קניתי מוצר באמאזון, אשמח לעזרה למצוא את השירות לקוחות שלהם

קניתי מוצר באמאזון, אשמח לעזרה למצוא את השירות לקוחות שלהם

מדובר על תיק גב, שנקרע לי לאחר 3 חודשים

זה הקישור של המוצר באמאזון

לא מוצא את המייל של השירות לקוחות , חפרתי בקישור ..

אודה לעזרתכם
https://www.amazon.com/gp/product/B07CBM9F5Y/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o07_s00?ie=UTF8&th=1

בתודה מראש לעוזרים
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כתוב שם Sold by DeegoDirect and Fulfilled by Amazon

אם כך זה היה גם כשקנית את המוצר (בדוק), המשמעות היא שהמוכר הוא DeegoDirect ואמזון רק מספקת את השירות הלוגיסטי (אחסנה ומשלוח). לכן אם לא הייתה בעיה במשלוח אלא במוצר עצמו, אתה צריך לפנות למוכר. לחיצה על שמו (שם העסק/החנות שלו) מובילה לעמוד שלו:
https://www.amazon.com/sp?_encoding...derID=&seller=A2RLAA0GTZKUXR&tab=&vasStoreID=
&nbsp
ושם, כפי שאתה רואה, יש כפתור יפה לפנות אליו (וגם להשאיר משוב על השירות, אבל את זה עושים בסוף).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בעצם, לפני כן, יותר פשוט: היכנס לרשימת ההזמנות שלך (Orders)

ולצד ההזמנה אמורים להיות כל מיני כפתורים, למשל
Return or replace items
או
Problem with order
&nbsp
ואז אתה יכול ללחוץ עליהם ולהמשיך משם. אם לא מופיע משהו רלוונטי (ייתכן, אם כבר עברו כמה חודשים), פנה למוכר, כאמור.
&nbsp
אם גם זה לא מסתדר, בתחתית כל עמוד באמזון יש לך אפשרות של HELP.
 
יישר כוח על התגובה המהירה, שלחתי להם את הבעיה

עם צילומים וכו...

מקווה שיעזור.
 
עניתי להם תשובה, אבל קיבלתי מאמזון שהתיק לא יכול להשלח

תשובתם לבעיה :

הם לא יכולים לשלוח תיק מחוץ לארצות הברית

ויכולים להעביר זיכוי.

אישרתם להם העברת זיכוי , אבל כשעניתי להם במערכת בהעברת זיכוי



קיבלתי את התשובה הזו מאמזון


cannot be delivered because there was a problem with the recipient's

email system. The recipient can still view the message in their message center on Amazon.com, but they will not receive it by e-mail. We apologize for the inconvenience.


זה אומר שהמוכר לא קיבל את הודעותי?

איך אפשר לענות לו.ולבקש זיכוי?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אין לי מושג. לא הבנתי עם מי התכתבת ואיך

יש לאמזון גם דרכי פנייה כמו צ'ט וטלפון, דבר איתם ותברר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
צר לי, לא מבינה בזה. נסה לכתוב לו/לאמזון

 
למעלה