך עובד הרבה - זה הכי קטלני. אם אתה לא נוגע בו כל שניה אז הסוללה תחזיק לך ליומיים בכיף, ממש כמו טלפון יותר נורמלי. ה-SMS נשמע כמו בעיה מאוד לא נחמדה, אני לא יודע מה יכול לגרום לזה. בכל מקרה, תראה אם ה-NOTIFICATION של SMS חדש מופיע אם אתה מוריד את ה"וילון", כי שם יש את כל ההתראות.
 

סלקום06

New member
Yossi שלום רב,

נשמח לבדוק את פנייתך. אנא, העבר לנו את פרטיך האישים בסלקום בצירוף הכינוי בפורום לכתובת המייל: [email protected] בברכה, מחלקת השירות סלקום
 

יNOT

New member
תעדכן אותנו כשהבעייה תיפתר...

נשמע כתקלה מעניינת
יהיה מעניין לדעת מה גרם לזה.
 

Yossi Benayoun

New member
גיליתי שבעיית האסאמאסים קיימת רק כאשר המכשיר

נמצא בטעינה... ואז אם שולחים לי אסאמאס אני שומע צליל התראה אבל לא רואה שום נוטיפיקיישן או שום סימן לזה שההודעה התקבלה. כשהמכשיר לא בטעינה אין שום בעיה עם האסאמאס. יש למישהו מושג?
 

eladelh2

New member
יש מצב שאתה מטעין דרך כבל USB ?

ומעביר את המכשיר למצב disk on key ואם כן יש מצב שאתה משתמש בצליל לא מובנה לסמסים ? כי אם כן במצב USB למכשיר אין גישה לקבצים שנמצאים על ה-sdcard
 

Yossi Benayoun

New member
מטעין דרך מטען רגיל שהסיומת, מחבר, שלו הוא

כמו USB קטן אבל זה הצורה של המטען. פשוט מתקבלת התראה בדמות צלצול על קבלת SMS נכנס אך לאחר מכן כלום,שום נוטיפיקיישן, לא בתפריט ההודעות פשוט אין זכר. אולי קיימת איזשהי אפשרות לאחזר את ההודעות האלה? זה רק בזמן טעינה.
 

Yossi Benayoun

New member
כמו כן היום במוסף ממון של ידיעות אחרונות כתבה

על בעיית SMSים אצל 77 אחוז ממשתמשי האנדרואיד כאשר הבולטת שבהם היא שאתה שולח SMS למישהו סביר להניח שזה לא יגיע אליו כי המערכת משום מה בוחרת מישהו אקראי מתוך הספר טלפונים ולא מי שהתכוונת לשלוח לו.
 

יNOT

New member
שטויות ../images/Emo6.gif....

נראה לי כמו הכללה לא מבוססת, על איזה מכשירים בדקו את הפרסום הזה?! האם מדובר רק על הגלקסי? האם מדובר רק על גרסאות רום של המפעילות? לא ראיתי את הכתבה אז אין הרבה למה להתייחס בהודעתך פה, אבל התיאורייה שהאנדרויד בכלליות "משחק לוטו" עם משלוח ה SMSים פשוט מופרך מהייסוד, ויותר נכון לבדוק כל מקרה לגופו או להפנות אצבע מאשימה ל"כיוון אחר". .
 
למעלה