קניתי מוצר מזוייף והגשתי ל-paypal בקשה להחזר

meirsa

New member
קניתי מוצר מזוייף והגשתי ל-paypal בקשה להחזר

רכשתי דרך ebay אוזניות בלוטוט motorola s9 . בפרסום של האוזניות הכל היה תקין ולא היה לי שמץ של מושג שמדובר במוצר מזוייף. רק לאחר שהאוזניות הגיעו התחלתי להשתמש בהם וכמובן נפתרתי מהאריזה, גיליתי שהאוזניות פועלות בצורה משובשת הסוללה אינה מחזיקה מעמד והתחלתי לחקור את העניין באינטרנט וגיליתי שמדובר במוצר מזוייף. שלחתי הודעה ל-paypal ודרשתי את כספי. האוזניות עלו 51$ והמשלוח עלה לי עוד 12$. כעבור יומיים קיבלתי הודעה מהמוכר הסיני שפתח בכל מיני דברי התנצלות והוסיף שלפי המחיר הייתי צריך לדעת שלא מדובר במוצר מקורי ( מבירור שערכתי מוצר מקורי נמכר במחיר של 50$ -72$ וביקש לפצות אותי בסכום של 26$ אני סירבתי וביקשתי לקבל את כספי בחזרה והוספתי שאם הוא ירצה את המוצר בחזרה הוא יצטרך לשלםעבור המשלוח מאחר ומדובר במעשה הונאה מצידו. כעבור יומיים קיבלתי הודעה מ-paypal שהמוכר מוכן לפצות אותי בסכום של 32$ וגם לכך סירבתי (בכוונתי לנסות שוב ולקנות את האוזניות המקוריות מבלי ליפול בפח). paypal מצידה קיבלה את ההודעה והוסיפה שהחקירה נמשכת וכי אני עלול גם להפסיד את ההצעה של המוכר לפצות אותי. בסיום החקירה מה דעתכם על העניין הזה ואיך בדרך כלל דברים כאלה מסתיימים
 

evilihi

New member
הם לא יעשו כלום.

גם אם קיבלת מוצר שבור, גם אם קיבלת קופסה ריקה או קופסה מלאה באבנים. הם יגידו לך שהם לא יכולים לעשות כלום בסוף החקירה. כמובן שפייפאל, כמו איביי, עושים מה שמתחשק להם באותו הרגע (מאיפה שנושבת הרוח מה שנקרא), אז תמיד יש הפתעות.
 
זה ממש לא נכון

פייפאל החזירו לי את הכסף פעמיים - פעם אחת שלא הגיע המוצר והמוכר לא הגיב ופעם שנייה שהמוצר הגיע שבור והמוכר לא הסכים להחזיר לי את הכסף.
 

evilihi

New member
כונדי

כמו שכתבתי, תלוי במצברוח שלהם...אני מכירה מישהי שקנתה, קיבלה מרוסק לחתיכות, והמוכר סירב להחזיר לה את הכסף או לפצות אותה - ויזה טענו שגם אם קיבלתי קופסה ריקה הם לא יכולים לעשות שום דבר כל עוד קיבלתי משהו. וזה לא המקרה הראשון... עכשיו אני תוהה מה לעשות - קניתי משהו בסוף ספטמבר ועוד לא קיבלתי - לפני כשלושה שבועות לאחר שהמוכרת לא ענתה הרבה זמן - היא טענה שהדואר החזיק את זה אצלו כי היא לא רשמה ערך על החבילה...קצת תמוה אבל...בכל מקרה, אני עוד לא קיבלתי כלום...
 
מה זאת אומרת

ויזה טענו... היא לא בקשר בכלל עם ויזה בשלב הזה . כל עוד שילמה דרך פייפאל אז היתה צריכה לפנות אליהם . לגבי מה שקנית - לי יש נטייה בסיסית להאמין לאנשים ולכן בשלב הזה הייתי מחכה בסבלנות.במיוחד לאור העובדה שבאמת על כל החבילות שקיבלתי מארה"ב היה ט' הצהרת מכס , יכול להיות שהם מקפידים . תבדקי מולה אם יש לה מספר מעקב.
 

evilihi

New member
ויזה היה מקרה אחר

ופייפאל - איך שבא להם...כבר סיפרתי שנתתי לפייפאל מספר מעקב - והפסיכים טענו שהם לא רואים את את זה בUSPS אז הם החזירו לו את הכסף..... אם אתה מתלונן לויזה וטוען שלא קיבלת - ויזה יחזירו את הכסף, אבל אם קיבלת מזויף ויזה לא יעשו כלום. כמו שכתבתי קודם. במידה וויזה מחזירים את הכסף - צפה להודעת איום מפייפאל שאתה פועל נגד החוקים שלהם והם יכולים לעשות לך לימיט בחשבון או לסגור אותו. גם אם צדקת בתלונתך והמוכר כבר רוקן את החשבון שלו ואין לו שם כסף - הם יגידו לך את זה - למרות שכבר שמעתי ממישהו שלקחו לו פשוט כסף מהכרטיס אשראי כי לא היה לא כסף בחשבון (הקונה שילם בכרטיס ללא כיסוי - המוצר נשלח - התקבל - ואז פייפאל לקחו את הכסף בטענה שאין כיסוי לכרטיס או שהוא גנוב)
 
למעלה